Ik had net op oxygen weer wit bokt, nu doet hij het al 2 pagina's normaal maar daarvoor was ie alleen maar wit. misschien was dat voor jij het had opgelost Bart?
Mag ik een stomme vraag stellen? Wat is oxygen? Ik weet de Engelse betekenis maar dat bedoelen jullie vast niet
Oxygen en Fluorine zijn de namen van de twee boktservers. Als je naar beneden scrollt op de pagina zie je de server waar je op dat moment op zit(oxygen.isisweb.nl of fluorine.isisweb.nl.) Als je een pagina opent wordt je automatisch naar een van de twee servers gestuurd. Dat kan van topic tot topic verschillen.
Helemaal onderin de pagina staat in grijze lettertjes [ Time : 0.077s | 9 Queries | GZIP : On | Load : 0.49 | oxygen.isisweb.nl ] oxygen.isisweb.nl is de naam van 1 van de computers waar de informatie van Bokt op staat, 'fluorine' is een andere - de informatie past niet op 1 comuter. Nou is 1 van die computers kapot (volgens mij degene waar logo, plaatjes etc staat) waardoor bokt nog wel een beetje werkt maar niet helemaal.
Ook hier is bokt wit, ben eerst maar eens naar forum problemen getuft om te kijken of het aan bokt of mn eigen comp lag. Ach, voor een poosje heb ik er niet zoveel problemen mee, de meeste functies doen het nog, het staat alleen wat rommelig met al die kaders en kruisjes.
vanmorgen was het nog blauw bij mij, en nu is het heel erg wit... niet blauw te krijgen ook.
maar! het goede nieuws! het went best wel, stukje bericht-stukje onderschrift-stukje bericht-stukje onderschrift. dus om het stukje lezen en dan lukt het aardig.
maar blauw was wel ehhh, minder wit!
nu zie ik de smilies wel hiernaast, maar in de berichten die hieronder staan niet.
Hee, nu weet ik wat jullie bedoelen met witte bokt, het is vandaag voor het eerst bij mij. Kijkt indd niet erg prettig, maargoed, Bart zal er ook wel alles aan doen om Bokt zo goed mogelijk te maken. Het is even wennen, maar het is geen drama