Ellende schreef:Er lopen een aantal topics over profielen, in elk daarvan heb ik een antwoord van bart gequote: Dat doet het nog niet, hij gaat kijken of hij er morgen verder aan kan werken.
Daarom kun je dus nog niks wijzigen.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ellende schreef:Er lopen een aantal topics over profielen, in elk daarvan heb ik een antwoord van bart gequote: Dat doet het nog niet, hij gaat kijken of hij er morgen verder aan kan werken.
iwayalover schreef:Oeps.... Ik heb net per ongeluk alles gewist![]()
Gunufje schreef:Natasja91 schreef:Jeetje zeg, wees blij dat Bart er zoveel voor over heeft! Hij heeft ook nog een prive-leven, hij leeft niet van bokt! Sterkter nog, hij moet ook nog eens flink betalen voor bokt! En maar zeuren en maar zeuren...
Idd
BartVB schreef:Voor zover ik het zo kan zien doen alle profielen het weer van de mensen die in het oude Bokt een profiel hadden. Laat het even weten als dat niet zo is.
Ik ga verder met zorgen dat je ze ook weer kan bewerken.
jongleurtje schreef:Er staat bij mij nu wel de stukken persoonlijke informatie en over je paarden maar er stat niks bij... Mijn profiel is dus helemaal verdwenen... Is er nog enige hoop dat die terug komt of ben ik die gewoon kwijt??
Annetje schreef:jongleurtje schreef:Er staat bij mij nu wel de stukken persoonlijke informatie en over je paarden maar er stat niks bij... Mijn profiel is dus helemaal verdwenen... Is er nog enige hoop dat die terug komt of ben ik die gewoon kwijt??
Bij mij is jouw profiel gewoon gevuld. Met heeeeel veeeel foto's bij het paarden gedeelte.