gezellig hier op bokt niet dus

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

OemmiejO

Re: gezellig hier op bokt niet dus

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-06 21:53

Tsja, soms erger ik me er ook een beetje aan, maar het is hier voor de rest echt supergezellig!!

Jaduuh

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-06 14:12

Tsjaa, in het echte leven ga je er toch ook wel is tegen in? Dan kun je toch ook je mening geven?
Ik merk er trouwens niet veel van, dat er ruzie of wat dan ook is.
Ik vind het juist gezellig, krijg meestal goede tips als ik een topic open en als ik kritiek krijg dan kan ik dat ook accepteren en ga ik niet zomaar iemand uitschelden ofzo, natuurlijk mag ik mezelf verdedigen maar hou het wel een beetje netjes.

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-06 16:26

ikke24 schreef:
Meestal kijk ik in een profiel van degene en daar staat dan de leeftijd. Ik zeg ook niet dat iedereen jonger dan 17 jaar is, maar de meeste wel

We hebben een miscommunicatie
Ik bedoelde de vraag waaruit jij opmaakte dat mensen na die ene discussie die misschien wat hoger oploopt elkaar ook gelijk met de nek aankijken

_girl_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-06 16:27

ik denk dat Kimmie_Paard het topic met die "enge schim" bedoeld

Zazoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-06 16:31

t is wel gezellig op bokt. mensen moeten niet zo moeilijk doen. ik kom bijna nooit reacties tegen die ik niet vind kunnen. een beetje discussie is leuk, niet iedereen si het zelfde. en over t algemeen vind ikd e reacties gewoon aardig, ook al is niet iedereen het ermee eens.

mensen, niet zaniken maar BOKKEN! en als t je niet bevalt ga je maar tv kijken...
(en als mijn reactie nu niet goed is en precies is waar jullie t over hebben zijn jullie kortzichtig en snel op jullie teentjes getrapt) haha, sorry
al het hierboven geschrevene is aardig bedoeld

Charaz

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-06 16:32

@ Zazoo, helemaal mee eens, ik zit geloof ik 4 jaar op bokt en vind het nog steeds gezellig.

Frantic

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-06 16:33

_girl_ schreef:
ik denk dat Kimmie_Paard het topic met die "enge schim" bedoeld

Zet de link er dan eens neer? tot nu toe heb ik alleen topics gezien waarin juist kimmie_paard zelf akelig reageerde...

Ilsje_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-06 16:35

Ja maar wat ookm is, er worden zoveel nutteloze topics aangemaakt. Wie wil mijn foto bewerken.. en was er laatst ook 1 wie wil mijn onderschrift maken.. dan word je gewoon chaggo van dan denk ik nee oke iklees ook niet al die regels voor maar dan staat er bovenaan de pagina CENTRAAL bewerkingsaanvraag topic

Charaz

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-06 23:53

Dan ben ik een van de weinige die die topics niet zit of overheen leest, je bent ook pas lid op bokt. Ga er dan gewoon vandoor als het je niet zint.

Karl66

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-06 01:49

Volgens mij is de grootste cultuurverandering op bokt dat iedereen zich tegenwoordig te pas en te onpas aan anderen ergert

Tegen elk topic waar je je aan ergert zijn er minstens 10 die wel interessant zijn, die zou je natuurlijk ook kunnen gaan lezen

Marijkjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-06 07:57

Volgens mij kom ik alleen in de gezellige topics want dit mis ik dus, heel soms zie ik wel is in een topic iemand een beetje raar reageren, maar daar houd het ook mee op

Targaryen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-06 10:30

Tja, de gezelligheid is hier soms[!] ver te zoeken. Ik bemoei me er niet mee, vind het gedrag zo kinderachtig. Op een forum is iedereen vrij om zijn/haar mening te geven en als je daar niet tegenkan ga je maar weg..

Helderder

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-06 15:18

Mijn verslaving is weg, dat is het enige positieve.
Voor de rest vind ik het ook, huiskamertopics waar ik vaak kwam vind ik in sommige de gezelligheid ook ver te zoeken.. of sommige mensen reageren alleen maar op hun vriendjes, gaan samen groepjes vormen etc. Veel achter je rug om geroddel, je kent het wel.
Jammer ja, maar ik denk als niet iedereen meewerkt om de gezelligheid te vergroten het ook niet meer zo word als ''vroegah''.

Jammer maar helaas. Ik moet zeggen nu ik minder kom is het als ik er ben ook wel een stuk leuker.

Karl66

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-06 15:37

Het verschil tussen een bokt-dorp met een paar duizend leden en een bokt-stad met 40.000 leden, is dat het dorp één groep was (tenminste in de herinnering van de oude leden ) En dat je in de bokt-stad veel verschillende aparte groepen ziet. Een groot voordeel van die groepen is dat er altijd wel eentje is waar jij je bij thuis voelt.

Dat je je dan niet in al die andere groepen thuis voelt is misschien jammer maar een gegeven waar je mee moet leren leven.

Sylvia

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-06 15:47

To be honest denk ik dat er ook oudleden zijn die het niet als groep beschouwen...