via Femke_l ze had me in het jaar 2001 al naa bokt verwezen, maar toen snapte ik er geen snars van. toen in 2004 kwam ik haar weer tegen, zijn we closer geworden zagen elkaar bijna iedere dag en toen heeft ze me er weer naar verwezen
Ik geloof dat mijn toenmalige mailvriendin (weet niet eens of ze hier nog rondbokt ) mij wat wilde laten zien wat hier op Bokt stond, zodoende kwam ik hier voor het eerst (Bokt bestond toen ook nog vrij kort). Was geregistreerd, snapte er geen snars van en ben er eigenlijk nooit meer op geweest.
Totdat ik een tijd geleden informatie ergens over zocht en het hier maar vroeg, aangezien hier altijd vrij snel gereageerd word. En toen werd ik besmet..
altijd kwam ik, als ik een paardenvraag zocht op google, op bokt uit Toen ben ik me ooit maar eens gaan registreren
Precies hetzelfde. Weet niet of ik er blij mee ben, want nu ben ik misschien wel 'n beetje té verslaafd. Moest voor half 11 afsluiten, maar m'n ouders zijn niet thuis.
Ik ben hier via de eigenaar van de stal op gekomen en had me toen ook aangemeld maar ik geraakte na een paar berichten al niet meer op m'n account, kreeg ook geen nieuw paswoord of i.d aan dus heb me na een tijd weer onder een andere naam moeten aanmelden maar ach ja, niet dat ik hier zo actief ben ofzo
Van het divozaforum Eerst vond ik het ook niks aan enzo, en ik vond de eerste 50 berichten krijgen echt vet moeilijk, en keek tegen Karin op dat ze al zoveel had Maar nu ben ik ook blij dat ik de 1000 heb gehaald met mijn kletspraat
Ik had van de eigenaren van mijn verzorgpaarden gehoord dat er iemand hier hele rare dingen over hem zat te roepen. Toen was ik toch wel nieuwsgierig geworden, eerst een tijdje rondgekeken en me toen maar aangemeld. En het resultaat, nog een boktverslaafde erbij