Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Karl66 schreef:Zij zullen het voldoende bewezen achten en hebben niet de gewoonte om dat met ons te bespreken. Dat is tussen de gebande, de moddies en de bemiddelaars en dat kunnen ze vast prima buiten ons om regelen via mail, daar zijn topics niet de meest geëigende plek voor.
Karl66 schreef:Volgens mij is het de standaardregel dat je een ban voor onbepaalde tijd krijgt als je actief bent tijdens een ban. Als je de lijst bekijkt zie je dat dat voor alle mensen geldt die actief waren tijdens hun ban. Het verschil is dat de anderen daar meestal een SA voor aangemaakt hadden en dat Melanie (tenminste volgens de moddies) op de account van Madacha was. Dus je kan het moeilijk meten met twee maten noemen.
Karl66 schreef:Volgens mij is het de standaardregel dat je een ban voor onbepaalde tijd krijgt als je actief bent tijdens een ban. Als je de lijst bekijkt zie je dat dat voor alle mensen geldt die actief waren tijdens hun ban. Het verschil is dat de anderen daar meestal een SA voor aangemaakt hadden en dat Melanie (tenminste volgens de moddies) op de account van Madacha was. Dus je kan het moeilijk meten met twee maten noemen.
Cayenne schreef:Om deze reden laten wij op een ander groot forum ook nooit de OW/Ban lijst zien
madacha schreef:Karl66 schreef:Volgens mij is het de standaardregel dat je een ban voor onbepaalde tijd krijgt als je actief bent tijdens een ban. Als je de lijst bekijkt zie je dat dat voor alle mensen geldt die actief waren tijdens hun ban. Het verschil is dat de anderen daar meestal een SA voor aangemaakt hadden en dat Melanie (tenminste volgens de moddies) op de account van Madacha was. Dus je kan het moeilijk meten met twee maten noemen.
Niet waar dus, zoals je al wel wist.![]()
Ik noem zomaar 2 andere " medegedetineerden "
Peanutbutter| 15-05-06 | 3 | 1 week | wederom uitlenen account aan gebande gebruiker
Shannie | 17-05-06 | | 1 dag | uitlenen account aan gebande gebruiker
Allemaal tijdens de nieuwe regels.
oestinja schreef:Cayenne schreef:Om deze reden laten wij op een ander groot forum ook nooit de OW/Ban lijst zien
Hm, dat vind ik maar raar.
Cayenne schreef:Madacha bedoel je
Ik denk dat het een kwestie blijft van speculatie
Er kan niet bewezen worden dat Natasha op dat account zat, maar er kan ook niet bewezen worden dat zij dit niet deed.
oestinja schreef:Karl66 schreef:Volgens mij is het de standaardregel dat je een ban voor onbepaalde tijd krijgt als je actief bent tijdens een ban. Als je de lijst bekijkt zie je dat dat voor alle mensen geldt die actief waren tijdens hun ban. Het verschil is dat de anderen daar meestal een SA voor aangemaakt hadden en dat Melanie (tenminste volgens de moddies) op de account van Madacha was. Dus je kan het moeilijk meten met twee maten noemen.
Je suggereert nogmaals dat Natasha actief was op het account van Madacha.
oestinja schreef:Karl66 schreef:Zij zullen het voldoende bewezen achten en hebben niet de gewoonte om dat met ons te bespreken. Dat is tussen de gebande, de moddies en de bemiddelaars en dat kunnen ze vast prima buiten ons om regelen via mail, daar zijn topics niet de meest geëigende plek voor.
Leuk bedacht Karl, ware het niet dat Natasha zelf tot nu toe geen enkel aannemelijk antwoord van een mod heeft gehad, noch via een PM, noch middels een mailtje.
oestinja schreef:Cayenne schreef:Madacha bedoel je
Ik denk dat het een kwestie blijft van speculatie
Er kan niet bewezen worden dat Natasha op dat account zat, maar er kan ook niet bewezen worden dat zij dit niet deed.
In het rechtssysteem in Nederland mogen mensen ook niet worden gestraft als er geen sluitend bewijs is, hier blijkbaar wel??? Kijk maar eens hoeveel zaken er worden geseponeerd bij gebrek aan bewijs. Ik blijf het een rare gang van zaken vinden en Natasha kan zich niet verdedigen en uitleg geven van hoe de vork in de steel zat want zij kan niet eens meer LEZEN op Bokt. Gaat wel ver, vind je ook niet?
madacha schreef:Ik heb het niet over uitlenen, ik heb het over bokken tijdens een ban. Dus over Melanie en niet over jou.
Cayenne schreef:Lijkt mij logisch, en onder een ban uitkomen door een Schaduwaccount te maken of onder iemand anders zijn account te posten wordt op bijna ieder forum gestraft met een Permaban.
Oestinja, alleen een beetje rottig dat je het over het verkeerde topic hebtAangezien ik hier toch duidelijk wel gereageerd heb geloof ik
Zou je daarnaast mijn posts niet zomaar uit een ander topic willen halen, dat is ook 1 van de bokregels![]()
Je mag natuurlijk altijd een poging doen om je in ons topic aan te melden, aangezien je het zo graag leest