Fred, voor verdere vragen kun je bij me terecht per PB. Ik heb je hierboven de waarheid verteld, als je meer wilt weten ben je altijd welkom, maar ik ga niet meer in discussie hier.
Kokomo schreef:Ten eerste vind ik het zeer ongeloofwaardig dat Femke zich vergist in het aantal opnamen. 12.769 of 78305 is een verschil in aantal die je echt zou moeten weten. Je hebt toch je Havo, dan had je dit op je vingers kunnen natellen, zeker als mensen daar vraagtekens bij zetten. Het verhaal van die reset is een heel mooi en op dit moment niet te controleren verhaal, maar dan klopt er weer iets niet. Ik ben bang dat je nu een prachtig verhaal hebt verzonnen.
Je zegt dat de teller is terug gesprongen in Duitsland op een meerdaags evenement toen je volgens jouw 391 foto's had gemaakt. Op het shire evenement heb je op 1 dag 1467 foto's gemaakt. Je bent daar begonnen met no. 163 of lager. Dus zou jij op dat evenement, de Europese Kampioenschappen van de Tennesee Walking Horses, waar je 2 volledige dagen + een avond was, slechts 554 foto's hebben gemaakt. Als je iets nieuws verzint, doe het dan wel geloofwaardig.