geiten schreef:en een geit heeft ook recht op vrije menings uiting dus ik zeg bij deze.......
TEMMMEN DIE HANDEL
oo mijn hemel ik word getemd door een geit

@jacimatho begrijp ik hier uit dat partij X niet is getemd
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
geiten schreef:en een geit heeft ook recht op vrije menings uiting dus ik zeg bij deze.......
TEMMMEN DIE HANDEL
terorita schreef:nee nee cayenne eerste topic stond op HW
terorita schreef:geiten schreef:en een geit heeft ook recht op vrije menings uiting dus ik zeg bij deze.......
TEMMMEN DIE HANDEL
oo mijn hemel ik word getemd door een geit
@jacimatho begrijp ik hier uit dat partij X niet is getemd
terorita schreef:@jacimatho begrijp ik hier uit dat partij X niet is getemd
manzano schreef:TS: je moet wel ff goed speurwerk verrichten als je dit toch weer aan wilt halen.
Nick heeft meer dan 10 berichten geplaatst en dat begon al op pagina 40!!
En daarbij vond ik het totaal geen zinnige bijdragen. Het waren met name negatieve reacties op de persoon en niet op het onderwerp.
manzano schreef:TS: je moet wel ff goed speurwerk verrichten als je dit toch weer aan wilt halen.
En daarbij vond ik het totaal geen zinnige bijdragen. Het waren met name negatieve reacties op de persoon en niet op het onderwerp.
terorita schreef:manzano schreef:TS: je moet wel ff goed speurwerk verrichten als je dit toch weer aan wilt halen.
als je op de post in het bm topic doelt.
laten we eerlijk zijn,
er waren veel meer post die negatief naar de persoon waren, dat was niet alleen nickyu
goeden tijden slechte tijden is niets vergeleken bij dat topic
jacimatho schreef:Dat begrijp ik, maar het hele "er wordt met twee maten gemeten" is een erg subjectief iets wat je probeert duidelijk te maken door één ruzie aan te kaarten, waarbij één van de twee personen blijkbaar jouw voorkeur heeft. Dit terwijl ze alletwee niet netjes zijn geweest en daar ook bijhorende waarschuwingen voor hebben gekregen. Gezien hun reacties op elkaar ben ik ervan overtuigd dat ze zelf ook heel goed hebben kunnen verwoorden richting een MOD wat ze wilde of niet wilde.Het is niet de bedoeling de hele hetze weer op te halen en over te doen, ik wilde aankaarten dat de moderators soms lijken te meten met 2 maten.
Op de persoon spelen is dus niet nodig, het gaat hier om ban-beleid en mijn vragen daaromtrent.
KiWiKo schreef:
het enige waar ik mee worstel is dat de "tegenpartij" geen TS was.
manzano schreef:Inderdaad Ekkie!
Daarnaast vind ik dat er misschien een andere oplossing moet komen voor het PM-probleem. Ik vind het heel goed dat mods die niet kunnen lezen, want het is immers privé, maar ik vind het ook wel erg nadelig dat je mensen daarop dus niet kan aanpakken. Ik heb ook ooit dreigpb's gehad (heeft totaal niks met deze mensen te maken), maar vervelend was het wel. Je kan ze quoten en dan in een pb doorsturen naar een mod, maar een quote is ook niet echt objectief. Die kan je zelf zo veranderen.....