Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
SuusJa schreef:Suusiej schreef:nee suusJA ik doel niet op jou.. alhoewel ik die van jou ook niet leuk vindwie neomt zich nou SuusJa..
Enneh, ik heb meer postshaha
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik, en jammer voor je als je het niet leuk vind![]()
![]()
Maar wat doet post er nou toe , heeft niet met 'bijna de zelfde naam' te maken, maar goed.
capopjekop schreef:Je zult vast niet de enige suus of alles wat je met suus kunt afkorten zijn he, dus dat houd je toch. Net of die mensen denken: Jeej die ga ik na-apen![]()
Maar als je een orginelere naam hebt (zoals capopjekop) en ze gaan die na-apen dan is het anders
Dus ik denk eerlijk gezegt dat je je er niet zo druk om moet maken
Cow_horse schreef:oester schreef:Maar ik vind jou naam niet zo orgineel eigenlijk.![]()
eens. Maar verder doe je er niets aan, niet leden kunnen niet in de gebruikerslijst kijken.
Verder is er geloof ik nog iets van een xxsuusjexx, suziej, susiej.. lijkt dus allemaal op elkaar.. gewoon een afkorting van een naam...
Mr_Mikey schreef:Zover ik weet heeft niemand echt een naam hier, die op mijne lijkt
BrittKitt schreef:bij de naam van capopjekop legde ik wel eerst de klemtoon verkeerd en moest ik eerst ff nadenken voordat ik hem snapte hoor!
Kana schreef:Ik zag een FARBENFROH.. Ze had 11 berichten ofzo.. Vond wel l*llig gerbenfroh heeft een originele naam.. En dan dit,
Suusiej schreef:Nee ok, haha peopleIk snap ook wel dat die van mij niet origineel is
![]()
Maar nu is er dus ook een Suussiej..
Lijkt wel errug op die van mij!
Ik ga der ook verder gene probleem van maken, maja vind het niet zo leuk. Er natuurlijk zijn er nog wel meer susan's, maar er is maar één Suusiej
Suusiej schreef:Mr_Mikey schreef:Zover ik weet heeft niemand echt een naam hier, die op mijne lijkt
Mickey is toch ook een moddie
Ofniet??!!
Sammm schreef:Kana schreef:Ik zag een FARBENFROH.. Ze had 11 berichten ofzo.. Vond wel l*llig gerbenfroh heeft een originele naam.. En dan dit,
Eeeh hellooo? Farbenfroh was een heel bekend paard hoor, helaas een tijdje terug overleden. Ik kan me voorstellen dat iemand zich zo noemt.
Maar ik denk dat jij FF niet kent, gezien je reactie?
Sammm schreef:Tja, er is ook een Sannn, Samm, Sammie, Sammy en blaat zo kan ik nog wel even doorgaan.