[Dienstmededeling] Sharlyn een ban

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Guinevere

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-05 08:07

Sylvia schreef:
Misschien was Sharlyns verhaal een vervroegde één april grap

Dat had ze dan toch gewoon tegen de mods kunnen zeggen toen die haar per pb benaderden?

Yessy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-05 14:57

hmm het zal allemaal wel, we zullen 6 februari wel zien (bokt massaal aan de BZV) Haha!

Annelou

Woonplaats: Schaijk: roddel-dorp wat 25 km van Den Bosch en 27 km van Nijmegen ligt in Noord Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-05 16:26

Yessy schreef:
hmm het zal allemaal wel, we zullen 6 februari wel zien (bokt massaal aan de BZV) Haha!

Wat houd BZV in? Verward

Yessy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-05 16:31

boer zoekt vrouw Lachen

Annelou

Woonplaats: Schaijk: roddel-dorp wat 25 km van Den Bosch en 27 km van Nijmegen ligt in Noord Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-05 16:33

Yessy schreef:
boer zoekt vrouw Lachen

Oh natuurlijk, ik zat al dingen te bedenken. Haha!

Maar als ze heeft afgezegt voor de date kan het best, wat Sharlyn al zelf zij, dat ze eruit wordt geknipt.

Yessy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-05 16:45

maar volgens de 'andere' deelneemsters zijn ze helemaal niet naar snowworld of waar het dan ook was geweest, dus dat zien we dan vanzelf Knipoog

Creamer

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-05 20:17

Over dat fantasie....
Je fantasie is rechtevenredige aan je tekortkomingen. (oei wat klinkt dat wijsneuzerig) Er zwerven hier veel rond die zo graag succesvol in het rijden zouden willen zijn, een eigen paard zou willen hebben, wat dan ook.... Internetgelegenheden zijn bij uitstek geschikt om je fantasie de vrije loop te laten zonder te incaseren wanneer je jezelf klem praat, en wanneer je aan het schrijven bent, even in je hoofd dat persoon kan zijn.
Dat het verhaal van sharlin zeer gecompliseerd en ingewikkeld is, betekend niet dat het waar moet zijn.
Ik ken een kinderboekenschrijvster die personages neerschrijft die het tegenovergestelde zijn van haarzelf, en nogal geloofwaardig overkomt hierin.

Dus misschien trainde ze wel schildpadden ipv doggies Tong uitsteken

Alane

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-05 23:27

Creamer schreef:
Over dat fantasie....
Je fantasie is rechtevenredige aan je tekortkomingen. (oei wat klinkt dat wijsneuzerig) Er zwerven hier veel rond die zo graag succesvol in het rijden zouden willen zijn, een eigen paard zou willen hebben, wat dan ook.... Internetgelegenheden zijn bij uitstek geschikt om je fantasie de vrije loop te laten zonder te incaseren wanneer je jezelf klem praat, en wanneer je aan het schrijven bent, even in je hoofd dat persoon kan zijn.
Dat het verhaal van sharlin zeer gecompliseerd en ingewikkeld is, betekend niet dat het waar moet zijn.
Ik ken een kinderboekenschrijvster die personages neerschrijft die het tegenovergestelde zijn van haarzelf, en nogal geloofwaardig overkomt hierin.

Dus misschien trainde ze wel schildpadden ipv doggies Tong uitsteken

welk boek heb jij gelezen? Tong uitsteken

balans

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-05 00:01

Maar in dat topic van haar toen ze dus dat verhaal typte dat ze een date had gehad met Joris toen kwamen daar opeens meer mensen die zeiden dat ze ook mee hadden gedaan... Dat is toch ook wel een beetje raar dat er een paar mee hebben gedaan en opeens iets weten van dat topic en een account gaan aanmaken en zeggen dat het niet waar is wat sharlyn zegt...

Creamer

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-05 01:02

Alane schreef:
welk boek heb jij gelezen? Tong uitsteken

Pling Als je dat eens wist

Creamer

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-05 01:05

balans schreef:
Maar in dat topic van haar toen ze dus dat verhaal typte dat ze een date had gehad met Joris toen kwamen daar opeens meer mensen die zeiden dat ze ook mee hadden gedaan... Dat is toch ook wel een beetje raar dat er een paar mee hebben gedaan en opeens iets weten van dat topic en een account gaan aanmaken en zeggen dat het niet waar is wat sharlyn zegt...

