Iris82 schreef:Alane schreef:
Ja en dat topic staat op een bepaald forum waar je intresse naar uit gaat en in ieder topic waar je reageert kom je weer die bokker tegen.... en dan?
Ander forum zoeken (forum binnen bokt bedoel ik dan)?
Dus je intresses maar aan gaan passen ?
Daar hadden ze nou juist het knopje 'foe' voor uitgevonden...
Helpt dat ook tegen vervellende bokkers in een topic

voor ieder probleem is een oplossing te vinden, voor elke oplossing een probleem.
Ik heb nog eens over die brief zitten nadenken...
Als ik zo emtioneel zou worden en trillend achter mijn pc zou zitten dan zou ik de conclusie trekken en bedanken.
Dat zou je/ze ook tegen mij kunnen zeggen (en andere bokkers) die het met het beleid niet zo mee eens zijn) Ik moet niet bokken ik mag bokken...zeker is dat zo.
Ik zit niet trillend achter de pc... ik wordt er niet emotioneel van. Ik laat mijn vriendjes het nl zelf uitvechten, ik gan niet lopen verzinnen/vermoeden en bedenken wat een ander mischien zou kunnen vermoeden/bedoelen of menen... Dat is nl heel vermoeiend en zorgt ervoor dat je regelmatig de deksel met een grote zwieperd op je neus krijgt dat je 3 dagen lang nog Tweety's ziet.
Want dan is het pas moeilijk om vriendjes te blijven met iedereen en dan creeer jezelf 2 kampen (of meer) en krijg je dat je beticht wordt van vriendjespolitiek.
@Carien: die persoon negeren??? dan pb-en ze wel, als je dan na verloop van tijd even netjes en zeer duidelijk zegt dat ze moeten stoppen met het sturen van onvriendelijke pb's dan rennen ze hard naar een moddie.
Schrijf je iets in een topic dan wordt dat net zolang verdraaid en multicultureel geinterpreteerd dan het toch aan jouw ligt... en krijg je een bericht van het MT in de trant van:"je loopt telkens weer met open ogen in de val ...." Maar daar wen je heel snel aan en ga je er steeds minder waarde aan hechten