Vrijheid van meningsuiting stopt bij Bokt....

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Billy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-06 02:27

Pardon, maar waarom zou ik gefrustreerd moeten worden van zieke mensen om me heen?
Jij hebt wel een erg vreemd wereldbeeld.
Ik denk heel eerlijk gezegd dat daar het probleem ligt. Mag ik je een eyeopener geven?
De wereld draait niet alleen om jou en om wat jij leuk vindt, er zijn ook nog anderen waarmee je rekening hebt te houden. Ik hoop dat je dat nog eens inziet
En nu gaat deze gefrustreerde zuster ( ) nog even lekker aan het werk.

Schimmelig

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-04-06 02:27

De rest van mijn opmerkingen zijn niet mee genomen in de beslissing van de mod, dit staat ook in een PB. Goed, ik ben misschien grof en direct (recht-door-zee voor de mensen met korte tenen)... wat is misbruiken? Misbruikte theo van gogh die mening ook... vraag mij echt af hoe jij er over denkt..

Karl66

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-06 02:27

Schimmelig schreef:
Dus billy doet niet precies hetzelfde als ik.
Ik kan begrijpen dat als je in het ziekenhuis werkt je veel frustratie hebt

(hele tijd zieke mensen om je heen)

Ik mag reageren zoals ik wil, jij noemt het frustratie, ik noem het slechts jeuk!

Het enige wat Billy zei was dat jij nog niet de levenservaring van een 50-jarige hebt en vergelijk dat eens met jouw reacties. Ik vind dit echt te schunnig voor woorden

Schimmelig

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-04-06 02:28

@ Sans... doe ermee wat je wilt. Je verdraait wat ik typ... doe dit dan gewoon helemaal niet. Ik heb recht op mijn EIGEN mening, so do you.. adios!

sans6

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-06 02:29

kun je misschien even aanwijzen WAAR ik jouw woorden heb verdraaid dan??

Schimmelig

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-04-06 02:30

Karl66 schreef:
Schimmelig schreef:
Dus billy doet niet precies hetzelfde als ik.

(hele tijd zieke mensen om je heen)

Ik mag reageren zoals ik wil, jij noemt het frustratie, ik noem het slechts jeuk!

Het enige wat Billy zei was dat jij nog niet de levenservaring van een 50-jarige hebt en vergelijk dat eens met jouw reacties. Ik vind dit echt te schunnig voor woorden

Dit was niet aanvallend bedoeld... meer spiritueel (enfin, als ik dit nu allemaal moet uitleggen, kan ik beter een ander topic openen)

Karl66

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-06 02:31

Schimmelig schreef:
De rest van mijn opmerkingen zijn niet mee genomen in de beslissing van de mod, dit staat ook in een PB. Goed, ik ben misschien grof en direct (recht-door-zee voor de mensen met korte tenen)... wat is misbruiken? Misbruikte theo van gogh die mening ook... vraag mij echt af hoe jij er over denkt..

Als je wilt weten wat ik over Theo van Gogh vond, dan moet je dat maar in het serieuze topic over vrijheid van meningsuiting gaan lezen.

Zoals ik al eerder zei, vrijheid van meningsuiting is geen vrijheid van beledigen.

Jij bent trouwens niet grof en direct, jij bent grof en probeert mensen te beschadigen. Dat is heel wat anders en dat is zeker niet recht door zee.

Karl66

Re: Vrijheid van meningsuiting stopt bij Bokt....

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-06 02:32

Citaat:

Heel spiritueel

Schimmelig

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-04-06 02:32

sans6 schreef:
kun je misschien even aanwijzen WAAR ik jouw woorden heb verdraaid dan??

Je had een stuk tekst dik gemaakt, maar kan het niet quoten omdat er teveel quotes zijn ofzo

Schimmelig

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-04-06 02:33

Karl66 schreef:
Citaat:

Heel spiritueel

Je neemt de energie van je omgeving op... (ander topic)

Billy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-06 02:34

Niet aanvallend bedoeld?
Kom op nou zeg. Ga jij je even lekker in een hoekje zitten schamen, je mag echt hopen dat je nooit in het ziekenhuis komt te liggen waar Mork en ik werken. Niet omdat wij van die takkeverpleegkundigen zijn, maar omdat het dan ECHT niet goed met je gaat.
Ik hoop dat je ooit nog eens echt volwassen wordt en inlevingsvermogen ontwikkelt. Misschien dat je dan nog eens nadenkt over wat je er hier allemaal uitgekraamd hebt

Sannert

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-06 02:34

Karl66 schreef:
Zo off topic is het niet Jij reageert ongelofelijk bot in een topic, krijgt daar een OW voor. Maar in plaats van te zeggen ok, ik ben snel op mijn teentjes getrapt reageer jij door een topic te openen over vrijheid van meningsuiting op bokt. Op het moment dat iedereen maar dan ook echt iedereen in dit topic jou vertelt dat jij ongelijk hebt en dat een OW terecht was, laat jij in dit topic zien dat het maar goed is dat er moddies zijn en dat er op z'n tijd terecht ingegrepen wordt aangezien jij hier die vrijheid op exact dezelfde manier aan het misbruiken bent.

Amen.
Heb mn gedachte geprobeerd te verwoorden, maar er kwamen geen goede zinnen uit. Ik kan mn gedacht nu eenmaal niet goed verwoorden. Maar het komt wel hierop neer.

