boktponyverkiezingen?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Revanches

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-06 15:00

stef schreef:
vriendjes politiek hou je toch..
Onderschriften met stem op mijn pony, bla bla
Als ze op mijn pony stemmen, wil ik dat ze stemmen omdat ze het een leuk beest vinden, niet omdat ie toevallig van mij is

Ook vind ik eigenlijk wel dat er gekeken en geoordeeld moet worden op een paar punten:
*uitstraling
*verzorging
*X factor
*behaalde resultaten
etc.

En niet dat er alleen maar naar gekeken wordt wie het vriendje is en wie niet en hoe lief de pony er wel niet uit ziet.

Sizz

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-06 18:39

meiske16 schreef:
Ook vind ik eigenlijk wel dat er gekeken en geoordeeld moet worden op een paar punten:
*uitstraling
*verzorging
*X factor
*behaalde resultaten
etc.

En niet dat er alleen maar naar gekeken wordt wie het vriendje is en wie niet en hoe lief de pony er wel niet uit ziet.

Dat soort dingen hou je altijd.
Op de lieve kleine stoere ongeklasseerde zielige pony's wordt toch het meeste gestemd. Want die zijn 'zielig' en zo lief...

Zo ook met de veulenverkiezing, toen had ook bijna iedereen op Fighter gestemd.

Vriendjespolitiek is er ook altijd bij.
Nee, je kunt het nooit zo krijgen dat iemand gaat stemmen op alle punten die je noemt.

Maartje__

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-06 20:01

Jaa idd, eigelijk zou je gewoon zonder namen moet stemmen, maarja dan nog herkennen de beetje-veel-tijd-op-bokt-bokkers de populaire pony's nog..

Dat vriendjes politiek gedoe is echt niet leuk, want als nieuwe bokker met een harstikke leuke pony maak je gewoon echt geen kans

LadyMadonna

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-06 20:03

sorry, maar ik vind dat nu dus weer heel denigrerend (of hoe zeg je dat...)
Een lieve kleine, stoere ongeklasseerde pony heb ik toevallig staan. Maar die is echt niet zielig hoor.....

Suuskipje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-06 20:08

Maar mag je emt de boktponyverkiezing ook meedoen emt je lieveling van de manege? want ik bezit geen eigen pony namelijk... maar ozu het super vinden als 1 van mijn liefjes (moet dan nog eventjes kijek wie ik doe) mee kan doen

Sizz

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-06 20:49

stef schreef:
sorry, maar ik vind dat nu dus weer heel denigrerend (of hoe zeg je dat...)
Een lieve kleine, stoere ongeklasseerde pony heb ik toevallig staan. Maar die is echt niet zielig hoor.....

Het was ook maar een voorbeeld.
Ik zeg ook niet dat het in alle gevallen zo is.

maartjuh schreef:
Jaa idd, eigelijk zou je gewoon zonder namen moet stemmen, maarja dan nog herkennen de beetje-veel-tijd-op-bokt-bokkers de populaire pony's nog..

Dat vriendjes politiek gedoe is echt niet leuk, want als nieuwe bokker met een harstikke leuke pony maak je gewoon echt geen kans

Dat klopt, meestal worden de wat bekendere boktpony's eruit gekozen.

Oscar
Forumcoördinator

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-06 23:35

meiske16 schreef:
*uitstraling
*verzorging
*X factor
*behaalde resultaten
etc.

Tsja, da's leuk gezegd, maar ik denk niet dat het in de praktijk zo werkt
Iedereen is vrij om te stemmen op wie dan ook, en dat is ook wel weer de charme van de boktverkiezing.
Er zijn immers al zoveel plaatsen waar op uitstraling, verzorging, x-factor en resultaten beoordeeld wordt...... denk daarbij aan wedstrijden en keuringen

Stephanie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-06 01:53

als iedereen die punten voorzichzelf in zn hoofd houd en op een eerlijke manier zo hun favoriet eruit pikt..

maar helaas
en ook met op die punten stemmen kan dan zo gjoemeld worden met vriendjes politiek het is toch jou mening dat die pony een geweldige super mooie uitstraling heeft en er goed verzorgt uitziet etc. etc.

