En Rainie, die die-hard bokkers houden we ook als Bart de boel beheert en er geld voor gaat vragen

Geen CGJ12 voor nodig

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Cassidy schreef:...
Ik denk dat je van die 6000 aanbidders erg weinig gaat overhouden mocht bokt wel in andere (lees jou) handen overgaan...
Joyce schreef:Ik kan dit gewoon bijna niet geloven... Maar het zal wel >;)
Cassidy schreef:Wat denk je dat je tegenwoordig voor bandbreedte kwijt bent? Tel dan de afschrijving van de server en de software bij, en het feit dat er iemand moet beheren? Hoe duur denk je dat tegenwoordig een systeembeheerder is?
grassie schreef:Ik ook niet, maar ik snap ook niet waarom Bart dan vrijwillig zo'n onwaarschijnlijk hoog bedrag zou betalen voor een uit de hand gelopen hobby? Hoe bekostigt hij dat in G*dsnaam?
Natuurlijk geweldig voor alle bokkers dat hij dat doet!, maar waarom![]()
SANEX schreef:Om even terug te komen op waar het echt over ging ( i.p.v dat gewauwel van Gj-nog-wat die zichzelf als beheerder van bokt droomt) :
Ik zou inmiddels best willen betalen ( wilde dat eerder niet ) , je betaalt immers ook voor de voetbalclub, de ponyclub, de handbalvereniging, een biertje in de kroeg...
Allemaal dingen die je voor je plezier doet, en waar je toch voor betaalt. Ik bok voor mn plezier en wil daar best wat voor neerleggen, máár ( jaja die komt toch altijd) dan wil ik wel de zekerheid dat het ook echt goedkomt, en die zekerheid is er niet.
Om mn voorbeelde terug te halen : in de kroeg betaal je voor een biertje, en die krijg je, op de ponyclub betaal je voor lessen, en die krijg je.
Hier zou ik kortgezegd betalen voor een goedlopende site, die snel is, geen foutmeldingen geeft, en het gewoon netjes doet... maar de vraag is : Krijg ik dat ook ?
dus vandaar dat ik wat huiverig ben over betalen, wil het best doen, maar niet voor iets waarvan ik niet weet of het zeker goedkomt en het mijn plezier ( waar ik dan voor betaal ) ten goede komt