Het regent OW's op [AM] .... :? part 2

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-04 21:02

runningkawa schreef:
alles

ga jij bij een ziek paard wachten op een consult van iemand van bokt?
Nou ik niet

Nee, ik ook niet. Maar waarom sleep je dat erbij? Heb je geen betere argumenten?

Kim, jawel, het is gratis begonnen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-04 21:05

Lovely schreef:
Nee, ik ook niet. Maar waarom sleep je dat erbij? Heb je geen betere argumenten?

Kim, jawel, het is gratis begonnen.

Jij bent diegene die zich hier erg opwind erover, daarom betrek ik je erbij
En ik vond je bericht leuk om te quoten Tong uitsteken

maar plaats het jij algemener (zoals ik jij wel vaker bedoel, ja mijn schrijf vaardigeheden liggen misschien niet altijd zo hoog, shoot me)
Is het normaal dat mensen het lot van hun dier dan zo ongeveer in de handen leggen van iemand van een forum, die je irl niet eens kent.
En daar wacht je weet ik hoe lang op?
Dan zijn die iemanden ook niet lekker jofel daarboven, toch?
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 10-12-04 21:07, in het totaal 1 keer bewerkt

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-04 21:06

dames, zo lokken jullie weer een slotje uit, en komt het MT wel erg gemakkelijk er vanaf.

lies

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-04 21:07

Jofel of niet, dat zijn wél haar klanten, RK.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-04 21:08

Met je eens
En ze heeft het niet netjes afgehandeld
Niemand die anders beweert

maar andere waren ook niet netjes

Vandaar ook dat iedereen in dit topic de ow's onterecht vind op deze manier.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-04 21:13

Nou RK, als dat de kwestie is geweest, dan is het allemaal nog veel erger. Moedwillig mensen in de steek laten die met een ziek paard zitten, dat is ronduit misdadig.
Maar dat was toch niet volgens haar, volgens haar ging het om mensen die toch alleen maar wilden weten hoe hun paardje over ze dacht.

Ze heeft schandalig gehandeld en daar ontmoet ze nu de consequenties van, zo is het normale leven nu eenmaal.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-04 21:17

Ik weet niet of dat de kwestie is geweest
kan haar pb's niet lezen namelijk. Lachen
Maar ze zegt van niet, dus dan is er imo niet meer aan de hand als wat telleur gestelde mensen, die nu niet weten of hun paard hun lief vind Lachen

oei, ken ernstigere dingen.

Verder hoor je mij niet zeggen dat er geen consequenties aan vast mogen zitten.
Maar er werd in dat topic gepraat alsof ze al die paarden had vermoord

dat bedoelde ik dus een paar berichten terug met overdrijven.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-04 21:17

RK, de anderen werden pas "niet netjes" NADAT DPB begon te gillen en krijsen!
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 10-12-04 21:17, in het totaal 1 keer bewerkt

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-04 21:18

Een ding staat vast, ze heeft het niet netjes afgehandeld............

Daarom zeg ik ook OF iedereen een OW of niemand.

Alleen kan ik als ondernemer heel best begrijpen dat ze ondergesneeuwd is door de impact van bokt.

Dat ze het in eerste instantie gratis deed........... das een enorme inschattingsfout, echt een waar je gewoon U tegen zegt Haha! Haha!

het enige dat we kunnen hopen is dat beide partijen ervan geleerd hebben

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-04 21:21

Welke partijen precies?
Ik heb geleerd dat je op bokt goed moet opletten wie vriendjes waar hebben.

Anoniem

runningkawa schreef:
Ik weet niet of dat de kwestie is geweest
kan haar pb's niet lezen namelijk. Lachen
Maar ze zegt van niet, dus dan is er imo niet meer aan de hand als wat telleur gestelde mensen, die nu niet weten of hun paard hun lief vind Lachen

oei, ken ernstigere dingen.

Verder hoor je mij niet zeggen dat er geen consequenties aan vast mogen zitten.
Maar er werd in dat topic gepraat alsof ze al die paarden had vermoord

dat bedoelde ik dus een paar berichten terug met overdrijven.

Ze heeft hoe dan ook de mensen laten barsten en als er ondertussen iets ernstigs met die paarden aan de hand was, dan klinken al die beloftes ineens heel anders.

Anoniem

faye schreef:
RK, de anderen werden pas "niet netjes" NADAT DPB begon te gillen en krijsen!

En dat las ik net andersom Lachen

dat is denk ik net hoe je het leest, of hoe je gevoel met dat onderwerp is.
Of iemand dacht op een wachtlijst te staan of niet, dan lees je anders.

en dat is vaak met i-net (helaas)

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-04 21:22

faye schreef:
Welke partijen precies?
Ik heb geleerd dat je op bokt goed moet opletten wie vriendjes waar hebben.

nou voors, tegens EN mods Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-04 21:24

Lovely schreef:
Ze heeft hoe dan ook de mensen laten barsten en als er ondertussen iets ernstigs met die paarden aan de hand was, dan klinken al die beloftes ineens heel anders.

Dat heeft ze (wie ontkent dat hier?)

