Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Quellian schreef:Ten eerste heb ik het idee dat bokt een dood paard aan het worden is, waar we met z'n allen aan staan te slepen. Als iemand een topic opent, dan zit altijd de reactie erbij: 'er bestaat een zoekfunctie'. Prima, maar sluit dan het forum en stel de hele boel zó op dat mensen hier alleen nog dingen kunnen opzoeken die al geweest zijn.
BartVB schreef:Wordt Bokt daardoor 'oninteressant en vlak'? Ik denk het niet. Ten eerste zorg je er zelf voor een deel voor hoe Bokt er uit ziet. Je kan zelf toch ook aan discussies deelnemen of interessante discussies starten? Heb je daar anderen voor nodig? Verder is het idee dat er ook in het niet rellerige Bokt flink wat pittige discussies zijn, helemaal niets mis mee, graag zelfs, maar dan wel op een volwassen manier. Elkaar onderuit halen of elkaar bestoken met ouwe koeien is misschien voor een flinke groep mensen erg leuk maar valt IMO niet echt onder op een volwassen manier discussieren. Het moet toch gewoon mogelijk zijn je verhaal op Bokt te zetten zonder dat je later weer op je woorden wordt gepakt?
Apple schreef:Quellian heeft voor haar opmerkingen in het DPB topic wel degelijk tegelijk met de anderen een OW gekregen. Deze is niet vergeten en ook verstuurd. Als moderator kun je kijken in de 'status' van de gebruikers en daar zie ik wel degelijk een OW staan voor dat topic, verstuurd op dezelfde datum als de anderen hem hebben ontvangen.
Dat Quellian aangeeft hem niet ontvangen te hebben kan misschien komen doordat ze gebruik maakt van een hotmail account. Wellicht is de OW bij de 'ongewenste email' gekomen. En inmiddels zal deze daar niet meer staan aangezien hotmail automatisch de ongewenste email verwijderd na een paar dagen.
Ik heb hierover ook met Quellian contact gehad.
Marwszjeuh schreef:
Zo vind ik het van de bokkers hier, die bart 'tegen spreken' in een op een manier dapper. Ze krijgen zomaar is niet meteen commetaar dat dat niet kan. Men durft zich te verzetten, en dat respecteer ik.
Nederland is en blijft een vrij land.
Ik heb respect voor ieder zijn mening, en dan hopen dat andere mensen ook mijn mening kunnen respecteren.
Maar soms kun je iets niet respecteren of iemand jou mening niet respecteren. Ik
moet daar op happen. Dat ben ik, ik kan niet zwijgen. En niemand die dat kan veranderen, ook niet met een ban.
Ik geef toe dat ik soms zelf ook te ver ben gegaan. Ik heb daar dan ook alle reden voor, omdat ik waarschijnlijk dan toch gekwetst ben. Fijn, dat is oké. Ik respecteer de OW/UN of wat het dan ook is gewoon. Zonder verzet. Ik was te ver gegaan. Eigen Schuld.
Dat zou iedereen eigenlijk moeten doen.
Zodra iemand iets 'fout' doet, hem/haar pbtje sturen dat ze/hij het aan moet passen, of dus via een mod. Zodat een mod dat stuurt.
Want de meeste bokkers pikken alles van een mod, want die zijn natuurlijk 'heilig'..
Ook zo iets lachwekkends gewoon, krijg ik laatst een PB [van een mod] dat ik mijn taalgebruik moet aanpassen, in een topic uit 04-05-04..
Waar is die mod dan met zijn/haar hoofd?!![]()
mandy_b_s schreef:ja russel, maar wie zegt dat kritiek altijd negatief is ?