Eerste algemene indruk ?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Eerste algemene indruk ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-05 12:38

Lelijk, Boos!

CM_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-05 12:45

ik vind het nog steeds onleesbaar, ik mis vreselijk veel knoppen
ik weet dat bart gruwelijk zijn best heeft gedaan, maar het is echt achteruit gegaan
de nieuwe features zijn perfect, zoals de makkelijkere kleurswitch, maar de letters zijn onleesbaar geworden, en de topics onoverzichtelijk

ik stop tijdelijk met bokken tot alle problemen verholpen zijn

holly

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-05 13:06

Ik vind het dus een grote ellende.
Gisteren avond dacht ik, mijn god wat een knullig iets zeg.
Heb uren geprobeerd zitten proberen wat ik aan het doen was.
Vanmorgen eindelijk begrepen hoe de PB's werken. Krijg geen popup meer.
Wil graag kijken in de topics waar ik in gereageerd heb, maar moet ze nu gaan zoeken.
De knopjes die aangegeven staan, doen niks.
Ik raak hier nog overspannen zometeen Bloos (Ik dacht dat ik bokte voor de ontspanning)

Nee sorry, ik vind het echt drie keer niks. Geen sfeer meer, veel te gaotisch allemaal.
Sorry bart...

MargaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-05 13:10

Ik vind het juist wel wat rustiger om naar te kijken. Ik ben wel positief.

RanouK

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-05 13:23

It's driving me nuts!!

Jennifer

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-05 13:29

Ik wil de oude bokt ook terug.

Ook gaan de topics weer omhoog bij ea. Vond het andere juist zo handig, kon je altijd precies zien wat er nieuw was. En alles is zo groot.

Is dit niet gewoon een standaard forum ofzo?

Yell

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-05 13:30

NotNice schreef:
bokt past in de breedte niet meer op mijn scherm, da's erg lastig, de plaatjes zijn er (nog) niet voor de topics, ik kan niet bij inloggen gelijk zien of m'n bokt-genoten er zijn.....

wordt er nog druk aan bokt gewerkt? er is nog een boel in het engels..
Eigenlijk heb ik op dit moment een bak klachten waar je scheel van wordt, maar ik heb de indruk dat de opper-bokkers nog hard aan het werk zijn (valt altijd tegen he, upgraden? duurt altijd langer dan verwacht?) dus ik bekijk met engelen-geduld mijn lievelings-forums en wacht rustig op wat komen gaat.

hier ben ik het helemaal mee eens, van mij mag dit wel blijven maar dan wel met de oude functies. en zeker een beginpagina!

Mirie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-05 13:43

Uh?????????.. ik snap der helemaal niks meer van bokt!!

Mirie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-05 13:45

Alles is in het engels bijna en het moet in het nederlands vind ik.. En mijn provile is weg en je kan helemaal niet kijken bij de zoekfunctie's en dat vind heel erg rottig Verdrietig Ennne ik vond de vorige bokt egt veeeeeeeel mooier dan deze nu.

Word deze vernieuwde bokt weer gauw veranderd naar de vorige bokt???????.....Ja he, want dit is oowk nix aan.

En alles is ook zow groot.

Please verander dit!!!!!!!!!!

HorseyLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-05 13:49

sorry.. maar ik vind de vernieuwde versie echt 3x niks het zzal waarschijnlijk ook wel wennen zijn, maar vond de oude versie prima!

HorseyLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-05 13:54

ah en het ergste vind ik nog mijn profiel!!!!!! Boos! hij is helemaal weg.. ik had het net nog niet gezien!!.. maar nu ben ik dus allemaal foto's kwijt Verdrietig want die stonden wel nog in mn profiel maar niet op mn computer (heb sinds kort een nieuwe)

blondie3866

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-05 14:02

alles weg :'(

of komt je tekst enz nog back??

FrontC

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-05 14:15

Jemig mensen Rolleyes

Bart heeft zich kapotgewerkt en weet ik hoeveel hiervoor gedaan, gaan jullie het meteen allemaal hartstikke afkraken... Er komt heus nog wel alles terug! Profielen zouden ook terug komen heb ik ergens gelezen. Stel je niet zo aan voor een profieletje zeg Scheve mond Sneu voor de mensen die er foto's op hadden staan die ze nergens anders meer hebben maarja...
Het is gewoon even wennen, niet meer en niet minder. Over een paar weken zou je zo reageren als je de oude bokt weer terugkreeg hoor!

Kendera

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-05 14:23

Gunufje schreef:
Jemig mensen Rolleyes

Bart heeft zich kapotgewerkt en weet ik hoeveel hiervoor gedaan, gaan jullie het meteen allemaal hartstikke afkraken... Er komt heus nog wel alles terug! Profielen zouden ook terug komen heb ik ergens gelezen. Stel je niet zo aan voor een profieletje zeg Scheve mond Sneu voor de mensen die er foto's op hadden staan die ze nergens anders meer hebben maarja...
Het is gewoon even wennen, niet meer en niet minder. Over een paar weken zou je zo reageren als je de oude bokt weer terugkreeg hoor!

