Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Renske_ schreef:vb 1 gaat snel
vb 2 gaat iets langzamer
mijn profgiel staat vól foto's(van normale grootte) en krijg juist geregeld pb's dat bokkers mn profiel zo leuk vinden met al die (100?) foto's er in
Renske_ schreef:vb 1 gaat snel
vb 2 gaat iets langzamer
mijn profgiel staat vól foto's(van normale grootte) en krijg juist geregeld pb's dat bokkers mn profiel zo leuk vinden met al die (100?) foto's er in
natasja50 schreef:Renske_ schreef:vb 1 gaat snel
vb 2 gaat iets langzamer
Het zijn mooie foto's dat wil ik niet ontkennen maar ik vind het wel idioot veel. Had je ook met een link in "mijn album" kunnen zetten. Maar aangezien er idd geen regels voor zijn: laat ze maar lekker staan.
Bas232 schreef:Het gaat erom dat diverse PC's vastlopen, wat niet moet kunnen zonder duidelijke reden.
Jou commentaar helpt niet en slaat ook nergens op.
Ga a.u.b. iemand anders pesten
Bas232 schreef:Mod's....a.u.b. dit is enkel om te zien of er nog mensen problemen hebben....
Ok, Odetteke, dit is de link die jij mij gezonden hebt:
>>Odetteke voorbeeld link<<
Bas232 schreef:Mod's....a.u.b. dit is enkel om te zien of er nog mensen problemen hebben....
Ok, Odetteke, dit is de link die jij mij gezonden hebt:
>>Odetteke voorbeeld link<<
Nu wil ik graag weten of er nog mensen vastlopers hebben.
Zo ja, geef a.u.b. de gegevens zoals eerder gevraagd.
We kunnen dit vast oplossen.
Wat ik wil weten:
Ram geheugen.
Vrije ruimte op de harddisk.
Operating systeem, Win98, Win2000 of XP
Browser: IE6 of Firefox (mischien met allebei getest)
Internet verbinding: Modem, ADSL of Kabel en welke download snelheid je hebt.
Dit moet op te lossen zijn.
Bas232 schreef:Sorry lui,
Ik ga niet meer kunnen helpen, want iemand heeft mij hier weer een OW aan mijn broek lopen smeren.
Jullie gaan het zelf verder moeten uitzoeken.
En ja, die OW krijg ik voor dit topic, je kan zelf wel uitvissen wie me dit geflikt heeft.
Tieneke schreef:Als Bas er een krijgt, moeten Imitador en Renske_ er naar mijn mening ook 1 krijgen. Eerlijk is eerlijk. Bij Bas vond ik persoonlijk die smiley's er een grappige toon aangeven, alsof het dus niet zo bedoeld is dan sommigen eruit hebben verstaan. Bij sommige anderen vind ik dit niet het geval.
Renske schreef:huh sorry hoor maar wat heb ik gedaan?? en Imitadot zag ik zo snel geeneens een reactie van in dit topic
odetteke schreef:Voordat ik de kans heb om het af te sluiten zit mijn pc vaak al vast en moet ik heel internet explorer afsluiten