Deze vraag hoort niet in dit topic thuis Ellarenee, maar als je de bokt:regels en bokt:help eens leest, dan denk ik dat je een heel eind komt.
Door de tekst tussen spoiler-tags te zetten:Code[spoiler]hier je tekst[/spoiler] Bovenstaande wordt dan:Spoiler: hier je tekst
Hoi hoi, ook ik heb wat vraagjes betreft de opmaak van mijn profiel. Hoe krijg ik foto's/tekst in het midden van het veld in plaats van helemaal links? Hoe krijg je, je lettertype groter dan normaal? alvast bedankt!
In het midden krijg je door de tekst tussen [center]-tags te zetten:Code[center] Zet hier je profieltekst wat je in het midden wil hebben, inclusief eventuele fotolinks [/center]De grote kun je veranderen door [size]-tags te gebruiken:Code[size=18]Zet hier je tekst[/size]Het getal achter size kun je veranderen naar de gewenste grootte.
Hallo, ik wil een link in mijn onderschrift zetten, maar dan met een andere naam zeg maar. Ik heb het zo geprobeert:[url]=-link-]-naam-[/url]Volgensmij stond het zo in de Help, maar het lukt niet...
Bijna, je hebt een ] te veel in de eerste url-tag. Zo zou hij moeten werken: [url=-link-]-naam-[/url].
Hallo, ik kan geen bericht plaatsen en ook geen foto.Ik heb veel dingen opgezocht maar het lukt niet..
Bericht hier plaatsen is je wel gelukt. Waar wil je een bericht plaatsen en wat voor melding krijg je?