Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
1biertje schreef:
dit is niet het enige wat ze heeft gedaan..ook een paard gekocht en dan niet betalen.
zorro schreef:oh hebben jullie al op het mail adres gereageerd! ik ben zo benieuwd hoe dit afloopt! ik hoop in ieder geval dat het voor jullie goed afloopt!
MarianneR schreef:Ik denk dat je met het rekeningnummer wel een naam of adres kunt vinden... *Weet alleen niet hoe* Even informeren bij de bank misschien?
@Moonchloe: Kan ook dat ze bij een paard is gaan kijken, heeft gezegd 'ik koop hem', mensen wachten op geld maar nooit meer iets gehoord dus paard aan iemand anders verkocht. Denk zelf eerder aan zo'n actie. Ook erg banketstaaf tegenover eigenaren van dat paard zeg...
MarianneR schreef:Ik denk dat je met het rekeningnummer wel een naam of adres kunt vinden... *Weet alleen niet hoe* Even informeren bij de bank misschien?
@Moonchloe: Kan ook dat ze bij een paard is gaan kijken, heeft gezegd 'ik koop hem', mensen wachten op geld maar nooit meer iets gehoord dus paard aan iemand anders verkocht. Denk zelf eerder aan zo'n actie. Ook erg banketstaaf tegenover eigenaren van dat paard zeg...
hannekj schreef:Je kan proberen te bellen. Misschen levert het wel iets op.
Ik vind het overigens erg flauw als je dat doet.
edit:Even spelfoutjes verbetert