Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
VeirL schreef:Beter laat dan nooit, toch?
Mork schreef:Nee, Er zijn veel kankersoorten die juist bekend staan doordat ze een voorkeur hebben om juist wel uit te zaaien in de hersenen.
Hersentumor:
Wanneer bij een hersentumor gesproken wordt van kwaadaardigheid, dient men zich te realiseren dat dit een ander soort van kwaadaardigheid is dan wordt gezien bij andere gezwellen in het lichaam:
een hersentumor groeit niet door bestaande barrières en zaait ook niet uit. De kwaadaardigheid zit hem in het feit dat een hersentumor altijd weer terugkomt (een hele enkele uitzondering daargelaten) en daarnaast leidt tot aantasting van het hersenweefsel.
Zo ff een medisch lesje.
sorry voor de verwarring.
bedankt Kimmie1!!!
russel schreef:Mork schreef:Nee, Er zijn veel kankersoorten die juist bekend staan doordat ze een voorkeur hebben om juist wel uit te zaaien in de hersenen.
Hersentumor:
Wanneer bij een hersentumor gesproken wordt van kwaadaardigheid, dient men zich te realiseren dat dit een ander soort van kwaadaardigheid is dan wordt gezien bij andere gezwellen in het lichaam:
een hersentumor groeit niet door bestaande barrières en zaait ook niet uit. De kwaadaardigheid zit hem in het feit dat een hersentumor altijd weer terugkomt (een hele enkele uitzondering daargelaten) en daarnaast leidt tot aantasting van het hersenweefsel.
Zo ff een medisch lesje.
sorry voor de verwarring.
bedankt Kimmie1!!!
Sorry Mork dat ik je even quote, maar zie mijn eerdere berichtje, toen werd ik aangevallen waarom een hersentumor niet kan uitzaaien. Zo heb ik het ook ooit eens geleerd. Dat er andere kankers zijn die uitzaaiingen in de hersenen kunnen veroorzaken, kan ik begrijpen. Stukjes uitzaaiing kunnen via de bloedbaan elders in het lichaam terechtkomen en zich daar hechten en verder groeien, de uitlopers kunnen weer loslaten en weer via bloed verder. Correct me if I am wrong, maar zo herinner ik mij mijn vroegere biologielessen.
.
Stacey schreef:Ik vind dat ee excuus wel het minste is wat je kunt doen. Zeker als je weet dat de persoon nog 'vrij londsurft' hier op bokt. Nou bekijk ik iedereen met een scheef oog met de vraag: Zou die het kunnen zijn??
xtwisterx schreef:Ik heb alleen de eerste pagina van dit topic gelezen maar er is toch iets dat ik op wil merken.
De persoon die een shadowaccount aangemaakt heeft had zich op dezelfde dag geregistreerd en de eerste post was het betreffende topic. Bij mij ging er al gelijk een belletje rinkelen.
Misschien is dat iets om in je achterhoofd te houden, als een bekende bokker zoiets meldt kun je iets meer vertrouwen hebben...