[Dienstmededeling] Aanpassing OW en banbeleid

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Yessy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-06 16:07

SuperPepeijn schreef:
Heb ik al gezegd dat er foto's in ITP staan?

Pas maar op dat je geen ban krijgt wegens spam

Anoniem

Re: [Dienstmededeling] Aanpassing OW en banbeleid

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-06 16:10

Welkom tergug SP
Nu idd Lovely/Fronton nog.............

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-06 09:05

Heeeeeeeeeeeeeey SP is terug!!!!! *springt blij op en neer*

Wat tof!! Dat heeft lang geduurd maar welkom terug!!

Meisje201

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-06 11:46

Goede veranderingen
vind 'ban voor onbepaalde tijd' [of iets in die richting] een stuk fijner klinken dan een permanente ban, is direct zo blijvend

Laura

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-06 23:59

Interessant beleid hoor... praktijk is natuurlijk weer 3x niks. Boktbemiddelaars die nooit wat van zich laten horen, en (on?)partijdig zijn? Mensen met een permanente ban die niet terug mogen komen omdat 'er geen jaar verstreken is sinds de ban' (en bij 3 anderen wel... erg interessante visie op tijd..) en omdat 'er teveel gebeurd is tussen het modteam en persoon in kwestie'. Waren we objectief? Ohnee, even vergeten, als er iemand op zijn pik is getrapt dan blijven we volstrekt willekeurig.....

Billy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-06 00:22

Tsja, dieptriest dit.
Boktbemiddelaars zijn er blijkbaar voor de mods ipv voor de gewone bokker.
Laat ze tochg gewoon terugkomen, als ze zich gedraagt is er niks aan de hand, zo niet is ze geband voor je eeeh kunt zeggen hier op bokt.........

Laura

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-06 00:25

'namen het modteam'. Kan je dan niet beter titel 'woordvoerder' dragen ipv 'bemiddelaar'?

Billy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-06 07:06

Daarbij hebben de meeste mods van nu de aanvaringen in het verleden niet eens meegemaakt, dus ze praten over iets waar ze ten eerste niks van weten en alleen van horen zeggen kennen, en ten tweede allang achter de rug is. Als Fronton zijn er nooit problemen geweest. Het was dat een overijverige nieuwe mod buiten dr boekje ging, anders was de identiteit van Fronton nooit bekend geworden. Ben bang dat dat het grote probleem ook is, dat ze op hun tenen getrapt zijn dat Fronton zo lang gebokt heeft. Erg kleinzielig weer

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-06 08:21

Wat deed Fronton dan, ben vooral niet nieuwschierig

Billy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-06 08:23

Niks, ze bokte gewoon, zonder problemen.
Zoek maar op haar naam.

slimmerik

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-06 08:52

Fronton heeft wel erg veel vriendjes zeg.....En die blijven maar zeuren. Als ik Bart was dan kwam ze alleen daardoor al nooit meer terug.

Billy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-06 09:06

Sommige mensen doen hun Nick geen eer aan
Misschien zijn er wel te veel onregelmatigheden in de redenering van de mods, waardoor we een beslissing niet eerlijk vinden.....

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-06 10:08

Ik dacht dat geneuzel over Fronton tot in den treure besproken is op:

viewtopic.php?f=25&t=578830&hilit=

Maar elke keer krijgt ze weer iemand anders voor haar karretje gespannen. Nu ben jij aan de beurt Billy???

manzano

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-06 10:17

Hey dat topic zocht ik. Tnx

Laura

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-06 12:15

slimmerik schreef:
Ik dacht dat geneuzel over Fronton tot in den treure besproken is op:

viewtopic.php?f=25&t=578830&hilit=

Maar elke keer krijgt ze weer iemand anders voor haar karretje gespannen. Nu ben jij aan de beurt Billy???

En jij bent....?
Duidelijk iemand die niet weet waar ze het over heeft

Edit: Ah, ik heb het bovengenoemde topic even bijgelezen en ik zie het al. Iemand die graag zelf mod zou willen worden of in elk geval duidelijk een wit voetje moet halen. Die ik in de hele SP/Lov geschiedenis nog niet voorbij heb zien komen maar die wel weet hoe of wat? Het riekt hier naar een schaduwaccount...
Laatst bijgewerkt door Laura op 27-05-06 12:30, in het totaal 2 keer bewerkt

manzano

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-06 12:25

Iemand die graag schopt.... en zichzelf, gezien het profiel, niet echt serieus neemt

Laura

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-06 12:34

By the way:
slimmerik schreef:
Een vriendin van mij maakt er zelfs hobby van om een gebande bokker haar vriendinnen in de gaten te houden dat wanneer zij weer onder haar zoveelste SA post dit direct aan te geven bij de mods. En zo zal het wel met meer mensen gaan.......

