sfeer is flink gedaalt , of ligt dat aan mij??

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_Tiara

Re: sfeer is flink gedaalt , of ligt dat aan mij??

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-05 17:02

Wat bedoel je petraaken?

Janski

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-05 18:03

Petra bedoelt dat de "jeugd" zowel bij de jeugdfora zit als overal anders bijvoorbeeld bij VMR zijn veel topics die ook wel naar Jeugt VMR zouden kunnen naar mijn idee

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-05 18:52

Maar goed, niemand heeft ze ook echt verboden om ook in de andere fora te plaatsen dan op het Jeugdhonk. Met dat verschil dat men zich daartoe dan ook niet beperkt, en - sorry dat ik het zeg - bokt voor de oudere bokkers (in leeftijd en aanmeldingsdatum) aardig aan het verknallen is.

Aangezien de Jeugd zich niet kan beperken, en Bart toch echt geen jongerenforum wil...wat zijn dan de overige opties?

Charlotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-05 20:27

Ik zet echt mijn vraagtekens bij alle rellen van del aatste tijd. Een goede discussie die ( lekker ) een béétje uit de hand loopt is ( volgens mij ) nergens meer te vinden, maar ondertussen blijkt er ineens een concurent Fokt te zijn, lopen er gekwetste mensen over naar andere fora, zijn er zelfs hele rellen op paardenevenementen geweest en weet ik allemaal niet wat.

Op Bokt zit schijnbaar een groep van ed harde kern, maar ik denk dat sommige echt een beetje de sfeer verzieken. En dat is niet door te zeggen dat je moet leren rijden Knipoog
Ik zie ook ineens ontelbaar veel nieuwe namen met wel een hoog aantal posts, die continue overal opdagen en voor een opgefokte stemming zorgen. en ga zo maar door.

Ik denk dat de profielen ondertussen strikt verborgen blijven, om de personaliteit van ongure typetjes te verdoezelen Nagelbijten / Gniffelen

Shadow0

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-05 22:33

Cassidy, volgens mij is het probleem aan beide kanten. De serieuzeren schrikken ook terug om een onderwerp te plaatsen of nog te reageren of mee te lezen - en dat komt volgens mij niet alleen maar door veel 'jeugdtopics' maar ook door juist de mindere sfeer en felle reacties. Daarmee wordt het dus ook overgelaten voor de jeugdtopics, ik denk dat als er heel veel zinnigs zou staan, een boel serieuze reacties, dat het dan ook veel makkelijker is om de onzinnige te verplaatsen. Maar als je dat nu gaat doen zijn sommige fora leeg...

Verder heb ik eigenlijk niet zoveel moeite met 'jeugdtopics' omdat ze zo makkelijk te negeren zijn. Het zijn juist de mensen waarvan ik denk dat ze beter zouden moeten weten, waar ik moeite mee heb.

En jammer genoeg versterkt dit elkaar ook. De beste manier is toch meestal gewoon negeren waar het mis gaat, en opgewekt, enthousiast en beleefd door te gaan, en gewoon interessante discussies blijven houden. Maar dat is niet zo makkelijk.

Esther

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-05 01:02

Cassidy schreef:
Maar goed, niemand heeft ze ook echt verboden om ook in de andere fora te plaatsen dan op het Jeugdhonk. Met dat verschil dat men zich daartoe dan ook niet beperkt, en - sorry dat ik het zeg - bokt voor de oudere bokkers (in leeftijd en aanmeldingsdatum) aardig aan het verknallen is.

Aangezien de Jeugd zich niet kan beperken, en Bart toch echt geen jongerenforum wil...wat zijn dan de overige opties?

Mee eens!
Ik word af en toe niet goed van de topics die allemaal geopend worden over al die gemene eigenaren van verzorgpony's, de pony die niet aan de teugel wil en weet ik wat allemaal. Met het gevolg dat ik weer gauw verdwijn van een forum en het enkele voor mij interressante bericht dan mis.

En nog even voor de duidelijkheid: ik bedoel met mijn opmerking van een 18+ forum niet dat alle mensen jonger dan 18 onzinnige topics plaatsen. Net als dat niet iedereen van 18+ zinnige berichten plaatst.
Als de jeugd alles al eens netjes zou posten in de verschillende jeugdfora zou dat voor mij al een hele verbetering zijn.

Ulissa

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-05 21:39

LuvdaTossa schreef:
FA gaat echt achteruit, vind ik.....

