Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
justineke schreef:eh een blond vraagje hoe stuur je een Tem
Citaat:Wat is 'Tip een Mod'?
'Tip een Mod' (TeM) is een manier om het Beheer (beheerders en moderators) van Bokt.nl te wijzen op topics of reacties die volgens jou aandacht nodig hebben, bijvoorbeeld omdat ze op het verkeerde forum staan of omdat mensen elkaar in de haren vliegen. Je meldt een bericht door bij de betreffende reactie op het rode uitroeptekentje te klikken. Het beheer stelt het op prijs als je erbij vermeldt wat er volgens jou aan de hand is en wat je eraan gedaan wilt zien. Aangezien er per dag vele duizenden berichten geplaatst worden op Bokt stellen we het enorm op prijs als je gebruik maakt van de TeM knop. Het is voor ons namelijk onmogelijk heel Bokt 24 uur per dag in de gaten te houden. Moderators zullen waar mogelijk laten weten wat er met je melding is gedaan.
Zantis schreef:Ik kreeg een '' in m'n antwoord.
![]()
VeirL schreef:Idd, de beantwoorde TEM's worden telkens korter![]()
youngster schreef:Zantis schreef:Ik kreeg een '' in m'n antwoord.
![]()
>;)
Nou vooruit omdat jij het bent
Sjoert schreef:Ik kijk altijd in de hele rij van TeM's of jouw TeM er tussen staat. Zie ik jouw naam, dan ga ik die even behandelen.![]()
![]()
MissSisa schreef:Sjoert zxou mij korte antwoorden geven, maar nu krijg ik weer een lang antwoord.![]()
Maar wel een grappig antwoord.