ook een andere asociatie dan de bedoeling is
En met mij nog genoeg anderen
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
ook een andere asociatie dan de bedoeling is
En met mij nog genoeg anderen

ook arrogant overkomen. En iemand die ik ken plaatst in dr berichtjes altijd 100 van die smilie's dus op bokt erger ik me dood aan dr. Best stom eigenlijk.
heb ik inderdaad altijd gezien als een dichtgeritste mond.
zie ik altijd "zenuwachtig".
maaitjuh schreef:Ik vind dezeook arrogant overkomen.

Citaat:Is je moeder overleden?
Of Ja 
en deze juist dat je moe bent
smiley, ik vind het een gniffelende smiley, andere een nagelbijtende. Ik kan me een topic herrineren waarin iemand naar het ziekenhuis moest voor een onderzoek (was het geloof ik) en iemand poste zoiets als : hopen dat er niks erg is
. de ene helft van bokt zag het als nagelbijtende smiley wat hier gepast was, de andere helft zag het als een grinikende smiley wat bijna een boktrel veroorzaakte
(ik heb hier de 18+ denkers even weggelaten
)
smiley vind ik wel schattig, ik vind hem een beetje scheel kijken, de
smiley van msn gebruik ik niet, dat vind ik een stom ding
.
vind ik ook een 'saai' smiley, terwijl de
een 'ik ga lekker slapen' smiley is. Ik baal ook altijd vreselijk van de
smiley, die vind ik te overdreven boos, doe me dan die van msn maar

een gniffelende smiley zou kunnen zijn. Hij kijkt toch ook een beetje 'verschrikt' uit zijn ogen? Als hij echt gniffelend bedoeld was had ik de uitdrukking van de ogen een beetje anders willen zien 
en de
allebei negatief overkomen.

Thokkadisje schreef:Ik baal ook altijd vreselijk van desmiley, die vind ik te overdreven boos, doe me dan die van msn maar
komt nog het meest in de buurt, als die niet zou bewegen.
echt een oh jee-smiley
De 18+-theorie was me al bekend
)
)

Shaar schreef:Ik heb echt nog nooit gedacht dateen gniffelende smiley zou kunnen zijn. Hij kijkt toch ook een beetje 'verschrikt' uit zijn ogen? Als hij echt gniffelend bedoeld was had ik de uitdrukking van de ogen een beetje anders willen zien
Ook ik vind trouwens deen de
allebei negatief overkomen.
juist als slapen of 'in dromenland zijn' (bijv. in het topic van Internationaal, dat je er lekker over verder droomt
)

<-- Die verveelt zich (daarom gaapt hij ook)
<-- Deze is heerlijk aan het slapen/dromen
<-- Deze heb ik idd altijd als een rits gezien!
<-- Deze vind ik heeel lief
(<-- en die vind ik heel normaal)

is dat die glimlach net iets te groot is ofzo dat ik hem arrogant vind overkomen. Bij de msn smilie heb ik het namelijk niet.
zou wel handig zijn ja..
iets van gestresst zijn was ofzo.
Die doet me denken aan een kikker
Deze heb ik nooit gesnapt
Die vind ik helemaal geweldig!
vind ik juist niet arrogant overkomen. Ik vind hem juiste en beetje trots kijken.
te boos kijkt. Echt woedend. Dan vind ik deze dus meer een beetje teleurgesteld kijken. Zo van: '..Nou!'
of
typen.
, maar die laatste dan zonder kopje. Wel met die tong zo. 
Period angry, geweldig.
-> Deze zie ik altijd als 'hihi' of 'gniffel'. Vind m zo ook het leukst eigenlijk.