Subforum aanvraag. KWPN bij rassenpraat

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Paardenmeis1

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-05-06 12:45

Ik snap jullie punt wel (de tegenstanders)

KWPN is groot, zeer groot.. het is de grootste 'rassen'groep van Nederland.

En ik snap wel dat bloedlijnen je moet vragen bij FA ed ed

En met wedstrijden bedoel ik: info voor de paspoort, chippen, regelgeving mbt KWPN-ers.

Het gaat me echt meer om de regelgeving en de organisatie KWPN, dus niet de dekhengsten en de veulenlijnen

Cheveyo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-06 12:47

kan je dan niet gewoon een of meerdere topic(s) daar over starten ipv een heel KWPN-forum?

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-06 12:50

maar waar word dan de grens getrokken, want als er nu een haflinger subforum aanvraag word gedaan kunnen die mensen net zo goed doorgestuurd worden naar het haflingerforum, dat gaat immers alleen maar over haflingers en daar zitten alleen maar mensen die er vanaf weten. het zelfde geld voor arabieren, dravers etc.

Paardenmeis1

Re: Subforum aanvraag. KWPN bij rassenpraat

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-05-06 12:56

Hierbij mijn aagepaste charte

KWPN subforum

(eventuele)Subforummoderators
[***] en Tulandro
Reserve: MarJoo_

Reden en bedoeling
De reden van het KWPN subforum is de conclusie dat er over het algmeen veel KWPN-houders/kenners/ed zijn op bokt. Omdat er al vele topics bestaan over de foto-kant, de wedstrijd-kant en de medische-kant hierbij een andere kant van het KWPN stamboek.
De bedoeling is dat je hier algemene vragen en opmerkingen kwijt kan over je KWPN paard, maar in principe kan je hier je ei kwijt over de organisatie zelf. Dus regelgeving, iets opvragen, oid. Het is niet de bedoeling dat het een foto-forum word. Die kunnen op ITP of HAW. Voor de KWPN club kan je hier terecht!

Algemene regels
Ook op dit subfora gelden de algemen regels van Bokt.nl en de normen en waarden van het dagelijks leven. Dus als iemand een vraag steld kan deze normaal beantwoord worden, ook al is de vraag al 100x gesteld.
Boktregels
FAQ

KWPN-aanvulling op de regels
Hier nog enkele aanvullende punten:
- Overmatig en onnodig plaatsen van foto's is niet toegestaan
- Voor taxatie kan men zijn/haar ei kwijt in het KWPN taxatietopic
- Welke hengst op deze merrie oid kan men kwijt bij de Fokkerij afdeling van bokt
- Medische vragen kunnen terecht bij MD

Kortom
Nog even conclusie: dit forum is bedoeld als gezellig, maar vooral informatief forum over het KWPN-ras.

Zo beter dan?

En het hoeft btw niet perse bij rassenpraat.. als de moderators dit ergens anders beter op zijn plek vinden ook goed!

Sanneh14

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-06 13:10

jullie mogen mij er ook wel bijschrijven

1 Elaine (evnetueel subforummoderator)
2. slaatze (martijn)
3. Tulandro (eventueel subforummoderator)
4. Margon
5. Amulet
6. Palma1994
7. Sizz
8. Danifur
9. Yousra
10. 0ojannekeo0
11.dancertje
12. Perla
13. Tjaldur
14. Maickell0ver
15. Quidou
16. MaestroE
17. Ramoontje
18. Leentje1
19. kimmie16
20. MissHaffie
21. Gearl
22. Panterbont
23. Petrarca
24. MarJoo_ (eventueel subforummoderator)
25. [***]
26 Sanneh14

Paardenmeis1

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-05-06 13:15

Ok nog 4 en dan komt de officiele charter en aanvraag

Eline

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-06 14:43

Elaine: waar wil je het nou precies over gaan hebben op het forum., wat voor topics kan je dan allemaal bedenken over KWPN-ers die niet:
- fototopics zijn
- wedstrijdtopics zijn
- fokkerijtopics zijn
- algemeen over warmbloedpaarden zijn

