Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Apple schreef:Heeft dat niet te maken met de hoeveelheid OW's die iemand daarvoor al heeft gehad? Als er al twee staan dan wordt het automatisch een weekban.
Apple schreef:Heeft dat niet te maken met de hoeveelheid OW's die iemand daarvoor al heeft gehad? Als er al twee staan dan wordt het automatisch een weekban.
luxje schreef:Apple schreef:Heeft dat niet te maken met de hoeveelheid OW's die iemand daarvoor al heeft gehad? Als er al twee staan dan wordt het automatisch een weekban.
Maar Madacha heeft nog nooit eerder een ban of OW gehad..
Kun jij mij de link geven waar ik de regels omtrent OW's en ban's kan vinden?
Apple schreef:Machie, de eerste OW wordt niet genoemd op FZ.
De tweede OW wel en dan volgt een ban van 1 dag. Bij de derde dus een ban van 1 week.
Dus als er al twee staan en er komt een derde OW dan volgt er een ban van 1 week.
Misschien heb ik dat eerst wat krom gezegd, maar dat is precies wat je ziet in jouw aangehaalde voorbeelden, de eerste twee hebben de tweede OW gehad en dus 24 uur ban, de laatste had al 2 OW's staan en krijgt nu een derde en dus een weekban.
NoaC schreef:@ Luxje; volgens mij heeft natascha al meer dan 5 waarschuwingen gehad hoor!
Had ze voorheen misschien mazzel.
Schimmelig schreef:Bas232 schreef:Ik vind het ook een beetje vreemd hoor, want Madacha heeft haar registratie sinds: 09-11-03 11:26
Permanent lijkt me toch wel wat veel van het goede.
Waarom niet gewoon aan Madacha laten weten dat ze het beste haar passwoord te wijzigen en niet meer van hetzelfde IP gebruik te maken (lees de computer van Natasha)
Iedereen weet toch dat bv IE6 of Firefox wachtwoorden onthoud waardoor Natasha vermoedelijk misbruik kon maken.
Je kan bv Madacha toch een mail sturen met de vraag in te loggen op haar eigen computer?
En/of enkel een ban zetten op het IP(-reeks) van Natasha?
Misschien hebben ze een Research-Mod nodig, die huisbezoekjes brengt
Jij up to the job, Bas?
oestinja schreef:Bas232 schreef:Ik vind het ook een beetje vreemd hoor, want Madacha heeft haar registratie sinds: 09-11-03 11:26
Permanent lijkt me toch wel wat veel van het goede.
Waarom niet gewoon aan Madacha laten weten dat ze het beste haar passwoord te wijzigen en niet meer van hetzelfde IP gebruik te maken (lees de computer van Natasha)
Iedereen weet toch dat bv IE6 of Firefox wachtwoorden onthoud waardoor Natasha vermoedelijk misbruik kon maken.
Je kan bv Madacha toch een mail sturen met de vraag in te loggen op haar eigen computer?
En/of enkel een ban zetten op het IP(-reeks) van Natasha?
Zeg Bas, Natasha heeft helemaal geen misbruik gemaakt van het account van Madacha, ook niet "vermoedelijk". Wat jj hier doet is verdacht maken door middel van suggestie. Puur laster noem ik dat!
NoaC schreef:
@ Luxje; volgens mij heeft natascha al meer dan 5 waarschuwingen gehad hoor!
luxje schreef:NoaC schreef:
@ Luxje; volgens mij heeft natascha al meer dan 5 waarschuwingen gehad hoor!
Als ik de info op FZ lees niet
Natasha | 04-07-06 | 4 | 1 maand | uitvechten persoonlijke vete op bokt
Dit is een dag voor de permanente ban
En Madacha ben ik nog helemaal nergens tegen gekomen in de lijst met OW's en ban's
Dus...is bokt dan eenduidig in haar beleid?
Bas232 schreef:Beetje kort door de bocht niet? Proef ik hier iets van persoonlijke wrevel?...Het enige dat ik ervan kan maken is dat het mod-team een puinhoop zonder struktuur is, laat staan dat ze in staat zijn SA's van niet SA's te onderscheiden...
Ellende schreef:@NoaC: Dat iemand 2 keer een 2e of derde waarschuwing krijgt, ligt vaak aan het feit dat ze verlopen zijn. Als iemand op 1 januari en 14 februari een OW krijgt wegens 'spam' zich vervolgens drie maanden koest houdt en op 10 april weer een OW krijgt, was de eerste OW verlopen. Sinds een paar maanden zijn OW' s zes maanden 'geldig' in plaats van drie.