Sylvia schreef:Misschien was Sharlyns verhaal een vervroegde één april grap
Dat had ze dan toch gewoon tegen de mods kunnen zeggen toen die haar per pb benaderden?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Creamer schreef:Over dat fantasie....
Je fantasie is rechtevenredige aan je tekortkomingen. (oei wat klinkt dat wijsneuzerig) Er zwerven hier veel rond die zo graag succesvol in het rijden zouden willen zijn, een eigen paard zou willen hebben, wat dan ook.... Internetgelegenheden zijn bij uitstek geschikt om je fantasie de vrije loop te laten zonder te incaseren wanneer je jezelf klem praat, en wanneer je aan het schrijven bent, even in je hoofd dat persoon kan zijn.
Dat het verhaal van sharlin zeer gecompliseerd en ingewikkeld is, betekend niet dat het waar moet zijn.
Ik ken een kinderboekenschrijvster die personages neerschrijft die het tegenovergestelde zijn van haarzelf, en nogal geloofwaardig overkomt hierin.
Dus misschien trainde ze wel schildpadden ipv doggies
balans schreef:Maar in dat topic van haar toen ze dus dat verhaal typte dat ze een date had gehad met Joris toen kwamen daar opeens meer mensen die zeiden dat ze ook mee hadden gedaan... Dat is toch ook wel een beetje raar dat er een paar mee hebben gedaan en opeens iets weten van dat topic en een account gaan aanmaken en zeggen dat het niet waar is wat sharlyn zegt...
assie schreef:Bij de meeting van vandaag was Sharlyn helaas niet aanwezig.
Voor mij (eindelijk) uitleg genoeg....
Sylvia schreef:Hmmm... Daar heb je een punt Alane... Wordt SANEX nu ook verbannen voor 3 maanden? Zij loog ook heel Bokt voor...
Sorry SANEX, maar jij bent de enige die me bijgebleven is in die hele kwestie