Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sylvia schreef:Helpt het om een scheldpb te sturen omdat je te vroeg gesplit hebt?![]()
Deden zulke mensen dat dan ook maar, ik ben benieuwd of ze irl dezelfde beledigende/kwetsende opmerkingen durfden te makenCitaat:Ik kreeg ooit de mededeling - min of meer: Wacht maar, ik kom jou nog wel eens tegen...
xtwisterx schreef:
Het wordt een ander verhaal als mensen je constant openbaar op het forum blijven aanvallen en zich duidelijk niet kunnen gedragen. Dat kan iedereen meelezen, en dan zou je een Moderator of Sterre in kunnen schakelen. Dat kan namelijk wel heel vervelend zijn.
gemske schreef:
Van scheld-pb's onderling is onbekend waar de oorsprong ligt.
Botervlieg schreef:gemske schreef:
Van scheld-pb's onderling is onbekend waar de oorsprong ligt.
Is dat interessant dan?
Scheld-pb's kunnen niet, door niemand, punt.
Citaat:Maar ik denk wel dat er een heel groot deel overblijft aan berichten die kwetsend, beledigend en bedreigend zijn (en ook zo zijn bedoeld) maar die toch niet over de schreef gaan als je ze los ziet. En dat is wel lastig aan te pakken.
gemske schreef:
Nee dat is niet interessant. Ben ik helemaal met je eens.
Maar mijn punt was dat niet te achterhalen valt of die scheld-pb ook
echt verstuurd is en niet verzonnen.
runningkawa schreef:
ik weet dat ik op dat moment over de schreef ga, maar sommige mensen kunnen ook het loed onder je nagels uithalen.
Alane schreef:moet een ieder dan maar "dank je wel" zeggen als een mod een foto in een link heeft veranderd ?
Citaat:Als ik dan al zie dat topic on-top geplakt zit, zit het schijnbaar sommigen bij het modteam zeer hoog... mischien een cursus volgen of een mental coachof de pijp aan maarten geven en niet zitten janken..
Botervlieg schreef:
Is dat interessant dan?
Scheld-pb's kunnen niet, door niemand, punt.
Ellende schreef:Daar ben ik het mee eens, het is alleen wel interessant om te zien wie ermee begon.