[/quote] Fronton heeft wel veel vriendjes ja... maar in elk geval met hogere standaarden dan jouw 'vriendinnetjes'. Wat zielig zeg, dat je zo je dag door moet brengen

Botervlieg

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-06 12:40

Heike schreef:

Bokkers vragen niet om toestemming van het mod team. Maar aan de bemiddelaars. Deze zijn er voor de gebruikers.

Als dat zo is, Heike, waarom beslist de bemiddelaar in het geval van
Lovely dan NAMENS het team?

slimmerik

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-06 13:57

gutte gut de discussie begint weer van voor af aan:

Nee, Fronton is geen SA van Lovely
Ja toch wel
Wij willen weten waarom
Nee maakt niet uit wat BartvB er allemaal van zegt we blijven zeuren
etc. etc.

Ennuh btw ik ben geen SA en wil geen mod worden......
Ik vind alleen die herhaalde pogingen steeds zo euhhhhhh

En mijn profiel heb ik nog wel speciaal voor de Fronton-kliek gemaakt!!! Eerst had ik er helemaal geen en toen ze me niet serieus namen heb ik even een boekje open gedaan over mezelf. (Levert me trouwens keer op keer geweldige reacties op.) Had ik véél eerder moeten doen.

slimmerik

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-06 14:00

Botervlieg schreef:

Dus Lovely krijgt het niet voor elkaar maar blijft zeuren. Als ik jullie was dan ging ik voor straf niet meer bokken. Ik zou ze !!

manzano

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-06 14:03

Iedereen in dat topic wist dat het een SA was, alleen jij was de enige die dat dus nog niet door had!!! Wie is er nou de slimmerik. Lees het nog een keer na, dan zie je hoe stom je reacties zijn en hoe duidelijk het was dat iedereen het door had behalve jij!

manzano

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-06 14:05

slimmerik schreef:
Botervlieg schreef:

Dus Lovely krijgt het niet voor elkaar maar blijft zeuren. Als ik jullie was dan ging ik voor straf niet meer bokken. Ik zou ze !!

Nee ik vind dat wel een goeie opmerking van Botervlieg. En dat staat even helemaal los van de Lovely-discussie.

Maar als een bemiddelaar NAMENS het bokt-team uitspraak doet blijkt dus toch wel dat ze niet objectief en onafhankelijk is. Dat kan bijna niet in zo'n positie. Dan snap ik eigenlijk de functie van zo'n bemiddelaar niet zo goed, want tegen het bokt/mod-team kan ze toch niks doen.

slimmerik

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-06 14:09

Maar alleen via het mod-team kan de bemiddelaar toch de achtergronden te weten komen??

manzano

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-06 14:11

Ja, tenminste.... via het mod-team kan hij idd de kant van het verhaal van de mods te horen krijgen. Maar ik vind dat de bemiddelaar alleen namens ZICHZELF (om het maar ff stom te verwoorden) uitspraak kan doen over een zaak. Alleen dan kan hij/zij objectief naar beide kanten van een verhaal luisteren. Als je namens het mod-team uitspraak doet is er volgens mij hoe dan ook sprake van enige partijdigheid.

Nadir

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-06 14:16

Laura schreef:
Interessant beleid hoor... praktijk is natuurlijk weer 3x niks. Boktbemiddelaars die nooit wat van zich laten horen, en (on?)partijdig zijn? Mensen met een permanente ban die niet terug mogen komen omdat 'er geen jaar verstreken is sinds de ban' (en bij 3 anderen wel... erg interessante visie op tijd..) en omdat 'er teveel gebeurd is tussen het modteam en persoon in kwestie'. Waren we objectief? Ohnee, even vergeten, als er iemand op zijn pik is getrapt dan blijven we volstrekt willekeurig.....

Waar zullen ze toch bang voor zijn?
De moderators zijn met 30 man, en als ze zich (in hun ogen) "misdraagt" kunnen ze haar toch alsnog een OW geven of bannen?

Maar ach, iemand die een andere mening heeft dan de rest wordt hier niet echt gewaardeerd.