Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Jeskoo schreef:Elkaar hier in dit Topic aanvallen heeft totaal geen zin, daar gaat het hier niet over. Nelis is hier de pineut en niemand anders.
Liedje schreef:Houd er rekeing mee dta het ook 5 werkdagen kan duren voordat het geld erop staat, ik geloof als je verschillende banken hebt... + het feit dat je wel in de gelegenheid moet zijn om iedere dag te kijken.... Niet iedereen heeft internetbankieren
Jeskoo schreef:Liedje schreef:Houd er rekeing mee dta het ook 5 werkdagen kan duren voordat het geld erop staat, ik geloof als je verschillende banken hebt... + het feit dat je wel in de gelegenheid moet zijn om iedere dag te kijken.... Niet iedereen heeft internetbankieren
Dat ben ik met je eens en ik heb ook eens wat verzonden naar Belgie en dan duurt alles ook langer. Maar dat neemt niet weg dat dit toch wel wat te lang duurt
Citaat:Dat ben ik met je eens en ik heb ook eens wat verzonden naar Belgie en dan duurt alles ook langer. Maar dat neemt niet weg dat dit toch wel wat te lang duurt
Citaat:Ja daar geef ik jou ook gelijk inMaar het is wel dat je hier ook mee reking mee moet houden en dat jouw telling van dagen
niet altijd klopt.
superwoman schreef:Het is vervelend dat ze wel online is, maar niet op berichten reageerd.
Daar komt de twjfel (van haar oprechtheid) vandaan.
Jeskoo schreef:Eindelijk zijn er hier een paar mensen het eens
youngster schreef:Ik laat altijd zoiets onder Rembours komen. Vooruitbetaling doe ik alleen bij een bekende
Perzik schreef:Misschien mocht ze even kijken voor het examen hoe ze het gedaan heeft en haar startpagina bokt is? Dan kan je ook online komen zonder dat je actief bokt.. Of iemand anders zit onder haar naam en opent bokt.. je weet het niet dus je kan daar niet over beoordelen wie weet komt ze echt niet meer op de computer.
Perzik schreef:Misschien mocht ze even kijken voor het examen hoe ze het gedaan heeft en haar startpagina bokt is? Dan kan je ook online komen zonder dat je actief bokt.. Of iemand anders zit onder haar naam en opent bokt.. je weet het niet dus je kan daar niet over beoordelen wie weet komt ze echt niet meer op de computer.
superwoman schreef:Perzik schreef:Misschien mocht ze even kijken voor het examen hoe ze het gedaan heeft en haar startpagina bokt is? Dan kan je ook online komen zonder dat je actief bokt.. Of iemand anders zit onder haar naam en opent bokt.. je weet het niet dus je kan daar niet over beoordelen wie weet komt ze echt niet meer op de computer.
tuurlijk![]()
Die kans is wel erg klein én ze weet toch zelf ook wel dat er nog iets opgestuurd moet worden?
Pink_Rosie schreef:Vreemde reacties hier! Er is geen enkel excuus voor deze Alisa.
Als je in je examenperiode zit en een computerverbod hebt kan het niet zo zijn dat iemand die iets van je heeft gekocht naar zijn 55,50 euro kan fluiten.
Alisa weet maar al te goed dat ze spullen heeft verkocht aan Nelis die daarvoor geld naar haar rekening heeft overgemaakt.
De consequinties hiervan zijn dat ze nu is aangemeldt op sites die internetoplichting behandelen en dat er aangifte tegen haar zal worden gedaan.
Ze zal de gevolgen daarvan merken als ze straks op zoek gaat naar een baan.