En als er wat ernstig met die paarden zou zijn, kan ik me niet voorstellen dat je daar maanden op wacht.
Dan onderneem je wel andere aktie.
Daar ligt de verantwoorrding nog altijd bij de eigenaar
niet bij iemand op bokt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-04 21:24

Ik ben nergens TEGEN
Ík merkte op dat ondanks de belofte van TS altijd te reageren, ik geen enkele reactie heb mogen ontvangen. Vervolgens meldden zich meer personen. Blijkbaar vond TS dat niet zo jofel, en begon te mekkeren over "lastig" haar klantjes wel niet zijn (terwijl ze zelf de opdrachten aanneemt), en DAT was het omslagpunt.

Want hoe je het ook bekijkt klanten BLIJVEN klanten!

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-04 21:25

maar de eigenaar is nog altijd Keizer Haha! Haha!:D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-04 21:27

runningkawa schreef:
Dat heeft ze (wie ontkent dat hier?)

En als er wat ernstig met die paarden zou zijn, kan ik me niet voorstellen dat je daar maanden op wacht.
Dan onderneem je wel andere aktie.
Daar ligt de verantwoorrding nog altijd bij de eigenaar
niet bij iemand op bokt.

Nog maar een keertje, ik zeg dus dat ze: mensen heeft laten barsten (geen paarden).

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-04 21:28

Ik zat nog even na te lezen wat ik heb gepost in het befaamde topic. Ik heb daar bij mijn weten niemand beledigt, hoogstens de kennis van de paranormale ideen van de TS in twijfel genomen. Sinds wanneer kost je date en OW?
Daarnaast heb ik gevraagd waarom mensen aan zo'n consult mee deden als hun paard ernstig ziek of iets dergelijks is.

En vervolgens een lolletje dat ik voor dat geld ook zo briefje wel wilde schrijven.

Als je daar niet tegen kan, dan snap ik niet wat je op deze wereld doet. Ik mag toch de kennis/product wat de persoon aanbied in twijfel trekken?

Als je dat al persoonlijk beledigen vind......................waar gaat dit heen. Wederom begin ik ernstig te twijfelen over de mensenkennis, Iq, EQ van de diverse mods.

Richtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-04 21:28

Denk dat het weinig zin heeft om te blijven discussieren over of DPB al dan niet met opzet netjes of niet netjes gehandeld heeft en wie er begonnen is in het topic. Zeker zolang DPB zich ook niet mengt in de discussie.

Ben het met RK en GK eens, of iedereen een OW of niemand, beide partijen waren niet netjes.

Las ook ergens iets over objectief/subjectief zijn. Nee, mods zijn niet subjectief, kan ook bijna niet en hoeft ook niet. Fouten maken kan ook gebeuren, kan je ook bijna niet voorkomen, is ook helemaal niet erg.
Wat wel erg is, is er omheen blijven praten en een fout niet durven/willen toegeven.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-04 21:30

Overigens, vind ik ook dat de rest echt geen ow heeft verdiend als ik het nog eens nalees.

Als je over de kennis en kunde van iemand twijfelt, dan val je die persoon niet persoonlijk aan, en beledig je die persoon ook niet opzettelijk.

Het is een vrij land, en dit soort dingen mogen...........als je producten aanbiedt op het internet, dan heb je een kans dat mensen daar minder positief over zijn. That's life!

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-04 21:32

Mensen heeft ze laten barsten.............. mensen gaan daar niet dood van, het heeft ze geen geld gekost...... slechts hun ego is misschien een beetje gekwetst........ en dat is jammer, dat had ze zeker anders moeten doen...

maar wat als je nou in al je onschuld niet weet hoe je dat anders moet doen?

Jij en ik lovely zijn mensen die het leven al een keer of drie geleeft hebben, wij hebben die valkuilen ook gehad, wij zijn ook op ons m,uffetje gegaan.............. en zij gaat dit nou.

laat het een les wezen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-04 21:33

Kim, ik ben gestopt mensen zomaar door het leven te sleuren en ze van alles bij te brengen, het is niet mijn doel dat de bokkers iets van mij leren .

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-04 21:35

gijsenkim schreef:
Mensen heeft ze laten barsten.............. mensen gaan daar niet dood van, het heeft ze geen geld gekost...... slechts hun ego is misschien een beetje gekwetst........ en dat is jammer, dat had ze zeker anders moeten doen...

maar wat als je nou in al je onschuld niet weet hoe je dat anders moet doen?

Jij en ik lovely zijn mensen die het leven al een keer of drie geleeft hebben, wij hebben die valkuilen ook gehad, wij zijn ook op ons m,uffetje gegaan.............. en zij gaat dit nou.

laat het een les wezen

Sorry, maar dat vind ik geen excuus om mensen dingen te beloven en het niet na te komen, om vervolgens die mensen opzettelijk te beledigen, omdat mevr. DPB zich aangevallen voelt, en niet normaal kan communiceren met anderen.

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-04 21:37

Lovely schreef:
Kim, ik ben gestopt mensen zomaar door het leven te sleuren en ze van alles bij te brengen, het is niet mijn doel dat de bokkers iets van mij leren .

HAHAhahha niet een les voor ons maar een les voor DPB.... ze heeft een grote inschattingsfout gemaakt en mag daarvoor bloeden......

alsnog vind ik OF allemaal een OW OF geeneen Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-04 21:37

Wilde even in het profiel van DPB kijken hoe oud ze is, maar die heeft ze helemaal leeg gehaald.

Maar ergens kan ik mij herinneren dat ze eind 20 is. Dan kan je toch normaal communiceren.