SuperPepeijn schreef:Heb ik al gezegd dat er foto's in ITP staan?
Pas maar op dat je geen ban krijgt wegens spam

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
SuperPepeijn schreef:Heb ik al gezegd dat er foto's in ITP staan?
slimmerik schreef:Ik dacht dat geneuzel over Fronton tot in den treure besproken is op:
viewtopic.php?f=25&t=578830&hilit=
Maar elke keer krijgt ze weer iemand anders voor haar karretje gespannen. Nu ben jij aan de beurt Billy???
slimmerik schreef:Een vriendin van mij maakt er zelfs hobby van om een gebande bokker haar vriendinnen in de gaten te houden dat wanneer zij weer onder haar zoveelste SA post dit direct aan te geven bij de mods. En zo zal het wel met meer mensen gaan.......
Heike schreef:
Bokkers vragen niet om toestemming van het mod team. Maar aan de bemiddelaars. Deze zijn er voor de gebruikers.
Botervlieg schreef:
Als dat zo is, Heike, waarom beslist de bemiddelaar in het geval van
Lovely dan NAMENS het team?
slimmerik schreef:Botervlieg schreef:
Als dat zo is, Heike, waarom beslist de bemiddelaar in het geval van
Lovely dan NAMENS het team?
Dus Lovely krijgt het niet voor elkaar maar blijft zeuren. Als ik jullie was dan ging ik voor straf niet meer bokken. Ik zou ze !!
Laura schreef:Interessant beleid hoor... praktijk is natuurlijk weer 3x niks. Boktbemiddelaars die nooit wat van zich laten horen, en (on?)partijdig zijn? Mensen met een permanente ban die niet terug mogen komen omdat 'er geen jaar verstreken is sinds de ban' (en bij 3 anderen wel... erg interessante visie op tijd..) en omdat 'er teveel gebeurd is tussen het modteam en persoon in kwestie'. Waren we objectief? Ohnee, even vergeten, als er iemand op zijn pik is getrapt dan blijven we volstrekt willekeurig.....