Het niveau daalt daar verschrikkelijk en er zijn haast geen interessante discussies meer...

Voor FA kwam ik op bokt, nu moet ik maar ergens anders heen.

Inderdaad ik vind het ook verschrikkelijk iedereen die vraagt om een fotootje van een bepaalde hengst omdat ze een nieuwe pony/paard hebben en niet weten in wat voor een richting het dier gefokt is.

Voorheen vond je hier nog interessante onderwerpen. Ook ik moet mij nu begeven naar een ander forum waar de interessante discussies gewoon doorgaan en steeds interessanter en dieper worden.

magic_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-05 16:14

Kiara schreef:
Tsja ik weet het eigenlijk niet....
ik mis ook de nieuwspagina, en vooral de zoekfunctie..
ik weet niet meer uit mijn hoofd op welke topics ik gereageerd heb, en kom er ook moeilijk achter als ik ALLE forums moet bekijken.
Dus ik bok momenteel met minder plezier, dat zeker.
Maar dat is mijn persoonlijke beleving.

Helemaal mee eens...

arie53

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-05 16:51

arie53 schreef:
Alane schreef:
Mischien worden we langzaam aan te oud voor bokt... Tong uitsteken

Je weet toch dat het forum fokt voorziet in dat probleem?

Wat kinderachtig. Dit heeft niets met spam te maken. Bart post ook gewoon op www.fokt.nl en legt in die posts zelfs uit wat hij zelf op www.bokt.nl uitspookt.

arie53

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-05 16:59

Riant schreef:
Zou inderdaad een aardig idee zijn een 18+ forum

Als de jeugd zijn eigen plekkie heeft dan mogen de ouwetjes dat ook wel Haha!
Alleen hoe ga je dat controlleren??

Aan de topics en de reacties:D

RelarDevi

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-05 17:26

arie53 schreef:
Aan de topics en de reacties:D

Vind het wel heel dom gezegd, echt waar. Ik werd door wat bokkers aangezien als ong 17 jaar en wat is mijn echte leeftijd?

Nadir

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-05 17:28

MoonChloe schreef:
Vind het wel heel dom gezegd, echt waar. Ik werd door wat bokkers aangezien als ong 17 jaar en wat is mijn echte leeftijd?

En wat is het verschil tussen een 15 en 17 jarige nou helemaal? Verward

RelarDevi

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-05 17:33

xtwisterx schreef:
MoonChloe schreef:

Ik was toen 14 en 3 jaar verschil is ook niet klein beetje Haha!

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-05 12:35

xtwisterx schreef:

Het verschil tussen 15 en 17 is groter dan tussen 41 en 44...
Hoe vaak lees je geen berichten van jongere bokkers van het eerste uur, die hun eigen berichten teruglezen en zich doodschamen over het niveau?

jacob112

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-05 17:57

vind bokt een beetje saai geworden.

de foto's bij haw vind ik niet zo meer

het is anders, ik weet niet precies hoe ik het moet uitleggen, er lijken wel meer onzinnige topics bij te zitten.

vorige bokt was ik half verslaafd, nu kijk ik zelden....

Sizz

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-05 20:01

Ik denk dat het ook komt door de vele nieuwe mensen die komen. Die weten niet hoe het gaat............. Nou, doen dit fout, doen dat fout. Veel topics zijn ook wel van een laag niveau......... Dat kan komen door de vele manege mensen die hier zitten......... men geeft reactie terwijl men het niet weet.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-05 20:08

Zegt de eind 2004 aangemelde user, die zelf ook altijd vriendelijke berichten en kundige oplossingen heeft....

HHD_Foto

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-05 20:21

Haha! Haha!

Ook wat tekst, anders krijg ik een OW Knipoog .

Ben ook veel minder op bokt, kijk nog in een paar topics die me interesseren, verder niet. Waar het aan ligt ? Te druk hier, niet overzichtelijk en het niveau daalt snel.

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-05 20:29

Weet je............ ik heb in al die jaren nog nooit echt iets tegen iemand gehad........... ik heb behoorlijke meningsverschillen gehad...... tot bijna virtueel op de vuist gaan......... maar dat is altijd weer bij gelegd... altijd hebben mensen en ik onze verschillen kunnen bepraten EN respect voor elkaar op kunnen brengen ondanks dat we een heel verschillend idee hadden over dingen.

maar er zijn een paar gebruikers bijgekomen............ die het slechtste in mij wakker maken, mensen die het bloed onder mijn nagels vandaan halen, mensen die blijven blaten ondanks dat het nergens over gaat. mensen die met modder smijten en er zelf voor zorgen dat er nooit iets over hun gevonden zou kunnen worden omdat ze zo anoniem hier zijn.