Mayra_

Re: boktponyverkiezingen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-06 08:51

Er word inderdaad veel aan vriendjes politiek gedaan maar dat zul je denk ik toch houden. Maar wat Meiske16 schreef:

*uitstraling
*verzorging
*X factor
*behaalde resultaten
etc.

Vind ik ook weer wat teveel van het goede, dingen zoals behaalde resultaten vind ik niet helemaal eerlijk omdat er genoeg leuke pony's zijn die helemaal geen wedstrijden lopen .

LadyMadonna

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-06 11:15

ik hanteerde altijd de regel dat het paard wat je opgeeft je eigen (verzorg) paard moet zijn.
Met lievelingspony's van de manege wordt het gewoon veel te veel, en je moet ergens een lijn trekken

Revanches

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-06 13:23

stef schreef:
ik hanteerde altijd de regel dat het paard wat je opgeeft je eigen (verzorg) paard moet zijn.
Met lievelingspony's van de manege wordt het gewoon veel te veel, en je moet ergens een lijn trekken

Idd,je moet wel ergens een lijn trekken.
maarja dan nog iets: geef bijv. een pony op,met een verhaaltje over de pony erbij, en 4 fotos (standfoto,dressuurfoto,springfoto,en evt. nog een andere (leuke)foto)
Anders worden hele albums opengetrokken...

Sanniej_

Re: boktponyverkiezingen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-06 13:25

dan moet zhivago ook mee doen !
Hij verdient het .. ook al is hij er niet meer

Revanches

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-06 13:27

over een lijn trekken gesproken...Ik denk dat je het dan alleen bij (eigen)pony's moet houden...

Sanniej_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-06 13:28

ja idd. eigenlijk is dat wel waar maar iedereen kan zeggen dat ze vz pony ze eigen is dus tja ..

Maartje__

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-06 15:22

meiske16 schreef:
stef schreef:

Idd,je moet wel ergens een lijn trekken.
maarja dan nog iets: geef bijv. een pony op,met een verhaaltje over de pony erbij, en 4 fotos (standfoto,dressuurfoto,springfoto,en evt. nog een andere (leuke)foto)
Anders worden hele albums opengetrokken...

De regel was 1 foto, en dat vind ik ook wel genoeg. 4 foto's. 25 berichten per pagina, is al 100 foto's per pagina te bekijken. Dan ongeveer 20 pagina's, als het er al niet meer zijn. Dat zijn weer 20.000 foto's te bekijken, en zo komt niemand bij de laatste pagina's..

Maartje__

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-06 15:24

meiske16 schreef:
over een lijn trekken gesproken...Ik denk dat je het dan alleen bij (eigen)pony's moet houden...

Maar dat zijn er best weinig. Ik heb er niets op tegen, maar dan vallen wel heel erg veel mensen af..

LadyMadonna

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-06 22:18

anyway, voorlopig komt er nog geen verkiezing, dus waarom zullen we nu ons hoofd hierover breken? Ik denk dat we dat aan de mods over moeten laten

Revanches

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-06 22:21

stef schreef:
anyway, voorlopig komt er nog geen verkiezing, dus waarom zullen we nu ons hoofd hierover breken? Ik denk dat we dat aan de mods over moeten laten

Dat klinkt verstandig!

Sjonniej

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-06 12:38

Als het nodig is zou ik ook graag willen helpen.

Marr_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-06 16:26

maartjuh schreef:
meiske16 schreef:

Maar dat zijn er best weinig. Ik heb er niets op tegen, maar dan vallen wel heel erg veel mensen af..

Ja idd!

Stephanie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-06 22:17

maartjuh schreef:
meiske16 schreef:

of je moet er een scheiding tussen maken..

maar goed we zien vanzelf wat er gesleuteld is