discussie of ordinaire reclame poging??

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Karl66

Re: discussie of ordinaire reclame poging??

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-05 14:11

, he er vliegt een strontvlieg rond mijn hoofd, wie heeft er een vliegenmepper?

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-05 14:12

dat is een goed alternatief

Sylvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-05 14:12

Ik ben even blijven steken bij Friemels eerste post... Dus de rest heb ik nog niet gelezen. Ik vind het echter wel tekenend dat Friemel ervan baalt dat zij niet geruisloos met Aqua van gedachten kan wisselen hier op Bokt. Imo heb je daar pb voor. Geruisloos van gedachten wisselen kán niet dmv een topic; in een discussie worden ook tegenstanders betrokken (anders is het geen discussie) en als je een idealistisch plaatje wilt neerzetten (wat jou blijkbaar wel kan boeien) moet je idd een topic openen op EA-CO. Ik heb persoonlijk ook het idee dat die discussie gedeeltelijk door Friemel uit de hand gelopen is. De reacties die Friemel plaatste op imo normale doch kritische vragen waren erg fel; een topic kun je gewoonweg niet naar jouw hand zetten.

Ik ben het overigens eens met de vraag van Karl, liever splitten dan sluiten

Billy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-05 14:30

russel schreef:
happyhorses .

Staat die H Voor Horses
Ik ben er altijd vanuit gegaan dat we een HappyHooker hadden op Bokt

friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-05 14:32

Ik vind het ook heel vervelend voor mensen dat Aqua geen zin had om naar iemands huwelijk te komen, die sindsdien boos op haar is, campagne tegen haar voert en hier medestanders zoekt

Persoonlijke frustraties jegens Aqua zijn van geheel andere orde dan inhoudelijk rijkundig en gaan vooral over de persoon zelf en zijn/haar (on)zekerheden. Ik heb daar werkelijk niets mee te maken. Betrek mij daar dan ook niet in via dit soort onzuivere discussies.

En kom op zeg, de wereld vergaat heus niet zonder haar. Jullie kunnen best zonder Aqua verder. De paarden zijn toch gelukkig en in balans? Ga eens wat aan verliesverwerking doen. Volg het goede voorbeeld van Karl66, dat zal je wel kalmeren.

edit: was niet voor Kiwiko maar Dobbel
Laatst bijgewerkt door friemel op 03-09-05 14:41, in het totaal 1 keer bewerkt

Billy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-05 14:34

He Kim, ben je getrouwd?
Had je ook wel mogen vertellen hier.
Friemel, ben jij wel helemaal kits in je bovenkamer?
Wat bazel je nou weer joh.
Kim getrouwd?

friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-05 14:34

Sylvia schreef:
Ik ben even blijven steken bij Friemels eerste post... Dus de rest heb ik nog niet gelezen. Ik vind het echter wel tekenend dat Friemel ervan baalt dat zij niet geruisloos met Aqua van gedachten kan wisselen hier op Bokt.

Geruisloos is niet het goede woord, Sylvia.
"To the point" zou ik het willen noemen. Of "ontopic".

Begrijp je het dan beter?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-05 14:35

Misschien ligt het aan mij hoor maa rik vind die openlijke gedachten uitwisseling tussen Friemel en A8 zo'n toneelspel. Volgens mij is Friemel gewoon meneer A8-Klomp uit Creil. De manier van redeneren van Friemel en A8 is vrijwel identiek. En hun gedachtenwereld is toch op zijnminst opmerkelijk te noemen :p

friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-05 14:38

Jippie schreef:
Misschien ligt het aan mij hoor maa rik vind die openlijke gedachten uitwisseling tussen Friemel en A8 zo'n toneelspel. Volgens mij is Friemel gewoon meneer A8-Klomp uit Creil. De manier van redeneren van Friemel en A8 is vrijwel identiek. En hun gedachtenwereld is toch op zijnminst opmerkelijk te noemen :p

Dat zal meneer Klomp uit Creil minder leuk vinden

Onze gedachtenwereld is niet opmerkelijk. Ja, hier op Bokt misschien. Maar ook dat zegt meer over Bokt dan over ons. Overigens moet ik behoorlijk doorstappen om Aqua bij te houden, valt dat je niet op dan?

Karl66

Het grote probleem is dat deze sekteleden vragen over de rijtechnische achtergrond van de aqua methode als aquapesten zien. In hun ogen is een goede vraag eentje waarin je aqua in aanbidding op je knieen vraagt haar goddelijk inzicht met ons te delen. Vandaar dat ik ze ook maar een sekte blijf noemen.

Daarnaast maken ze hun eigen definities, zie bijvoorbeeld het verhaal wat impuls nu is in het topic over het go en ho principe, waardoor je per definitie al langs elkaar heen praat.

Het gevolg is een continue spraakverwarring met een hoop onderling gekrakeel. Daar zou met veel pijn en moeite nog wel uit te komen zijn, maar nu blijkt dat ze in hun eigen kerk afspraken zitten te maken hoe ze discussies verder op scherp kunnen zetten, imo met als doel de rijtechnische vragen naar de achtergrond te drukken, omdat aqua daar juist aldoor door de mand valt.

Dus de beste oplossing is:

De discipelen te negeren, zodat er over rijtechniek gediscussieerd kan worden ipv over hun geloof.

reclame praatjes van aqua verwijderen, zodat er over rijtechniek gediscussieerd kan worden, ipv over haar nieuwe godsdienst.

Als aqua inhoudelijk reageert op rijtechnische vraagstukken, op de normale manier met haar door blijven discussieëren, zodat ze lekker door de mand blijft vallen.

KiWiKo

friemel schreef:
KiWiKo,

Ik vind het ook heel vervelend voor je dat Aqua geen zin had om naar je huwelijk te komen, je sindsdien boos op haar bent en campagne tegen haar voert.

Jouw persoonlijke frustraties jegens Aqua zijn van geheel andere orde dan inhoudelijk rijkundig en gaan vooral over jezelf en jouw (on)zekerheden. Ik heb daar werkelijk niets mee te maken. Betrek mij daar dan ook niet in via dit soort onzuivere discussies.

En kom op zeg, de wereld vergaat heus niet zonder haar. Je kunt best zonder Aqua verder, net als je collega's hier. Jullie paarden zijn toch gelukkig en in balans? Ga eens wat aan verliesverwerking doen. Volg het goede voorbeeld van Karl66, dat zal je wel kalmeren.

sorrie ben niet getrouwd. Daarnaast heb ik nog nooit wat negatiefs over aqua als persoon gezegd. simpelweg omdat ik haar een aardige vrouw vind. Ik ben ook zeker nooit boos op haar geweest. En ik voer ook zeker geen campagne tegen haar.

Sterker nog ik heb altijd gezegd dat ze goed werk doet. En mijn posts zijn allemaal openbaar zodat iedereen kan zien wat ik waar geschreven heb!

waarom moet ik aan verliesverwerking doen? ik ben de realiteit niet verloren hoor

jouw post slaat dus weer eens helemaal nergens op

Karl66

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-05 14:43

friemel schreef:
KiWiKo,

Ik vind het ook heel vervelend voor je dat Aqua geen zin had om naar je huwelijk te komen, je sindsdien boos op haar bent en campagne tegen haar voert.

Jouw persoonlijke frustraties jegens Aqua zijn van geheel andere orde dan inhoudelijk rijkundig en gaan vooral over jezelf en jouw (on)zekerheden. Ik heb daar werkelijk niets mee te maken. Betrek mij daar dan ook niet in via dit soort onzuivere discussies.

En kom op zeg, de wereld vergaat heus niet zonder haar. Je kunt best zonder Aqua verder, net als je collega's hier. Jullie paarden zijn toch gelukkig en in balans? Ga eens wat aan verliesverwerking doen. Volg het goede voorbeeld van Karl66, dat zal je wel kalmeren.

He is dat geen info uit een PB openbaar maken?

Volgens mij is dit de standaardreden waarom mensen een hekel aan aqua hebben, ze komt niet op hun huwelijken en daardoor vallen ze haar rijmethode aan . Zal wel weer aqua logica zijn die wij niet kennen

HappyH

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-05 14:44

Betteke schreef:
:
HappyH ik las dat je mij pb's had gestuurd om de boel "op te leuken", vergeefse moeite, ik heb er nooit 1 mogen ontvangen, dus ook hier loop je gewoon over te liegen.

Gezien de eerste reactie van jou op mijn eerste reactie neem ik jou niet serieus. Ik heb je nooit een pb gestuurd en heb hier werkelijk geen behoefte aan. Hetgeen je hierboven afschildert is jouw visie. Ik loop niet te liegen ik heb nooit ergens aangegeven dat ik je pb's heb gestuurd. Ook niet op het andere forum.

