Tieneke schreef:Persoonlijk vond ik voor de TS die reactie van Ibbel het ergste wat er gezegd kon worden. Als jij heel erg ziek bent en niemand gelooft je en je WEET zelf dat je de waarheid spreekt... Als dan een MODERATOR eigenlijk zegt dat je liegt, wat Ibbel imo heeft gedaan, komt dat veel harder aan, denk ik, dan als een laat ik zeggen 'standaard bokker' iets in die aard zou zeggen.
Ikzelf heb een stieftante met maag- en darmkanker. Zij is kleiner dan 1m70 en weegt geen 33 kilogram meer. Het ziekenhuis heeft haar laten gaan om thuis te kunnen zijn, er is geen hoop meer dat ze nog maanden zal leven. Ik wou dit dan ook plaatsten in het betreffende topic, maar toen ik op 'verzenden' klikte, was het topic al op slot...
Het kwetst hoor, als je zo'n opmerking krijgt, terwijl het wel waar is. Het is, denk ik, alsof je helemaal alleen staat en zelfs het voordeel van de twijfel van een moderator niet meer krijgt. Ik vond die opmerking dan ook zéér misplaatst.
Blijkbaar wist Ibbel toch niet compleet waarover ze sprak en ook ik vind dat een moderator niet meer is dan iemand anders. Ik vond de opmerking
zeer kwetsend
en ik hoop dat Ibbel ook ergens zich kan verontschuldigen bij het meisje?
Ok, maar om heel eerlijk te zijn, is jou moeder in staat om 4 uur te lopen en om "gewoon" te gaan paardrijden.
Ik voel me ook best rot dat ik het verhaal van dit meisje in twijfel heb getrokken, zeker nu 'het op waarheid berust' oftewel, niet alles dat ze geschreven heeft is geheel waar. Ze heeft het aangedikt en zichzelf daardoor (imo) ongeloofwaardig gemaakt. Ik denk dat je daarmee ook wel iets over jezelf afroept. Ik vind dan ook niet dat ibbel zich hoeft te verontschuldigen, aangezien volgens mij, gewoon klopt wat er geschreven is en zijn dat dus precies de punten die ze aangedikt had.
[/quote]