Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Levy schreef:
Zeg, vertel eens....is daar nu ook ruzie onderling over geweest? Wie er nu beheerder mocht spelen?
youngster schreef:Lielle schreef:Nee, we zijn gaan zoeken naar een sponsor omdat Bart het niet meer kon opbrengen. Bovendien wil hij zich ook eens kunnen richten op zijn afstuderen.
En net zeggen jullie dat hij moest aftreden vanwege de eisen van de sponsor.
Jullie spreken jezelf nu een beetje tegen.
missnynke schreef:Is Heike het met de gang van zaken eens?
Sjoert schreef:Levy schreef:
Zeg, vertel eens....is daar nu ook ruzie onderling over geweest? Wie er nu beheerder mocht spelen?
Daar hebben we MP voor uitgevonden.
Het is niet de bedoeling dat iedereen meekrijgt welke discussies er gevoerd worden.
Mickey schreef:Soms moet je beslissingen nemen Youngster en in dit geval zit er dus ook een positieve kant aan voor Bart zelf.
djuno schreef:tjonge meiden...wil hier niet de moraalridder spelen hoor...maar wacht nou toch eerst eens even af. Jullie zijn allemaal zo snel in het trekken van jullie (sarcastische) conclusies. En jawel...ook ik ben verbaasd door dit bericht maar bij verbazing houdt het dan ook wel op...en wacht rustig op de ontknoping.
djuno schreef:tjonge meiden...wil hier niet de moraalridder spelen hoor...maar wacht nou toch eerst eens even af. Jullie zijn allemaal zo snel in het trekken van jullie (sarcastische) conclusies. En jawel...ook ik ben verbaasd door dit bericht maar bij verbazing houdt het dan ook wel op...en wacht rustig op de ontknoping.
Mayo schreef:Ik vind het zeer vreemd dat de oprichter/eigenaar van bokt door het team wat 'door hem' is opgezet eruit geknikkert word, al is het tijdelijk. Natuurlijk weet ik de achterliggende gedachtegang niet. Maar ik vind het heel bizar en nog wel meer, maar daar laat ik me maar even niet over uit
[edit=typo]
Nathalie1981 schreef:Mayo schreef:Ik vind het zeer vreemd dat de oprichter/eigenaar van bokt door het team wat 'door hem' is opgezet eruit geknikkert word, al is het tijdelijk. Natuurlijk weet ik de achterliggende gedachtegang niet. Maar ik vind het heel bizar en nog wel meer, maar daar laat ik me maar even niet over uit
[edit=typo]
Hier ben ik het volledig mee eens.
Vraag me af hoelang het nog goed gaat met bokt.....
Levy schreef:djuno schreef:tjonge meiden...wil hier niet de moraalridder spelen hoor...maar wacht nou toch eerst eens even af. Jullie zijn allemaal zo snel in het trekken van jullie (sarcastische) conclusies. En jawel...ook ik ben verbaasd door dit bericht maar bij verbazing houdt het dan ook wel op...en wacht rustig op de ontknoping.
Ieder zijn eigen manier he?
Katja schreef:missnynke schreef:Is Heike het met de gang van zaken eens?
Die is net geopereerd en nog niet op de hoogte.
petraaken schreef:
ondanks dat ze een ban kreeg denk ik niet dat Pipo dit wilde als ze de sponsor is. Wat ze niet is denk ik.