Zazoo schreef:blablabla. waar heeft iedereen het toch altijd over? ik kom eigenlijk nooit een reactietegen die ik niet vind kunnen. mensen geven hun mening en dat mag, als ik dat niet wil plaats ik niks. ik plaatste foto's van mijn pony en de helft zei dat ze de pony niet zo mooi vonden en ze geen uitstraling had. jammer maar dat mogen zij vinden. de andere helft zei dat het een leuke pony was en sommigen zeiden dat ik leuk reed. nou dan ben ik weer blij. en die mensen die haar niet zo mooi vinden mogen dat vinden en ook zeggen, ik zit niet op dit forum om alleen maar te horen hoe gweldig mijn pony en ik zijn.
Op een forum als dit wordt bijna altijd een mening gevraagd, en die mag je echt wel geven (er wordt toch naar gevraagd
)
Het is alleen jammer dat ze soms van dat nutteloze commentaar geven...zoals jij met je pony, dat ze je pony niet mooi vinden, na best toch? maar dat is puur persoonlijk en er zijn anderen die hem wel mooi vinden...maar er is maar 1 die hem het mooist vind en dat ben jij...dus waar zeuren die mensen dan over die je pony niet mooi vinden...Het is jou pony, als jij er maar plezier van hebt
WickedMie schreef:Ik reageer even op het eerste bericht van de topicstarter.
Is bokt werkelijk zo negatief..
Nee, bokt zelf niet hoor. Absoluut niet. Het is een gezellig maar groot forum
En er zitten een hele boel verschillende mensen op dit forum die soms hun berichten niet zo aardig weten te brengen en vervolgens is het hek over de dam met nog allemaal mensen die het nog minder aardig weten te brengen. En dát is gewoon jammer want je wil niet afgezeken worden. Niemand niet...
Ik zou zeggen, negeer die reacties als jij vind dat ze niet van toepassing zijn op jouw. Je wéét het zelf beter, doe het zelf beter. Blijf zelf altijd realistisch ookal is dit maar internet. Ook dit kan realistisch worden als het maar goed fout gaat..
Afijn, dat wou ik ff kwijt..
Je hebt helemaal gelijk dat bokt een groot forum is, maar er is een hele grote groep mensen die allemaal dezelfde mening heeft (vaak de mening van de 1e reactie) Dit is echt heel jammer, als je wat ziet waarmee je het niet eens bent mag je dat zeggen, daar is dit forum voor. Maar als je zelf 10 keer te horen krijgt dat je pianohandjes hebt dan weet je dat ook echt wel
Het is dan gewoon handiger (lijkt mij) om daar gewoon even overheen te stappen en wat anders neer te zetten, nog iets waar de ruiter o.i.d. op moet letten, of gewoon dat je het er verder wel goed uit vind zien...
Bokt wees creatief en bouw niet altijd anderen na