[DI] Discussie: Meelezen in 'besloten' topics?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Lielle

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-06 10:50

de eerstvolgende die hier nog doorgaat met de discussie uit het betreffende topic heeft een OW te pakken.

Mjetterd

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-06 11:05

ik vind dat daar wel een heel erg probleem van word gemaakt, bokt is voor iedereen, dus iedereen mag komen waar die wil. ik kom alleen bij dingen die mij aangaan. bijv. niet bij de groningers of de ijslandertopics in de huiskamer. maarja anderen wel

Lielle schreef:
de eerstvolgende die hier nog doorgaat met de discussie uit het betreffende topic heeft een OW te pakken.

wat is een OW?

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-06 11:07

OW = Officiele Waarschuwing

Stopcontact

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-06 11:48

Oke, maar ik snap gewoon niet, dat mensen mee lezen en iets zien staan dat ze er dan op reageren. Dat is eigenlijk in mijn ogen uitlokken.
Laat het gewoon lekker over je heen komen.

Stopcontact

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-06 11:49

(als het dus over hun gaat..)

remi

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-06 11:59

MarJoo_ schreef:

Nou als je iets over mij neer zou zetten, waarom zou ik daar dan niet op mogen reageren, dat zou helemaal mooi zijn

Bij het VP topic waren/zijn er mensen die meelezen, daar dan hun verkeerde conclusies uittrekken doordat ze het niet goed lezen........... Dan heb ik liever dat ze daar wel in het topic op reageren! Bij "ons" is er niets beslotens aan, iedereen is IMO vrij om overal te posten, je merkt snel genoeg of er op je gereageerd wordt ja of nee.

Ninla_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-06 12:54

Idd, als je iemand niet helemaal mag, en die reageert in je topic... Dan hoef je er toch ook niet op te reageren?

Simpel zat.

Stopcontact

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-06 16:06

remi schreef:
MarJoo_ schreef:

Nou als je iets over mij neer zou zetten, waarom zou ik daar dan niet op mogen reageren, dat zou helemaal mooi zijn

Bij het VP topic waren/zijn er mensen die meelezen, daar dan hun verkeerde conclusies uittrekken doordat ze het niet goed lezen........... Dan heb ik liever dat ze daar wel in het topic op reageren! Bij "ons" is er niets beslotens aan, iedereen is IMO vrij om overal te posten, je merkt snel genoeg of er op je gereageerd wordt ja of nee.

Nee maar het gaat mij of het feit dat idd er altijd gelijk "boos" en "slecht" op gereageerd wordt. Doordat ze idd niet goed lezen.
En dat bedoelde ik er mee te zeggen.
En je kan ook wel eens iets over je heen laten komen.

Grietzz

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-06 16:23

Ik vind dat meelezen wel mag, maar ik vind wel een beetje dat het eraan ligt op wat voor manier het gebeurd. Als jij in een topic gaat meelezen om iemand specifiek in dat topic te volgen en de desbetreffende persoon continu lastig valt met pb's omdat hij/zij wat in dat topic zei, wat niet eens over die persoon ging..
Tja dat vind ik eerlijk gezegd weer een beetje ver gaan dan!
Maar goed.. Ik heb er in ieder geval geen last van en zolang het allemaal maar positief blijft qua posten en meelezen dan zie ik geen probleem!

bambi76

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-06 16:51

Wat je wilt dat u niet geschied, doet dat ook een ander niet....

Lijkt mij is het hele verhaal mooi van toepassing....

Zunzuncito

Re: [DI] Discussie: Meelezen in 'besloten' topics?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-06 17:14

Misschien moet je de titel veranderen of duidelijker zijn. Je hebt het over meelezers, wat je niet leuk vind, en over mensen die volgens jou ergens niks te zoeken hebben, maar wel negatief posten. Het één sluit het ander niet uit, maar ze hoeven ook niet perse samen voor te komen...Ik lees zo vaak mee waar ik niks nuttigs kan zeggen...*zoekt weer verder naar het Besloten topic voor iedereen-die-een-vos-met-drie-witte-benen-en -en-klein-sokje-ra-heeft-met-grote-bles-en-één- maanoog-en-zomerexceem*

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-06 18:48

ja ik denk maar, wat is er mis met meelezen? Zolang je het topic verder niet verziekt?
Wat heeft een ander er last van als iemand mee leest?
Ik lees ook wel eens een topic door maar vind ik het niet leuk genoeg reageer ik niet maar heb ik toch meegelezen

ik denk dat iedereen dat wel doet

Urielle

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-06 18:55

Besloten topics vind ik eigenlijk sowieso onzin. Hallo zeg, het is internet, iedereen van Nieuw-Zeeland tot hier kan meelezen. Als je niet wilt dat iets gelezen wordt, als je geen reacties wilt, dan zet het niet op internet?!

