Sjoert schreef:Ik geef alleen door.
Bart lost alles op!
Wens 'm maar succes..
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sjoert schreef:Ik geef alleen door.
Bart lost alles op!
Ilsemarie schreef:Wat ik ookal in een ander topic schreef... maar ook hier nog eens!
Ik snap niet waarom mensen zich kwaad kunnen maken over dat bokt veranderd of iets niet werkt door een verandering... De mensen die aan bokt werken zijn met een grote groep vrijwilligers die het allemaal maar moeten doen. Ze zullen heus niet voor Jan Doedel die veranderingen doen want zoals wij merken levert het allerlei problemen voor ons op, en voor hun dus nog veel meer. Als we nou gewoon een tijdje afwachten dan komt het vanzelf wel in orde. Het is mooi weer buiten en bokt's vrijwilligers hebben ook een leven náást bokt! Ipv alles af te kraken, steek die mensen toch eens een hart onder de riem! Prima om aan te geven wat niet werkt, hebben ze alleen maar wat aan, maar doe het vriendelijk en niet met zo'n negatieve ondertoon!
Vanaf deze kant iig een dikke pluim naar alle mensen die bokt draaiende houden en aanpassen. Fantastisch dat jullie je tijd daarvoor opofferen!
Nu maar hopen dat ik deze post ook daadwerkelijk kan plaatsen
Manou schreef:En nu 'bekijk je berichten' het weer doet, zie ik dat die het beter doet dan hier voor. Er staan nu gele dingetjes bij. Dat is zeker een verbetering.