Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Cassidy schreef:Maar goed, niemand heeft ze ook echt verboden om ook in de andere fora te plaatsen dan op het Jeugdhonk. Met dat verschil dat men zich daartoe dan ook niet beperkt, en - sorry dat ik het zeg - bokt voor de oudere bokkers (in leeftijd en aanmeldingsdatum) aardig aan het verknallen is.
Aangezien de Jeugd zich niet kan beperken, en Bart toch echt geen jongerenforum wil...wat zijn dan de overige opties?
LuvdaTossa schreef:FA gaat echt achteruit, vind ik.....
Het niveau daalt daar verschrikkelijk en er zijn haast geen interessante discussies meer...
Voor FA kwam ik op bokt, nu moet ik maar ergens anders heen.
Kiara schreef:Tsja ik weet het eigenlijk niet....
ik mis ook de nieuwspagina, en vooral de zoekfunctie..
ik weet niet meer uit mijn hoofd op welke topics ik gereageerd heb, en kom er ook moeilijk achter als ik ALLE forums moet bekijken.
Dus ik bok momenteel met minder plezier, dat zeker.
Maar dat is mijn persoonlijke beleving.
arie53 schreef:Alane schreef:Mischien worden we langzaam aan te oud voor bokt...
Je weet toch dat het forum fokt voorziet in dat probleem?
Riant schreef:Zou inderdaad een aardig idee zijn een 18+ forum
Als de jeugd zijn eigen plekkie heeft dan mogen de ouwetjes dat ook wel
Alleen hoe ga je dat controlleren??
arie53 schreef:Aan de topics en de reacties:D
MoonChloe schreef:Vind het wel heel dom gezegd, echt waar. Ik werd door wat bokkers aangezien als ong 17 jaar en wat is mijn echte leeftijd?
xtwisterx schreef:MoonChloe schreef:Vind het wel heel dom gezegd, echt waar. Ik werd door wat bokkers aangezien als ong 17 jaar en wat is mijn echte leeftijd?
En wat is het verschil tussen een 15 en 17 jarige nou helemaal?
xtwisterx schreef:En wat is het verschil tussen een 15 en 17 jarige nou helemaal?
runningkawa schreef:Zegt de eind 2004 aangemelde user, die zelf ook altijd vriendelijke berichten en kundige oplossingen heeft....
xtwisterx schreef:Gijsenkim, dat noemt men gewoon een grote mond.
Door zo'n grote groep mensen bij elkaar kun je conflicten nou eenmaal niet voorkomen, en helaas wordt er soms nog met iets gegooid dat jaren geleden gebeurd is.
Dat je het niet met elkaar eens bent oké, maar waarom moet dat zoals nu elke keer opgerakeld worden?