Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Jura schreef:Ik vind het gemeen om mensen zo voor de gek te houden en ook helemaal niet nodig. Dit is iets wat 12jarigen misschien leuk vinden, maar de gemiddelde leeftijd van de moderators ligt toch iets hoger neem ik aan. Je voelt je volgens mij echt te kakken gezet als je mee bent gegaan in die discussie en het blijkt allemaal bullshit te zijn. Ik zou het daarna wel uit mijn hoofd laten om ergens nog serieus in mee te discussieren. Lekker veel vertrouwen geven de moderators hiermee, de mensen die een voorbeeld voor bokt moeten zijn. Yeah right!!!
MissArianne schreef:ik wil toch even Sjoertje een hart onder de riem steken hoor
http://groups.msn.com/_Secure/0SQAAAHcW ... 6910[/img]
vikki schreef:Ach, ik ben ergens wel blij dat het geen 1 april is... nu voel ik me iig niet zo heel dom dat ik er met open ogen ingetuimd ben... maar Willemijn...zeg eens eerlijk... zit er een kern van waarheid in sommige berichten?
Sta je wel eens met die deegroller achter Bart... ? Zo ja, haal dan ook maar een keertje uit uit mijn naam... want hoe durft hij ons zo te plagen...:D
Amanda schreef:Jura schreef:Ik vind het gemeen om mensen zo voor de gek te houden en ook helemaal niet nodig. Dit is iets wat 12jarigen misschien leuk vinden, maar de gemiddelde leeftijd van de moderators ligt toch iets hoger neem ik aan. Je voelt je volgens mij echt te kakken gezet als je mee bent gegaan in die discussie en het blijkt allemaal bullshit te zijn. Ik zou het daarna wel uit mijn hoofd laten om ergens nog serieus in mee te discussieren. Lekker veel vertrouwen geven de moderators hiermee, de mensen die een voorbeeld voor bokt moeten zijn. Yeah right!!!
MissArianne schreef:kom op zeg! het is internet, vrijdagmiddag en dan kan je wel eens supermelig worden!!!! hoe vaak moeten ze nog sorry zeggen om een niet bedoelde misplaatste grap!?]
door reacties als die van jura val ik bijna van de bank van het lachen sorry hoor![]()
Prima schreef:Leuk om te zien dat de leiding van bokt zich laat verleiden tot infantiele grapjes, en daarmee de integriteit van gebruikers misbruiken ter meerdere glorie van hun eigen ego en grootmoedigheid. En dat zijn de mensen die mogen bepalen of iemand geband wordt of niet.
Ik dien een motie van wantrouwen in en eis het aftreden van het huidige modteam.
runningkawa schreef:
En altijd maar zeuren dat je niet fel mag reageren tegen tere arme zieltjes
en zo'n topic laten ze door lopen.
Waar je bij voorbaat wist waar het naar toe ging.
Jura
MissArianne schreef:kom op zeg! het is internet, vrijdagmiddag en dan kan je wel eens supermelig worden!!!! hoe vaak moeten ze nog sorry zeggen om een niet bedoelde misplaatste grap!?]
door reacties als die van jura val ik bijna van de bank van het lachen sorry hoor![]()
Prima schreef:
Leuk om te zien dat de leiding van bokt zich laat verleiden tot infantiele grapjes, en daarmee de integriteit van gebruikers misbruiken ter meerdere glorie van hun eigen ego en grootmoedigheid. En dat zijn de mensen die mogen bepalen of iemand geband wordt of niet.
Ik dien een motie van wantrouwen in en eis het aftreden van het huidige modteam.
Prima schreef:[b]
Leuk om te zien dat de leiding van bokt zich laat verleiden tot infantiele grapjes, en daarmee de integriteit van gebruikers misbruiken ter meerdere glorie van hun eigen ego en grootmoedigheid. En dat zijn de mensen die mogen bepalen of iemand geband wordt of niet.
Ik dien een motie van wantrouwen in en eis het aftreden van het huidige modteam.[/b]
Sundancer schreef:MissArianne schreef:kom op zeg! het is internet, vrijdagmiddag en dan kan je wel eens supermelig worden!!!! hoe vaak moeten ze nog sorry zeggen om een niet bedoelde misplaatste grap!?]
Misschien omdat Bokt.nl voor veel mensen een plek is om serieus over paarden te praten? Blijkbaar ben jij dan eentje die alleen maar voor de humor op bokt komt.... En veel mensen hebben ook geld in bokt gestoken.....
Nathalie1981 schreef:Prima schreef:[b]
Ik dien een motie van wantrouwen in en eis het aftreden van het huidige modteam.[/b]
next subject
Prima schreef: