Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
russel schreef:happyhorses .
Sylvia schreef:Ik ben even blijven steken bij Friemels eerste post... Dus de rest heb ik nog niet gelezen. Ik vind het echter wel tekenend dat Friemel ervan baalt dat zij niet geruisloos met Aqua van gedachten kan wisselen hier op Bokt.
Jippie schreef:Misschien ligt het aan mij hoor maa rik vind die openlijke gedachten uitwisseling tussen Friemel en A8 zo'n toneelspel. Volgens mij is Friemel gewoon meneer A8-Klomp uit Creil. De manier van redeneren van Friemel en A8 is vrijwel identiek. En hun gedachtenwereld is toch op zijnminst opmerkelijk te noemen :p
friemel schreef:KiWiKo,
Ik vind het ook heel vervelend voor je dat Aqua geen zin had om naar je huwelijk te komen, je sindsdien boos op haar bent en campagne tegen haar voert.
Jouw persoonlijke frustraties jegens Aqua zijn van geheel andere orde dan inhoudelijk rijkundig en gaan vooral over jezelf en jouw (on)zekerheden. Ik heb daar werkelijk niets mee te maken. Betrek mij daar dan ook niet in via dit soort onzuivere discussies.
En kom op zeg, de wereld vergaat heus niet zonder haar. Je kunt best zonder Aqua verder, net als je collega's hier. Jullie paarden zijn toch gelukkig en in balans? Ga eens wat aan verliesverwerking doen. Volg het goede voorbeeld van Karl66, dat zal je wel kalmeren.
friemel schreef:KiWiKo,
Ik vind het ook heel vervelend voor je dat Aqua geen zin had om naar je huwelijk te komen, je sindsdien boos op haar bent en campagne tegen haar voert.
Jouw persoonlijke frustraties jegens Aqua zijn van geheel andere orde dan inhoudelijk rijkundig en gaan vooral over jezelf en jouw (on)zekerheden. Ik heb daar werkelijk niets mee te maken. Betrek mij daar dan ook niet in via dit soort onzuivere discussies.
En kom op zeg, de wereld vergaat heus niet zonder haar. Je kunt best zonder Aqua verder, net als je collega's hier. Jullie paarden zijn toch gelukkig en in balans? Ga eens wat aan verliesverwerking doen. Volg het goede voorbeeld van Karl66, dat zal je wel kalmeren.
Betteke schreef::
HappyH ik las dat je mij pb's had gestuurd om de boel "op te leuken", vergeefse moeite, ik heb er nooit 1 mogen ontvangen, dus ook hier loop je gewoon over te liegen.
HappyH schreef:Gezien de eerste reactie van jou op mijn eerste reactie neem ik jou niet serieus. Ik heb je nooit een pb gestuurd en heb hier werkelijk geen behoefte aan. Hetgeen je hierboven afschildert is jouw visie. Ik loop niet te liegen ik heb nooit ergens aangegeven dat ik je pb's heb gestuurd. Ook niet op het andere forum.
Karl66 schreef:%) , he er vliegt een strontvlieg rond mijn hoofd, wie heeft er een vliegenmepper?
Citaat:Onze gedachtenwereld is niet opmerkelijk. Ja, hier op Bokt misschien. Maar ook dat zegt meer over Bokt dan over ons.
Jippie schreef:Citaat:Onze gedachtenwereld is niet opmerkelijk. Ja, hier op Bokt misschien. Maar ook dat zegt meer over Bokt dan over ons.
Ik denk dat dat meer over jullie en jullie belevingswereld zegt![]()
Aangezien jij je nog nooit fatsoenlijk hebt voorgesteld of foto's plaatst en je identiteit angstfallig geheim houdt, en je ook meneer A8 niet bent ga ik er maar vanuit dat jij een van die vele persoonlijkheden van A8 bent. [bekend met het ziektebeeld MPS?]
Ik weet nog wel dat ik in het verleden vaak PB's van A8 kreeg, altijd in 2-voud, vlak na elkaar. Duidelijk door 2 verschillende persoonlijkheden beantwoord maar net even iets anders van strekking, heel apart........
Is dat nu gezellig zo'n A8 forum in je eentje en toch met zijn allen door elkaar5?
KiWiKo schreef:en DAT kunnen we nu niet meer nalezen he![]()
![]()
maar dit is wel een mooi moment om jullie forum op te ruimen zodat alle belastende postst weg zijn en dan kunnen jullie volgende week weer met een gerust hart open gaan voor ons klootjesvolk, alleen staan er dan nog maar 3 berichten
Jippie schreef:Aangezien jij je nog nooit fatsoenlijk hebt voorgesteld of foto's plaatst en je identiteit angstfallig geheim houdt, en je ook meneer A8 niet bent ga ik er maar vanuit dat jij een van die vele persoonlijkheden van A8 bent. [bekend met het ziektebeeld MPS?]
Ik weet nog wel dat ik in het verleden vaak PB's van A8 kreeg, altijd in 2-voud, vlak na elkaar. Duidelijk door 2 verschillende persoonlijkheden beantwoord maar net even iets anders van strekking, heel apart........
Is dat nu gezellig zo'n A8 forum in je eentje en toch met zijn allen door elkaar5?