Antoinette schreef:Sylvia schreef:Maar bv op EV en BI vind ik 't echt te weinig. 2 april bv ben ik naar Levade geweest. 3 uur lang foto's geknipt en ik ben hartstikke lang bezig geweest om uit te zoeken. In juli gaan we voor 2,5 weken naar Thailand. Daar zou ik dus uit 2 weken foto's (en mij kennende zullen dat er een stuk of 300/400 zijn) 15!! uit moeten kiezenOf mag ik daar wel per plaats een topic maken (we gaan naar 3 plaatsen)? Meer dan 20/25 foto's per topic doe ik niet, nooit gedaan. Ook ivm de internetverbindinkjes van sommige Bokkers.
Mijn ervaring is niet anders...
Tijdens Jumping Amsterdam liep ik ook tegen deze nieuwe regels aan. Ik had 2 topics geopend de eerste dag, dit mocht dus niet.
Maar toen bleek dat voor 4 dagen JA er maar 1 topic met 15 foto's geopend mocht worden. Hier was (en ben) ik het nog steeds niet mee eens.
Ten eerste kan je de foto's van zo'n evenement dus niet up-to-date houden. Je moet de foto's van meerdere dagen achterhouden (opsparen) ipv alvast een deel laten zien na de eerste dag om zo mensen die nog willen gaan alvast de sfeer te laten proeven.
Daarnaast kom je al snel aan de 15 foto's als je alleen al van de populaire dressuurruiters/amazones 1 foto plaats. Dan heb je dus nog niets laten zien van het springen en de shows.
Dat je gedwongen wordt om eerst goed naar je foto's te kijken voordat je plaatst ben ik het wel mee eens. Meer dan 25 foto's in een topic is ook onnodig.
Overigens was Sjoert het geloof ik wel met me eens dat voor een 4-daags evenement 15 foto's wel erg weinig is. En er zou dus overleg komen om of toch 1 topic per dag te mogen openen bij een meerdaags evenement of een aparte subfora komen voor evenementen foto's. Hier heb ik alleen nooit meer wat over gehoord....
Dit was inderdaad ook het eerste wat in me opkwam. Dus moddies kan hier iets mee gedaan worden