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-05 14:44

karl, ik ben niet getrouwd, zelfs nooit voornemens geweest om te trouwen Dit is dus weer een pure sekteleugen

friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-05 14:45

Heb al ge-edit KiWiKo, ging over iemand anders hier.
Friemel is ook niet getrouwd, heel slim maar wie is dan meneer Aqua?

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-05 14:46

HappyH schreef:
Gezien de eerste reactie van jou op mijn eerste reactie neem ik jou niet serieus. Ik heb je nooit een pb gestuurd en heb hier werkelijk geen behoefte aan. Hetgeen je hierboven afschildert is jouw visie. Ik loop niet te liegen ik heb nooit ergens aangegeven dat ik je pb's heb gestuurd. Ook niet op het andere forum.

en DAT kunnen we nu niet meer nalezen he maar dit is wel een mooi moment om jullie forum op te ruimen zodat alle belastende postst weg zijn en dan kunnen jullie volgende week weer met een gerust hart open gaan voor ons klootjesvolk, alleen staan er dan nog maar 3 berichten

Karl66

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-05 14:47

Ikke wel en raad eens, ze was er ook niet op mijn huwelijk, vandaar dat ik natuurlijk ook kritisch ben

friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-05 14:51

Gelijk heb je, Karl66!

(Lastig he, ons negeren..? )

Karl66

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-05 14:51

Karl66 schreef:
%) , he er vliegt een strontvlieg rond mijn hoofd, wie heeft er een vliegenmepper?

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-05 14:52

komt vanzelf wel Friemel wees maar niet bang

Karl66

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-05 14:59

Maar even een serieuze vraag, info uit PB's mag je toch niet openbaar maken?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-05 15:00

Citaat:
Onze gedachtenwereld is niet opmerkelijk. Ja, hier op Bokt misschien. Maar ook dat zegt meer over Bokt dan over ons.

Ik denk dat dat meer over jullie en jullie belevingswereld zegt
Aangezien jij je nog nooit fatsoenlijk hebt voorgesteld of foto's plaatst en je identiteit angstfallig geheim houdt, en je ook meneer A8 niet bent ga ik er maar vanuit dat jij een van die vele persoonlijkheden van A8 bent. [bekend met het ziektebeeld MPS?]
Ik weet nog wel dat ik in het verleden vaak PB's van A8 kreeg, altijd in 2-voud, vlak na elkaar. Duidelijk door 2 verschillende persoonlijkheden beantwoord maar net even iets anders van strekking, heel apart........

Is dat nu gezellig zo'n A8 forum in je eentje en toch met zijn allen door elkaar5?

Karl66

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-05 15:02

Jippie schreef:
Citaat:
Onze gedachtenwereld is niet opmerkelijk. Ja, hier op Bokt misschien. Maar ook dat zegt meer over Bokt dan over ons.

Ik denk dat dat meer over jullie en jullie belevingswereld zegt
Aangezien jij je nog nooit fatsoenlijk hebt voorgesteld of foto's plaatst en je identiteit angstfallig geheim houdt, en je ook meneer A8 niet bent ga ik er maar vanuit dat jij een van die vele persoonlijkheden van A8 bent. [bekend met het ziektebeeld MPS?]
Ik weet nog wel dat ik in het verleden vaak PB's van A8 kreeg, altijd in 2-voud, vlak na elkaar. Duidelijk door 2 verschillende persoonlijkheden beantwoord maar net even iets anders van strekking, heel apart........

Is dat nu gezellig zo'n A8 forum in je eentje en toch met zijn allen door elkaar5?

, zouden die 180 paarden ook een en dezelfde zijn?

friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-05 15:03

KiWiKo schreef:
en DAT kunnen we nu niet meer nalezen he maar dit is wel een mooi moment om jullie forum op te ruimen zodat alle belastende postst weg zijn en dan kunnen jullie volgende week weer met een gerust hart open gaan voor ons klootjesvolk, alleen staan er dan nog maar 3 berichten

Ik heb daar niets geschreven wat ik hier niet zou kunnen melden of wat opgeruimd zou moeten worden. Maar ik denk niet dat ik jullie het aan zal doen om al mijn berichten daar ook hier te plakken. Voor je het weet staan er weer Bokkertjes in de fik met stoom uit de oortjes.

KiWiKo, jouw waarneming mbt impuls was anders dan die van mij maar hij komt op mij wel net zo oprecht over. Jammer dat er andersom wat minder vertrouwen is.

friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-05 15:05

Jippie schreef:

Zullen we deze these aan een onafhankelijk psycholoog voorleggen, Jippie? Durf je dat aan?