Anya schreef: Inderdaad de persoon (en groep) waarover met regelmaat topics verschijnen reageert niet altijd slim, hapt, zet zichzelf soms neer als 'enige fokker met een gefundeerde mening', maar ik heb die persoon er nog nooit op kunnen betrappen en topic te starten met de melding: "bokker x van F&A" was zo vreselijk irritant vandaag.
Dat zegt dan meer over bokker X dan over de persoon in kwestie....
Anya schreef:Dit kinderachtige gedrag van beide kanten heeft o.a. geleid tot het 'kampentopic' op F&A. Met de bedoeling om zaken te kunnen uitspreken. Dat is niet gelukt.
Het is alleen jammer dat het MT nog steeds oogklappen op heeft... Hoe kan het toch dat het groepje anti Sarabande (laten we dan ook maar gelijk man en paard noemen.) steeds groter wordt? Zouden die mensen uit dat groepje nu allemaal spontane verstandverbijstgering hebben en allemaal afgaan op "horenzeggen" verhalen? of praktijkervaring.???? Vreemd dat er steeds meer mensen zijn die een aanvaringen met SB hebben... ligt dat dat allemaal aan die andere personen?
Van die langgeleden vete weet ik helemaal niets af... Heb alleen ooit een keer mijn mening gegeven en *boem* werd gelijk in een hokje geduwd....
Anya schreef:Sterker nog: beide kampen verwijten mods van bokt dat ze "in het andere kamp zitten". Dat ze aan vriendjespolitiek doen. Er gaan ook met regelmaat geruchten dat mods info van moderatorpraat zouden doorgeven aan een van de kampen.
Goh vreemd of niet? was er ook niet een moddie die 1 van de 2 kampen geadviseerd heeft te zwijgen? Als jij mij kunt uitleggen hoe je iets uit kunt praten door te zwijgen.....
Anya schreef: Dat gerucht gaat over mij. Laat duidelijk zijn dat ik dat niet doe. Maar inderdaad betreffende bokker post ook in een topic waar ik veel post. En is daar overigens een bokker met normaal postgedrag. Ken ik die bokker? Nee. Ik heb deze bokker zelfs nog nooit ontmoet.
Waar 2 vechten hebben 2 schuld... waar rook is is ook vuur... denk ik dan maar.
Anya schreef:Wel heb ik inderdaad wel eens betreffende bokker verdedigd. Bijvoorbeeld op de momenten dat het begint te voelen als een hetze. Daarbij altijd benadrukkend dat betreffende bokker zelf ook niet altijd lief is. Als iemand al op zoek zou gaan naar een zeer partijdige mod in deze, dan zou ik de blik eerder op fokt.nl richten. Waarvan aktie.
Hand in eigen boezem steken en niet altijd wijzen naar een ander, dat siert de mens die onpartijdig is.
Anya schreef:In een dergelijke lang slepende situatie van jaren, waarbij oplossingen niet voorhanden zijn en veel mensen 'van beide kampen' betrokken zijn en onnodig worden gekwetst heeft het modteam ervoor gekozen dit topic te verwijderen i.p.v. op slot te zetten.
Dat is nu juist het probleem was geen probleem dat al jaren sleepte, het was een verslag van een moment, van mensen die niet wisten met wie ze te maken hadden..... en vreemd is het toch wel dat zonder namen te noemen half bokt gelijk wist over wie het ging. Zegt dus meer over de "dader" dan over de TS
Anya schreef:Arbitraire actie inderdaad aangezien een dergelijk topic op fokt wel mag. Ik vraag me zelf af waar de grens ligt tussen een fijne uitlaatklep bieden en het kwetsen van een ander. Volgens de wet mag het, dan blijft moraal over. Die ligt bij mij dus anders. Dat is vaker zo in Nederland.
Er al eens over nagedacht dat dit soort opmerkingen net zo kwetsend kunnen zijn voor de mensen die posten op fokt?
Dat de "reacties" van SB mischien wel kwetsender zijn dan de reacties gegeven op fokt, bokt of welk forum dan ook? Is heel fijn dat mensen versleten worden voor dom enz...