Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lielle schreef:de eerstvolgende die hier nog doorgaat met de discussie uit het betreffende topic heeft een OW te pakken.
MarJoo_ schreef:(als het dus over hun gaat..)
remi schreef:MarJoo_ schreef:(als het dus over hun gaat..)
Nou als je iets over mij neer zou zetten, waarom zou ik daar dan niet op mogen reageren, dat zou helemaal mooi zijn![]()
Bij het VP topic waren/zijn er mensen die meelezen, daar dan hun verkeerde conclusies uittrekken doordat ze het niet goed lezen........... Dan heb ik liever dat ze daar wel in het topic op reageren! Bij "ons" is er niets beslotens aan, iedereen is IMO vrij om overal te posten, je merkt snel genoeg of er op je gereageerd wordt ja of nee.
Urielle schreef:Besloten topics vind ik eigenlijk sowieso onzin. Hallo zeg, het is internet, iedereen van Nieuw-Zeeland tot hier kan meelezen. Als je niet wilt dat iets gelezen wordt, als je geen reacties wilt, dan zet het niet op internet?!
Urielle schreef:Besloten topics vind ik eigenlijk sowieso onzin. Hallo zeg, het is internet, iedereen van Nieuw-Zeeland tot hier kan meelezen. Als je niet wilt dat iets gelezen wordt, als je geen reacties wilt, dan zet het niet op internet?!
Ann schreef:Urielle schreef:Besloten topics vind ik eigenlijk sowieso onzin. Hallo zeg, het is internet, iedereen van Nieuw-Zeeland tot hier kan meelezen. Als je niet wilt dat iets gelezen wordt, als je geen reacties wilt, dan zet het niet op internet?!
Helemaal mee eensEn juist als er "besloten" in de topic titel staat, wil ik nog weleens gaan kijken uit nieuwsgierigheid
Ann schreef:En juist als er "besloten" in de topic titel staat, wil ik nog weleens gaan kijken uit nieuwsgierigheid
MarJoo_ schreef:(als het dus over hun gaat..)
Misser schreef:MarJoo_ schreef:(als het dus over hun gaat..)
Je hoort gewoon niet over andere bokkers te roddelen in een topic... Als ik iets over mezelf in een ander topic zou tegenkomen zou ik daar echt wel op reageren.
Ik vind meelezen en reageren geen probleem, als iets prive is doe je dat maar via msn of maak je een eigen hyve.
Vraag me ook af wat het voor zin heeft om 'besloten' in een topictitel te zetten, als jij een topic ziet over 'vossen met (...) en zomerexceem', dan snap je toch vanzelf al dat je daar als eigenaar van een zwarte niet zo heel veel te zoeken hebt?
Misser schreef:Je hoort gewoon niet over andere bokkers te roddelen in een topic... Als ik iets over mezelf in een ander topic zou tegenkomen zou ik daar echt wel op reageren.
Ik vind meelezen en reageren geen probleem, als iets prive is doe je dat maar via msn of maak je een eigen hyve.
Vraag me ook af wat het voor zin heeft om 'besloten' in een topictitel te zetten, als jij een topic ziet over 'vossen met (...) en zomerexceem', dan snap je toch vanzelf al dat je daar als eigenaar van een zwarte niet zo heel veel te zoeken hebt?
Misser schreef:MarJoo_ schreef:(als het dus over hun gaat..)
Je hoort gewoon niet over andere bokkers te roddelen in een topic... Als ik iets over mezelf in een ander topic zou tegenkomen zou ik daar echt wel op reageren.
Ann schreef:Urielle schreef:Besloten topics vind ik eigenlijk sowieso onzin. Hallo zeg, het is internet, iedereen van Nieuw-Zeeland tot hier kan meelezen. Als je niet wilt dat iets gelezen wordt, als je geen reacties wilt, dan zet het niet op internet?!
Helemaal mee eensEn juist als er "besloten" in de topic titel staat, wil ik nog weleens gaan kijken uit nieuwsgierigheid
Ptries schreef:Ik vind zeker dat als je het over iemand gaat hebben in een topic (wat hier volgens mij gebeurd is) dat je dan wel kan raden dat die persoon reageert. En groot gelijk heeft ze dan wat mij betreft.