Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ellende schreef:Er gelden andere regels voor commerciële gebruikers dan voor gewone gebruikers. Dat is de enige reden dat jouw topics anders behandeld worden dan die van Mevrouw de Wit uit Hilversum die een bijrijder zoekt voor haar paard. Ik kan daar eigenlijk weinig meer aan toevoegen.
Ellende schreef:Nee, dat kan niet, dat is te veel werk voor te weinig moderators om bij te houden.
Quellian schreef:Ellende schreef:Nee, dat kan niet, dat is te veel werk voor te weinig moderators om bij te houden.
Probleem getraceerd
Binko schreef:Apple ik dacht net aan jou, daarom heb ik mijn post ook veranderd..
Binko schreef:Damens en Heren, niet alle Moderators zijn partijdig, corrupt, kief, gezellig, aardig of gewoontjes..
Het zijn mensen, en dat verklaard een hoop...!
Live and let live Make love, not war.., Zal ik doorgaan..?
Ellende schreef:Quellian/Natasha: ik ga vragen of een ''''''''onpartijdige'''''' moderator dit topic op slot kan zetten. Er is vaak genoeg gewaarschuwd om niet weer persoonlijk naar moderators toe te worden.
Ellende schreef:Quellian/Natasha: ik ga vragen of een ''''''''onpartijdige'''''' moderator dit topic op slot kan zetten. Er is vaak genoeg gewaarschuwd om niet weer persoonlijk naar moderators toe te worden.
Natasha schreef:Binko schreef:Damens en Heren, niet alle Moderators zijn partijdig, corrupt, kief, gezellig, aardig of gewoontjes..
Het zijn mensen, en dat verklaard een hoop...!
Live and let live Make love, not war.., Zal ik doorgaan..?
Wat vreemd tav van je topic van vanavond!