Dit wilde ik ook typen, maar je was me voor Knipoog

Het is inderdaad wennen... ik ben er ook nog niet helemaal uit Knipoog Maar om nu gelijk met zn allen te gaan klagen... Ach gut
Blijf een beetje positief... Bart doet dit ook alleen maar als hobby hoor!!

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-05 14:36

HALLOOHOOOOO

ALLE PROFIELEN MOETEN NOG GECONVERTEERD WORDEN EN IEDEREEN HEEFT DUS VOLGENDE WEEK OFZO ZN EIGEN VERTROUWDE PROFIEL WEER TERUG

Tjonge, jonge, jonge........... inplaats van piekeren over je profiel kan je beter even in de stickey kijken, dan zie je dat die allemaal weer terugkomen.

Daarnaast komt elke functie die het nu niet doet OOK weer terug........ behalve misschien de office style.

Bokt draait nu, mist alleen wat dingetjes en dat gaat allemaal goed komen

Kaya

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-05 14:37

Eerste algemene indruk? Vreemd...
Maar ik weet hoeveel moeite het kost om zo'n forum op te zetten, te onderhouden en iedereen tevreden te houden - en wie betaalt hier eigenlijk voor deze dienst? Juist, het is gratis, dus Bart, geweldig bedankt voor al je werk! Alles testen, overzetten, problemen eruit halen, altijd bakken werk. En ja, natuurlijk doet Bart dat niet voor zijn eigen lol, maar hij heeft zo snel mogelijk bokt weer online gezet zodat wij verder kunnen met... elkaar afkraken Knipoog
We wennen er wel aan en we vertrouwen er op dat deze upgrade is gedaan om voor ons op den duur een verbetering op te leveren, dus - lekker bokken en een beetje geduld!

Wat ik het ergste mis zij de twee keuzes bovenin: Nieuws | Forum
Hoe kom ik nu op de nieuwspagina??
Sterkte Bart! Ach gut

Oh ja, nog iets vreemds: als ik een smiley aanklik komt er een kopie van mijn hele bericht ipv alleen de smiley!
En van scrollen en grote letters heb ik geen last, maar ik gebruik een Mac en Safari als browser, toch altijd weer anders dan een pc...

YvonneAa

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-05 16:12

Gut, mijn eerste indruk..
Ik vind het op dit moment echt helemaal niets. Ik kan niets vinden en ik vind het allemaal wat te 'popyjopy' eruit zien: te grote letters etc. Het beeld past zo af en toe ook niet in mijn scherm. Ik kan verder ook niets vinden, ik heb geen flauw idee hoe ik me ergens op moet abbonementeren, ik vind het dood irritant dat op EA de forums weer omhoog komen. Ik vind het wél goed dat de profielen weg zijn want het maakt bokt een stuk sneller!!
Maar goed, zo kan ik nog wel even doorgaan. Ik zou het liefst de oude Bokt weer terug willen, maar dan zonder profielen want zo afentoe werd Bokt toch echt te sloom.

Joyce

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-05 16:24

Mn eerste indruk was niet veel goeds maar inmiddels helemaal bijgedraait Knipoog

Ik vind die functie juist wel heel erg fijn dat je te zien krijgt als er nog iemand heeft gereageerd.

Wat ik ook heel erg fijn vind is dat je Last visite kan zien in profielen. Echt SUPER! Hoop dan ook wel dat dat blijft!! Lachen

Roosjelief

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-05 16:26

bah niet leuk!
het is inhet engels en ik kan nergens meer iets terug vinden!
ik kan mijn profiel niet vinden en van engels snap ik ook geen barst Verdrietig

Kyno

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-05 17:10

Ik vind het helemaal niet leuk Verdrietig
Ik wil de oude bokt terug!

Wat ik nog het minste vind is dat je op 'post reply' moet drukken om een reactie te plaatsen, en dan op 'klik hier om je bericht te bekijken'. Dat balkje onder voor snelle reacties was veel handiger.

Nee, dit is me helemaal niks!

Lyonesse

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-05 17:20

Ik ben gewend. Haha!

Lyonesse

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-05 17:20

Tong uitsteken

boeflover

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-05 17:34

tsja, positieve en negatieve dingen. ik vind de stijl niet echt geweldig, vond de vorige stijl leuker..
en voor de rest vind ik het wel best eigenlijk. wat ik wel irritant vind is dat als je op bv. haw drukt en dan op paarden zie je alleen paarden-onderwerpen, en nu kun je bv. terug naar algemeen en dan zie je alleen algemene onderwerpen, moet dus nog ff wennen aan het feit dat ik dus gewoon op forum index moet klikken.

en voor de rest vind ik het top van bart! *o/*

Clautje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-05 17:35

Ik vind het écht ruk Koe

Bacannie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-05 17:40

Mmm, ben al (zeker) een week niet op Bokt geweest.... ik schrok me een hoedje! Ik kan helemaal niets terugvinden en dat engels vind ik ook niets. We leven in Nederland... ben niet zo'n wereldburger. En mijn smileys doen het niet... en het lettertype is zo groot dat het onoverzichtelijk wordt. Ben even in de war...

Sorry, maar mijn eerste indruk is niet heel positief... hopelijk voel ik me (na een ontwenning en een nieuwe kennismaking) weer helemaal thuis! Ben niet zo'n mens van veranderingen.