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-06 19:09

Urielle schreef:
Besloten topics vind ik eigenlijk sowieso onzin. Hallo zeg, het is internet, iedereen van Nieuw-Zeeland tot hier kan meelezen. Als je niet wilt dat iets gelezen wordt, als je geen reacties wilt, dan zet het niet op internet?!

hier ben ik het ook mee eens idd

Ann

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-06 19:33

Urielle schreef:

Helemaal mee eens En juist als er "besloten" in de topic titel staat, wil ik nog weleens gaan kijken uit nieuwsgierigheid

Olympia

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-06 20:09

Ann schreef:
Urielle schreef:

Helemaal mee eens En juist als er "besloten" in de topic titel staat, wil ik nog weleens gaan kijken uit nieuwsgierigheid

Amen..

ik vind het prima als jij met een eigen clubje wil praten in de Hk, maar je moet er niet raar van op kijken als er iemand anders bij komt.. Vind ik..

En aan de andere kant, hoe meer zielen hoe meer vreugde

Urielle

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-06 22:41

Ann schreef:
En juist als er "besloten" in de topic titel staat, wil ik nog weleens gaan kijken uit nieuwsgierigheid

Zo zit ik ook in elkaar maar dat wilde ik nog niet gelijk bekennen

Exit13

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-06 23:16

MarJoo_ schreef:

Je hoort gewoon niet over andere bokkers te roddelen in een topic... Als ik iets over mezelf in een ander topic zou tegenkomen zou ik daar echt wel op reageren.
Ik vind meelezen en reageren geen probleem, als iets prive is doe je dat maar via msn of maak je een eigen hyve.
Vraag me ook af wat het voor zin heeft om 'besloten' in een topictitel te zetten, als jij een topic ziet over 'vossen met (...) en zomerexceem', dan snap je toch vanzelf al dat je daar als eigenaar van een zwarte niet zo heel veel te zoeken hebt?

Ninla_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-06 09:31

Misser schreef:
MarJoo_ schreef:

Je hoort gewoon niet over andere bokkers te roddelen in een topic... Als ik iets over mezelf in een ander topic zou tegenkomen zou ik daar echt wel op reageren.
Ik vind meelezen en reageren geen probleem, als iets prive is doe je dat maar via msn of maak je een eigen hyve.
Vraag me ook af wat het voor zin heeft om 'besloten' in een topictitel te zetten, als jij een topic ziet over 'vossen met (...) en zomerexceem', dan snap je toch vanzelf al dat je daar als eigenaar van een zwarte niet zo heel veel te zoeken hebt?

Idd, vind dat je hier helemaal gelijk in hebt

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-06 16:43

Misser schreef:

Mooi gesproken!

Douni

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-06 12:45

Misser schreef:
MarJoo_ schreef:

Helemaal mee eens!

Missy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-06 15:28

Ann schreef:
Urielle schreef:

Urielle heeft helemaal gelijk, als je geen reacties wilt van bepaalde personen moet je maar gaan msnen/mailen.

En Ann, groot gelijk dat je dan toch gaat neuzen

Ptries

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-06 19:31

Ik vind zeker dat als je het over iemand gaat hebben in een topic (wat hier volgens mij gebeurd is) dat je dan wel kan raden dat die persoon reageert. En groot gelijk heeft ze dan wat mij betreft.

Stopcontact

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-06 13:36

Ja maar dan kan diegen ook nog wel normaal reageren ?
Niet gelijk BWAAA BWWAAAA zo te gaan doen.
Wat misschien ook wel eens helpt dat je misschien ook gewoon iets is dan normaal kunt uitleggen dat er dan geen misverstanden van komen.

slaatze

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-06 11:23

Ptries schreef:
Ik vind zeker dat als je het over iemand gaat hebben in een topic (wat hier volgens mij gebeurd is) dat je dan wel kan raden dat die persoon reageert. En groot gelijk heeft ze dan wat mij betreft.

Tuurlijk, als er over je gepraat word mag je reageren.

Maar, in mijn ogen, is praten over iemand niet meteen roddelen. Je kan ook iets positiefs zeggen, of iets wat misschien als grapje bedoeld is en er zijlings bij gehaald word.

En dan nog kan diegene een vriendelijk verzoek plaatsen om niemand meer over hem/haar te praten