En dit is een voorbeeld he, het gaat niet om of je tinkers nu wel of niet leuk vindt

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
T@nj@ schreef:Ik ben alleen bang dat ineens ieder ras dan vertegenwoordigd wil worden in een subforum en daar kan je best heibel mee krijgen, waarom zij wel en wij niet, snap je? Dat bedoel ik er alleen maar mee.
snowdon schreef:Daar krijgen ze dan een heel eerlijk en simpel antwoord op denk ik: 'Bij de anderen was er meer animo' of zoiets dergelijks. Ik weet het ook niet verder hoor, misschien begrijp ik het ook wel verkeerd allemaal. Maar er was een moderator die ons Tinkerpraters de tip gaf en dus op het idee bracht.
T@nj@ schreef:MH, als je een goed idee hebt open je gewoon een aanmeld topic, als je 10 mensen hebt heb je er genoeg (hoewel er al zo veel ideeen voorbij zijn gekomen dat ik het vermoeden heb dat er iets meer dan 10 aanmeldingen nodig zijn)
Soxje schreef:Ik weet zeker dat er voor de tinkers meer dan genoeg animo is. We hebben een veelbezocht topic dat nu heel erg uiteenloopt qua interesses. Actieve rijders, fokkers, NH-ers, menners, springers maar ook huis-tuin hobbyisten. Omdat het topic zó groot is met ook een hoop geleuter wordt het voor veel eigenaren te druk om alles te lezen en wordt er afgehaakt. Iets meer to-the-point zou dan super zijn.
Olympia schreef:En misschien ook iets over overleden paarden ofzo bij verslag van de dag.. Dan wordt dat ook wat overzichtelijker..
snowdon schreef:Dat wakkert bij mij de volgende vraag op...
Zijn er al definitieve voorstellen gedaan met minimaal 10 aanmelders?
Chrystal-gek schreef:Maar ook ik heb nog een vraag...![]()
Als er na dat je je voorstel hebt ingediend zich nog meer mensen aanmelden, moet je dat dan ook doorgeven?
Zodat blijkt dat er nog meer animo voor is?