Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Alane schreef:we zijn er bijna....
en daar gaat het een en ander over op FZ...
het meten met 2 maten..
de een mag wel een schaduw en de ander niet
de een heeft een ban en dan wordt er een oogje toegeknepen en dan andere permanent gebanned
Sylvia schreef:Nou kan het aan mij liggen, maar ik heb niemand zien zeggen dat Lov een pb naar Bart gestuurd heeft en ik heb ook niemand zien zeggen dat Lov vándaag de pb's gestuurd heeft...
Cadish schreef:@ Alane, het is me ook niet allemaal helder meer, maar ik twijfel er niet aan dat Bart Loveley niet opzettelijk banned.
alja schreef:maar als schaduws niet mogen waarom is pascali1980 dan hier nog op bokt?
zij heeft meerdere schaduws(gehad) en ze is nog steeds aktief...
dat is idd meten met twee maten want ik heb het ook al eens getemd!
Justy schreef:Cadish schreef:@ Alane, het is me ook niet allemaal helder meer, maar ik twijfel er niet aan dat Bart Loveley niet opzettelijk banned.
Wilde je zeggen dat hij het per ongeluk deed?
Justy schreef:Cadish schreef:@ Alane, het is me ook niet allemaal helder meer, maar ik twijfel er niet aan dat Bart Loveley niet opzettelijk banned.
LovesSaartje schreef:Bart heeft er toch een geldige reden voor...
LovesSaartje schreef:Bart heeft er toch een geldige reden voor...
Citaat:
Cadish impliceert dat Bart het niet met opzet deed, Lovely bannen... Het lijkt mij stug dat hij het per ongeluk deed. Dat heeft niets met terecht of onterecht te maken
alja schreef:ik heb een pb gehad van een moddie dat ik gelijk had
Cadish schreef:faye schreef:Deze actie toont wel weer aan dat Bart niet echt intelligent is en een EQ van rond de 10 heeft. Hiermee haalt hij nog meer kritiek op zijn hals. Ik weet niet hoor, zou hij het lekker vinden?![]()
Zo wordt het hier nooit rustig
EQ? Ik dacht altijd dat 't IQ was, maar dat zal dan wel weer aan mij liggen.
SAKKIA schreef:Ik ben ook wel benieuwd hoe Bart aan deze informatie komt. Misschien wil hij hier zelf alsnog even een toelichting op geven, voorkomt misschien ook wel weer een rel, al hoewel ik denk dat Bart voor de zoveelste keer te laat is met zijn toelichting.
Ilindra schreef:Cadish schreef:Illindra, mijn IQ volgens dat gedoe is 110Iig snap ik de post van faye nog steeds niet.
OMG, het is een EQ test en geen IQ test![]()
Maar ik begrijp dat het verschil je nog steeds niet duidelijk is......
Misschien moet je eens een cursus begrijpend lezen volgen