Schimmelig

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-04-06 02:34

Karl66 schreef:
Schimmelig schreef:

Als je wilt weten wat ik over Theo van Gogh vond, dan moet je dat maar in het serieuze topic over vrijheid van meningsuiting gaan lezen.

Zoals ik al eerder zei, vrijheid van meningsuiting is geen vrijheid van beledigen.

Jij bent trouwens niet grof en direct, jij bent grof en probeert mensen te beschadigen. Dat is heel wat anders en dat is zeker niet recht door zee.

Ik heb nooit geprobeert mensen bewust te beschadigen, mijn kritiek uit ik gewoon anders dan jij dat doet...

sans6

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-06 02:35

ik had dik gemaakt dat je zei dat je zelf gelukkig geen lange tenen had, en dat je anders niet mee zou chatten.
Waarop ik reageerde dat je dan geen topic moest openen.

Noem ik niet woorden verdraaien, dat heet een Quote

Schimmelig

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-04-06 02:35

Billy schreef:
Niet aanvallend bedoeld?
Kom op nou zeg. Ga jij je even lekker in een hoekje zitten schamen, je mag echt hopen dat je nooit in het ziekenhuis komt te liggen waar Mork en ik werken. Niet omdat wij van die takkeverpleegkundigen zijn, maar omdat het dan ECHT niet goed met je gaat.
Ik hoop dat je ooit nog eens echt volwassen wordt en inlevingsvermogen ontwikkelt. Misschien dat je dan nog eens nadenkt over wat je er hier allemaal uitgekraamd hebt

Zeg, loop ik jou te bedreigen? Moet ik dit echt serieus nemen?

Schimmelig

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-04-06 02:35

sans6 schreef:
ik had dik gemaakt dat je zei dat je zelf gelukkig geen lange tenen had, en dat je anders niet mee zou chatten.
Waarop ik reageerde dat je dan geen topic moest openen.

Noem ik niet woorden verdraaien, dat heet een Quote

Je legt ze anders uit dan ik ze bedoel, dat noem ik verdraaien

Karl66

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-06 02:36

Schimmelig schreef:
Je neemt de energie van je omgeving op... (ander topic)

En daarom mag jij dus andere mensen ongestraft beledigen

Jij hebt volgens mij echt een betonnen plaat voor je hoofd

Sannert

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-06 02:36

Schimmelig schreef:
Ik heb nooit geprobeert mensen bewust te beschadigen, mijn kritiek uit ik gewoon anders dan jij dat doet...

En daar zit jou probleem. Jij denkt anders dan anderen. Misschien moet je dat anders doen, want nu kwest je wel mensen. Gewild of niet.

edit: dit is trouwens niet aanvallend of zo bedoeld.
Ik bedoel wie ben ik.
Laatst bijgewerkt door Sannert op 16-04-06 02:38, in het totaal 3 keer bewerkt

Schimmelig

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-04-06 02:37

Karl, het was geen belediging.. Ik ga mijzelf niet NOG EENS herhalen

Billy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-06 02:37

Schimmelig schreef:
Billy schreef:
Niet aanvallend bedoeld?

Zeg, loop ik jou te bedreigen? Moet ik dit echt serieus nemen?

Waar staat bedreigen?
Nogmaals, je leest niet goed ne je denkt niet na. Als dat niks met je leeftijd te maken heeft, is het ws je karakter, en dan kun je er ook niet veel aan doen. Heel veel sterkte

_Luziream

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-06 02:38

Dit is geen bedreiging! Het gaat alleen maar om jou inlevingsvermogen en dat zou aardig op de proef gesteld worden als je eens hier in ons ziekenhuisje kwam kijken

Schimmelig

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-04-06 02:38

Sannert schreef:
Schimmelig schreef:

En daar zit jou probleem. Jij denkt anders dan anderen. Misschien moet je dat anders doen, want nu kwest je wel mensen. Gewild of niet.

Iedereen kwetst, bewust of onbewust, dus wat is je punt? Iedereen denk op een andere manier over het leven na, dus?

sans6

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-06 02:38

valt weinig aan uit te leggen.
Heb t idee dat t je een beetje heet onder de voetjes wordt, nu je niet de gewenste reacties krijgt.
Zoals je reactie op Billy. Die heeft nergens gezegd dat je haar bedreigt....

Schimmelig

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-04-06 02:40

Mork schreef:
Dit is geen bedreiging! Het gaat alleen maar om jou inlevingsvermogen en dat zou aardig op de proef gesteld worden als je eens hier in ons ziekenhuisje kwam kijken

Ik heb het niet over 'terminaal' zieke mensen, ik heb het over mensen die geen commentaar op posts verwachten en dat wel krijgen... en zich vervolgens onrecht aangedaan voelen...

Als je mij gaat lopen bedreigen heb je echter een heel ander probleem.

Karl66

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-06 02:40

Schimmelig schreef:

Dus ik mag jou gewoon voor een over het paard getilde, nog niet uitgepuberde, een betonnen plaat voor het hoofd hebbende, arrogante trut die geen flauw idee heeft hoe je op een normale manier communiceert uitmaken, zolang ik maar zeg dat ik mij anders uit dan jou?

Voor alle duidelijkheid bovenstaande omschrijving is als voorbeeld bedoeld en zeker niet aanvallend richting TS