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-06 15:09

Ellende schreef:
Elaine: waar wil je het nou precies over gaan hebben op het forum., wat voor topics kan je dan allemaal bedenken over KWPN-ers die niet:
- fototopics zijn
- wedstrijdtopics zijn
- fokkerijtopics zijn

Dat vind ik ook, als alles nou bij elkaar komt, dan worden topics over andere rassen niet meer bedolven door de KWPN. Dat vind ik nuttig.

Eline

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-06 15:11

@ NielsD?

Wat bedoel je met 'dat vind ik ook'?

Subforums zijn niet bedoelt om verzamelbak te worden van topics die nu al op andere forums horen (zoals bijvoorbeeld fokker). Ik vraag enkel aan Elaine wat voor onderwerpen ze zoal wil gaan bespreken op het forum, als die vier onderwerpen die ik noem al niet mogen.

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-06 15:19

Oh, ik vind meer van wat heb je meer te bespreken dan die 4 onderwerpen Dat bedoel ik ermee.

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-06 15:33

Ellende schreef:
- fototopics zijn
- wedstrijdtopics zijn
- fokkerijtopics zijn

Als je dat dan ook nagaat bij tinkers...

Als er nu één subforum KWPN komt en TI opgedoekt word, heeft KWPN zijn eigen stekkie en worden andere rassen niet meer ondergesneeuwd!

voila, klaar probleem..

of ligt dat nu aan mij

Kytha

Re: Subforum aanvraag. KWPN bij rassenpraat

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-06 15:35

jouwor, meteen TI maar opdoeken, slaat ook nergens op

Cheveyo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-06 15:37

lijkt wel of je het gevoel hebt dat de tinkers meer betekenen voor bokt dan kwpn?

Bijna heel bokt IS kwpn Janneke, dan kan je toch beter andere rassen apart zettenzoals het voortvloeien van TI uit de proefperiode?

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-06 15:58

Cheveyo, zo lijkt het imo ook met deze subfora aanvraag!
men vind bokt zo uitgebreid genoeg, als er voor ieder ras wat erg gangbaar is (haflinger, fjord etc.) dan word het nog uitgebreider. als je nu één subforum maakt voor het grootste gedeelte (KWPN dus) dan blijft bokt overzichtelijk en word het niet extreem veel groter, want er word dan maar 1 forum toegevoegd ipv 10 oid.

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-06 16:00

En ik vind wel dat tinkers moet blijven, het is een leuk en handig forum. Maar ja dat blijft toch wel.

Cheveyo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-06 16:03

waarom zou je het grootste gedeelte van je hele boktforum onder een subforum gaan hangen?

KWPN heeft zoveel takken van onderverdeling daar is niet aan te subforummen, dan blijf je bezig.

TI is makkelijk, bevalt heel goed en wordt ook goed gebruikt imo. Dat hoeft iig niet weg lijkt mij, laat ik het anders zeggen ik zou er niet mee eens zijn als het weggaat.

dobbel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-06 16:09

Ik ben het geheel met Cheveyo eens, TI weg om plaats te maken voor een kwpn forum nee dat schroomt niet in mijn ogen, ik zie je probleem niet zo het grootste gedeelte van bokt is KWPN waarom dat appart doen, nee hoor ik heb ook het idee dat je een beetje jaloers bent op het tinkersubforum en waarom.

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-06 16:11

ik weet trouwens niet wat jullie aan deze aanvraag toe te voegen hebben. ik heb net jullie profielen bekeken, en daar haal ik uit dat jullie "tinkermensen" zijn. dus ik snap ook niet wat jullie met deze aanvraag te maken hebben. laat Elaine en medestanders lekker haar aanvraag doen, dan zien we wel wat eruit komt.

ik blijf toch bij het geen ik eerder dit topic allemaal gezegt heb!

dobbel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-06 16:16

Nee ons forum wordt er bij betrokken en zelfs geopperd het maar te laten vervallen, mogen we er dan even voor opkomen zeg.

