Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sylvia schreef:Misschien heeft d'r toetsenbord geen i...
Zou ijsje wel lukken? Of rijden? Heimwee?
Het onderschrift van perdylover schreef:Perdy&Fluffy&She
ila
DarkDreamer schreef:ik denk dat ze het zo tikt: "H3!mweE" wow wat iritant om te tikken! was der vet lang mee bezig
rina schreef:pharagirlke schreef:hehe rina overdrijven is ook een vak?normaal reageren is moeilijk zo te zien.
vind je het overdreven, ik niet. het is toch te gek voor woorden dat ze op school tegenwoordig al geen normaal nederlands meer kunnen schrijven
(zie tekst TS) "ik schrijf altijd zo".
en MSN is inderdaad een vorm van afkortingen, maar tog met een g is maar 1 letter minder dan als je het schrijft zoals het hoort, met ch. dus in dat geval waarom al die moeite doen 1 letter minder te typen.
kijk bij inderdaad (idd) kan ik me er iets bij voorstellen, dat scheelt. maar sommige woorden zijn niet meer te ontcijferen.
weet je hoe lang ik heb zitten puzzelen op d8.
en idd net als running kawa ben ik zo'n oude doos, en deze doos ergert zich als men kleuterschooltaal gebruikt![]()
![]()
MSN taal allemaal leuk en aardig, maar wat als je straks bij een baas werkt en je voor hem iets op papier moet zetten. hoe denk je dat die je aankijkt als je hem die MSN taal voor z'n neus schotelt?
perdylover schreef:me gem. voor nederland is een 8 hoor als je het wilt weten...
perdylover schreef:okee
j als jullie dan stoppen met zeuren zal IK voortaan (als het me lukt) IK typen;) nu blijj?? maar dan niet gaan zeuren als IK een keertje wel K typ okeej?