Ik ben bang dat ik mezelf niet in de hand kan houden en dat ik uiteindelijk gebanned gaat worden omdat ik me in de luren laat draaien door dit soort mensen........

Ik weet dat ik een uitgesproken mening heb, ik weet dat ik niet de makkelijkste ben en ik weet dat ik soms ook disrespectvol kan zijn tegenover medebokkers.............. en ik probeer dat altijd uit te praten....

alleen nu lopen er bokkers rond waar ik dat niet eens meer mee wil Haha! Haha! Haha! En das lastig!

Sizz

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-05 20:56

runningkawa schreef:
Zegt de eind 2004 aangemelde user, die zelf ook altijd vriendelijke berichten en kundige oplossingen heeft....

Schrijft zij die mij niet kan uitstaan wegens een verschillende rijtechnise opvattingen. Zij waarmee ik al verschillende discussies gehad heb.

Wij verschillen eenmaal van mening en als jij die mening wil veranderen, dan mag je dat proberen, maar dan zal je dat op een andere manier moeten brengen dan nu. Knipoog

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-05 21:06

Dit is dus zo een iets Haha! Haha! Haha!

Ik heb nooit wat met missihiss gehad

maar het kind zit nog op school, waaruit ik kan herleiden dat ze in iedergeval jonger is dan 20............ RK is mijn leeftijd....... dertig plus Clown

dat betekend dat Rk al op het paard zat toen zij nog bij pa woonde, Nou weet ik toevallig dat RK een rijtechnisch heel leerzaam leven achter zich heeft en ENORM veel kennis heeft over het hoe en wat

waar haalt ze het vandaan???????? Hoe kan ze jarenlange ervaring op deze manier onder te tafel schoffelen....... Hoe kan ze denken dat zij meer ervaring heeft dan iemand die al langer op paarden zit dan zij oud is..........

Natuurlijk heb je natuurtalenten......... maar als missis een natuurtalent was geweest, dan had ik tweewekelijks over haar in de paardenkrant kunnen lezen.

Dit zijn dus die dingen die bokt net even wat minder leuk maken........

Sizz

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-05 21:12

@Gijsenkim.............

Ik wil ook helemaal geen ruzie met jou, ik vind dat je altijd hele symphatieke reacties geeft.

Ik zeg ook niet dat RK rijtechnisch niks weet, maar zij heeft duidelijk een hele andere manier van rijden en doen. Dit is prima......... Maar de discussies die wij hierover hebben gehad zijn IMO minder fijn.........

Dat RK rijtechnise veel weet heb ik ook gelezen en mss heeft zij ook wel de goeie manier, maar laat andere mensen dan ook in hun waarden en ook al zijn RK en ik mss een paar keer gebotst. Dan kunnen we het toch wel gezellig houden???

Ik wil het best gezellig houden, maar las RK zo'n reactie onder mij zet in dit topic......... Ik zeg nniet dat ik nooit iets fout doe, nee integendeel......... ik heb de fouten gemaakt. Maar verbeterd........

Nadir

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-05 21:14

Gijsenkim, dat noemt men gewoon een grote mond. Haha!

Door zo'n grote groep mensen bij elkaar kun je conflicten nou eenmaal niet voorkomen, en helaas wordt er soms nog met iets gegooid dat jaren geleden gebeurd is.

Dat je het niet met elkaar eens bent oké, maar waarom moet dat zoals nu elke keer opgerakeld worden?

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-05 21:15

als men elkaar maar in de waarde laten Haha!

Sizz

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-05 21:24

xtwisterx schreef:
Gijsenkim, dat noemt men gewoon een grote mond. Haha!

Door zo'n grote groep mensen bij elkaar kun je conflicten nou eenmaal niet voorkomen, en helaas wordt er soms nog met iets gegooid dat jaren geleden gebeurd is.

Dat je het niet met elkaar eens bent oké, maar waarom moet dat zoals nu elke keer opgerakeld worden?

Idd, ik wil de ruzies best bijleggen. Met mensen uit de PP heb ik ook wel eens ruzie gehad, maar ook weer bijgelegd.......... en nu zit ik zelfs bij de PP.

Grote mond??? IK??? Ik weet het............... Bloos