Apple

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-06 16:17

Ik geloof dat het merendeel van de mensen hier gereageerd geen tinker heeft. Ik zie redelijk wat KWPN rijders/eigenaren die het er niet mee eens zijn in dit topic.

Dat Dobbel nu langs komt lijkt me inderdaad niet meer dan logisch aangezien continue het vergelijk met het tinkerforum wordt getrokken.

Cheveyo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-06 16:20

en dat bepaal jij Janneke en puur op basis van mijn profiel, dat ik niks met KWPN te maken heb? Er staat ook nog een shet en paint in trouwens.
Als ik op Forumzaken iets zie dan mag ik daar nog altijd in posten. Als ik de naam TI voorbij zie komen dan reageer ik ook graag en als ik een mening heb over KWPNsubforum dan reageer ik ook graag als ik daar iets over kwijt wil. Ben puur ontopic bezig! Ik voel het als jaloezie tov de TI

Paardenmeis1

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-05-06 17:10

Ellende schreef:
[***]: waar wil je het nou precies over gaan hebben op het forum., wat voor topics kan je dan allemaal bedenken over KWPN-ers die niet:
- fototopics zijn
- wedstrijdtopics zijn
- fokkerijtopics zijn

Als antwoord op jouw vraaf:

- Fotos kunnen gewoon bij ITP of HAW
- Wedstrijden kunnen gewoon bij WD of ook HAW
- Fokkerijvragen kunnen gewoon bij FA
- Warmbloedpaarden kan uhhh Nou ergens anders

.. Het gaat mij meer om de vereniging achter die KWPN-paarden.. Dus een subforum met betrekkeng tot de administratie erachter.

Dat moet de hoofdlijn worden. Dus hoe moet ik dit veranderen, hoe moet ik dit aanpassen, wie moet ik bellen voor dit probleem... dat moet 80% van het subforum bevatten. De andere 20% kunnen gevuld worden met bovenstaande 4 punten, omdat dat toch niet tegen te houden is.

Het is echt niet mijn bedoeling om de Tinkers opzij te schoppen of te passeren of na te doen ofzo.
En ook niet om alle KWPN topics naar het subforum te slepen.

Gewoon een opzich staand dubforaatje.. er werd eerder een rechtensubforum geopperd.. Dit is net zoiets, maar dan gericht op de KWPN. Dus de wet, regelgeving achter de KWPN.

KWPN als organisatie gezien, niet KWPN als paard!

Nerwen

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-06 17:18

Spuit 11 komt ook even langs, maar zoveel vragen zie ik niet over de ''organisatie'' KWPN langskomen op Bokt. Ik heb mijn twijfels over de levensvatbaarheid van zo'n subforum.
De meeste van zulk soort vragen komen vaak zijdelings aan bod in topics op forums als FA, WD en in zeer beperkte mate JI.

Paardenmeis1

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-05-06 17:20

Nerwen schreef:
Spuit 11 komt ook even langs, maar zoveel vragen zie ik niet over de ''organisatie'' KWPN langskomen op Bokt. Ik heb mijn twijfels over de levensvatbaarheid van zo'n subforum.
De meeste van zulk soort vragen komen vaak zijdelings aan bod in topics op forums als FA, WD en in zeer beperkte mate JI.

Wie bedoel je met spuit 11 als ik vragen mag, mij? :|

Ja en ze komen idd zijdelings aan bod en worden ondergesneeuwd door andere topics en verdwijnen al snel naar de onderste pagina's!

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-06 17:22

Ik denk dat ze zichzelf bedoeld, maar ik heb nog maar een paar keer een topic gezien over de onderwerpen die jij bedoeld. Dus ik denk dat het beetje weinig is.