Sjoert schreef:Dit topic: over eventuele nieuwe moderators en de selectie daarvan.
WHAHAHAahahahaahhhhhhaaaaaaaaaaaa
*sorry kon het NIET laten...

edit: smile vergeten..
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sjoert schreef:Dit topic: over eventuele nieuwe moderators en de selectie daarvan.
oestinja schreef:Nee inderdaad Sjoert daar vul je vast je maag niet mee, dan zou je moeten gaan modder eten vrees ik maar dat willen we je ook niet aandoen....
Quellian schreef:Sjoert schreef:Dit topic: over eventuele nieuwe moderators en de selectie daarvan.
Gezien de reacties hier? Neuj, daar geloof ik niet meer in
daantjuhhh schreef:Sjoert schreef:Dit topic: over eventuele nieuwe moderators en de selectie daarvan.
daantjuhhh schreef:
Sjoert schreef:Altijd proberen uit te gaan van het goede van de mens.
Karl66 schreef:Ik stem voor Quellian, die is slechts 23 uur en 59 minuten per dag op bokt en tegenwoordig zijn wat bans en OW's ook geen probleem meer
Sjoert schreef:Goed... als jullie dan toch niet van plan zijn om weer ontopic te gaan (of enigszins ontopic) dan kunnen jullie hier net zo goed niet reageren.
Quellian schreef:Karl66 schreef:Ik stem voor Quellian, die is slechts 23 uur en 59 minuten per dag op bokt en tegenwoordig zijn wat bans en OW's ook geen probleem meer
Gelukkig ben jij de enige die op mij stemt
oestinja schreef:Ach ja gelukkig krijg je met een paar OW's en bans nog wel een VOG los bij de gemeente he....
Sjoert schreef:Ik vind dit hilarisch.
Maar ook wel weer een keer genoeg geweest.
Quellian schreef:
Aaaaaaaaah...? Eventjes nog...? *puppy-look*
Sjoert schreef:Quellian schreef:
Aaaaaaaaah...? Eventjes nog...? *puppy-look*
Nee. Ga maar fijn naar de HK.
Sjoert schreef:Volgens mij heeft Marreke op pagina 1 al enigszins aangegeven waar een gebruiker die eventueel mod zou kunnen worden aan zou moeten voldoen.
Quellian schreef:Kan iemand mij vertellen waarom mijn moeder mij een topic-verzieker noemt?
Marreke schreef:Nieuwe mod's worden volgens mij meestal gekozen uit Bokkers die bewezen hebben een beetje gezond verstand te hebben, die zich verantwoordelijk voelen voor het reilen en zeilen op Bokt en die om kunnen gaan met mensen...
En een dikke huid is ook nooit weg, net zomin als een stukje relativeringsvermogen