Tja, de mijne is eigenlijk een heel verhaal. StarTrek kenners weten dat 'Dabo' een soort roulettespel is wat gespeelt word in Quark's bar op Deep Space 9 Voor de niet kenners...: StarTrek is een SF serie, die al jaaaaren loopt. Ik ben overal, op chats, en forums als Dabo bekend. (eerst Dabo girl) Dus ja.. waarom zou ik dat nu nog veranderen? (onze website is trouwens www.rentaDABO.nl dus... ik KAN het niet eens meer veranderen! haha Renta is mijn man's nickname trouwens)
Tja, ik wist geen naam, en toen kwam Femke_L hier op bokt aan met Elvis voor de gein, en toen haalde ze eruit El= Elvira (zo heet ik dus )_ Vis= tja, gewoon vissen he, want die zijn gewoon DE BOM! yeah! dus vandaar El_vis he
Flew
Geplaatst: 19-05-05 17:32
X
Laatst bijgewerkt door Flew op 15-02-25 18:09, in het totaal 1 keer bewerkt
jolly was mijn bijnaam (betekent: jolig, vrolijk, leuk).. maar die naam bestond al, dus heb ik eer kusjes voor en achter gezet (heb ik ook bij mijn cu2).. dus vandaar... (oja onze versie van de fiat panda heet ook jolly .. hahaha)..
en op mijn plaatje zie je mijn verzorgfjord, casper-O
mijn naam betekend dat ik 4 jaar geleden een naam heb gekozen waar ik nu spijt van heb :p Irene en Ireentje waren al bezet, toen werd het Ireentjuh dus (wist ik veel dat ik boktverslaafd zou raken :p ) ik ben nu 18 en iets volwassener , dus vind die naam lang zo leuk niet meer Misschien vraag ik binnenkort toch maar of mijn naam verandert kan worden, dat TJUH er achter is echt te erg maar m'n stalgenootjes vinden het bij mij passen, dus tja...
euhhh tja ik heet michelle maar die is er al en mn 2e naam is charlaine en die was er ook ale ern toen heb ik een beetje gehusseld tot dat ik op charily kwam, beetje vaag maarja....
ik heet rojos komt van een vriendin van mij mij josine toen wij een keer samen een naam moesten bedenken hebben we de namen samen gevoegt en toen is het voor bijna alles mijn nickname geworden!!!!!!! }>
Siebje is de troetelnaam van mijn vriendje omdat hij Siebring als achternaam heeft noem ik hem Siebje (eigenlijk afgeleid van Sybert, dat zeehondje van Kindernet vroeger )