Trouwens, arme Joris! Scheve mond Die arme knul heeft het zwaar te voorduren hier op het forum

skara

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-05 01:13

Annelou schreef:
én daarom vind ik het zo ongeloofwaardig dat die Annemarlien een schaduwaccount is van Sharlyn. Ik bedoel waarom zal je je zelf in de zeik nemen, wat heeft dat voor zin..?

schizofrenie? Haha!

Waar staat dat Miepverhaal eigenlijk?

Alane

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-05 02:05

Creamer schreef:
*D Als je dat eens wist

dan zou ik even slim zijn als jij Haha!

rechtevenredige .... is wel een krasse uitspraak, ik zou het niet durven uitspreken samen met fantasie en tekortkomingen ...

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-05 11:46

Ik moet zeggen dat ik dat verhaal over dat meisje onder die pony 1000x erger vind

Verder vraag ik me af of ik sharlyn ken, ik heb zelf nml aan de stoas gestudeerd!

assie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-05 20:17

Bij de meeting van vandaag was Sharlyn helaas niet aanwezig.
Voor mij (eindelijk) uitleg genoeg....

Annelou

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-05 20:52

assie schreef:
Bij de meeting van vandaag was Sharlyn helaas niet aanwezig.
Voor mij (eindelijk) uitleg genoeg....

Voor mij nu dus ook....

Ik bleef haar geloven, tot vandaag...
Had namelijk van de week over de wandeling nog contact met haar gehad, en daar uit begreep ik dat ze al te graag mee wilden wandelen..

suusjuh_1503

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-05 21:49

nouja... ben je ook zielig bezig... weer zo'n miep verhaal (ik ken het miep verhaal wel, ookal was ik niet lid)

beetje mesen voor de gek houden Rolleyes zeker niets beters te doen

Sylvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-05 22:16

Nja, ik had eigenlijk niet verwacht dat ze mee zou gaan wandelen...

Blackje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-05 22:31

hmm ik had het ook niet echt meer verwacht.. tocxh jammer..

LuvdaTossa

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-05 22:34

Ben benieuwd hoeveel Mieps we nog krijgen..... Straks hebben we nog de koningin in ons midden Haha!

Renske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-05 23:40

irish_lady schreef:
Ik moet zeggen dat ik dat verhaal over dat meisje onder die pony 1000x erger vind

ja idd! daar heb ik verder neit meer over gehoord, behalve dan dat het topic gesloten was Verward

Ing__

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-05 02:16

Renske20 schreef:
ja idd! daar heb ik verder neit meer over gehoord, behalve dan dat het topic gesloten was Verward

hmm heb ik weer wat gemist Clown

baroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-05 03:09

Renske20 schreef:

nu je het zegt.... als dat een leugen was... idd vele malen erger dan een leegdhoofdig sneu verhaal over een dating programma... hoezo aandacht tekort?

Creamer

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-05 11:47

Alane schreef:
dan zou ik even slim zijn als jij Haha!

rechtevenredige .... is wel een krasse uitspraak, ik zou het niet durven uitspreken samen met fantasie en tekortkomingen ...

oh whahah tja dat heb je als je les geeft in natuurkunde en wiskunde... Tong uitsteken
Rechtevenredig is voor mij jip en janneketaal geworden.

SANEX

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-05 12:39

Sylvia schreef:
Hmmm... Daar heb je een punt Alane... Wordt SANEX nu ook verbannen voor 3 maanden? Zij loog ook heel Bokt voor...

Sorry SANEX, maar jij bent de enige die me bijgebleven is in die hele kwestie Bloos

Zeg,pas jij even op ?! Beetje slapende honden ( moddies ) wakker maken he, potverdikkie.

Ik loog heel bokt voor ? Ik ben gewoonlijk de onschuld zelve, vandaar dat iedereen me ook geloofde Haha! Als Alane het begintopic had gemaakt, had niemand het geloofd, aangezien zij wel vaker loopt te ouwehoeren

Die grap was gewoon zo goed dat zelf ik er bijna in ging geloven Tong uitsteken