NU het weer officieel schijnt te zijn: welcome back Mytens

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
zoekie schreef:BartVB schreef:Dit is IMO niet waar. Voorbeeldje van iemand die na een permanente ban toch weer op Bokt zit is b.v. Mytens.
BartVB schreef:runningkawa schreef:je had ook het account van Mytens kunnen openen
Haar een nieuwe kans kunnen geven onder haar naam...
Ik zei al: We doen het nooit goed
zoekie schreef:ik wil best mijn eigen oude naam terug hoor.
dobbel schreef:Ik heb de hele affaire met sp niet gevolgd dus daar kan ik niet over oordelen.
Ik vind wel dat wanneer iemand een tijdelijke ban heeft zich daar aan moet houden en kom je terug als met een schaduw account dan riskeer je dat.
Ik vind wel dat die regel voor iedereen moet gelden dus iedereen die terug komt met een schuduw account moet gelijk geblokeerd worden en niet zoals door bart is gezecht gedoogd worden als ze zich gedragen want dan kan sp dus nu ook terug komen.
Je moet duidelijk zijn in de regels en voor iedereen het zelde anders kan je de regels wel in de vuilnisbak gooien.
ik vind het overgens wel erg streng hier op bokt een pittege discusssie moet kunnen.
zoekie schreef:dobbel schreef:Ik heb de hele affaire met sp niet gevolgd dus daar kan ik niet over oordelen.
Ik vind wel dat wanneer iemand een tijdelijke ban heeft zich daar aan moet houden en kom je terug als met een schaduw account dan riskeer je dat.
Ik vind wel dat die regel voor iedereen moet gelden dus iedereen die terug komt met een schuduw account moet gelijk geblokeerd worden en niet zoals door bart is gezecht gedoogd worden als ze zich gedragen want dan kan sp dus nu ook terug komen.
Je moet duidelijk zijn in de regels en voor iedereen het zelde anders kan je de regels wel in de vuilnisbak gooien.
ik vind het overgens wel erg streng hier op bokt een pittege discusssie moet kunnen.
schuduw account = schaduwaccount
geblokeerd = geblokkeerd
gezecht = gezegd
overgens = overigens
pittege = pittige
Sorry hoor
Blackje schreef:En ik vind het ook krom dat zo iemand dus terug kan komen en je dus niet weer dat die persoon terug is, terwijl je er mss wel mee aan het bokken bent..
zoekie schreef:Blackje schreef:En ik vind het ook krom dat zo iemand dus terug kan komen en je dus niet weer dat die persoon terug is, terwijl je er mss wel mee aan het bokken bent..
Zoekie = mytens
Mytens = zoekie
dobbel schreef:
ik hoop dat je nu gelukkig bent
zoekie schreef:dobbel schreef:
ik hoop dat je nu gelukkig bent
Ik was al gelukkig maar ik ga niet liegen tegen mensen.
Als de een wilt dat ik mijn oude naam terug krijg en de ander niet boeit me dat weinig hoor.
Ik vind deze naam best, maar als mensen bang zijn dat ze niet weten met wie ze praten. Wil ik dat best melden, en zoals je al kan lezen in dit topic was dit al eerder verteld.
Het blijkt nu dus dat anderen er meer problemen mee hebben dan ikzelf.
Ik vind het allemaal best, ik bok gewoon normaal door onder Zoekie account en neem aan dat iedereen mij gewoon lekker met rust laat
Dus bij deze!
Mickey schreef:We unbannen een account niet.
Wanneer iemand terug komt en het is geaccepteerd door het moderatorteam, kan die persoon een nieuwe start maken.
Doordat de persoon een nieuwe naam heeft, wordt er niet automatisch een negatief beeld geschept over de bokker en op die manier kan die persoon dus echt een tweede kans krijgen.
Kilian schreef:verder wil ik nog even kwijt dat ik vind dat het team van bokt goed werk doeten er zullen altijd mensen zijn die daar anders over denken...