runningkawa schreef:alles
ga jij bij een ziek paard wachten op een consult van iemand van bokt?
Nou ik niet
Nee, ik ook niet. Maar waarom sleep je dat erbij? Heb je geen betere argumenten?
Kim, jawel, het is gratis begonnen.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lovely schreef:Nee, ik ook niet. Maar waarom sleep je dat erbij? Heb je geen betere argumenten?
Kim, jawel, het is gratis begonnen.
runningkawa schreef:Ik weet niet of dat de kwestie is geweest
kan haar pb's niet lezen namelijk.
Maar ze zegt van niet, dus dan is er imo niet meer aan de hand als wat telleur gestelde mensen, die nu niet weten of hun paard hun lief vind
oei, ken ernstigere dingen.![]()
Verder hoor je mij niet zeggen dat er geen consequenties aan vast mogen zitten.
Maar er werd in dat topic gepraat alsof ze al die paarden had vermoord
dat bedoelde ik dus een paar berichten terug met overdrijven.
Lovely schreef:Ze heeft hoe dan ook de mensen laten barsten en als er ondertussen iets ernstigs met die paarden aan de hand was, dan klinken al die beloftes ineens heel anders.
runningkawa schreef:Dat heeft ze (wie ontkent dat hier?)
En als er wat ernstig met die paarden zou zijn, kan ik me niet voorstellen dat je daar maanden op wacht.
Dan onderneem je wel andere aktie.
Daar ligt de verantwoorrding nog altijd bij de eigenaar
niet bij iemand op bokt.
gijsenkim schreef:Mensen heeft ze laten barsten.............. mensen gaan daar niet dood van, het heeft ze geen geld gekost...... slechts hun ego is misschien een beetje gekwetst........ en dat is jammer, dat had ze zeker anders moeten doen...
maar wat als je nou in al je onschuld niet weet hoe je dat anders moet doen?
Jij en ik lovely zijn mensen die het leven al een keer of drie geleeft hebben, wij hebben die valkuilen ook gehad, wij zijn ook op ons m,uffetje gegaan.............. en zij gaat dit nou.
laat het een les wezen
Lovely schreef:Kim, ik ben gestopt mensen zomaar door het leven te sleuren en ze van alles bij te brengen, het is niet mijn doel dat de bokkers iets van mij leren.