Het slotje in het genoemde topic was volgens mij ruim voldoende.
[Edit: ik heb niet gepost in het topic van DPB (maar zat er al wel op te wachten dat ze stampvoetend zou zeggen dat ze het niet meer deed (deja-vu) en heb ook geen OW gehad (nog niet)]
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Fitzroy schreef:Moderators, zoals jullie kunnen zien vindt echt niemand (behalve TS) de OW's terecht.
Is het dan zo moeilijk om gewoon 1 x te bekennen dat jullie een inschattingsfout hebben gemaakt en die OW's weer intrekken?
Lijkt mij de beste oplossing waar het merendeel van de gebruikers zich achter kan scharen ...
Fitzroy schreef:Moderators, zoals jullie kunnen zien vindt echt niemand (behalve TS) de OW's terecht.
Is het dan zo moeilijk om gewoon 1 x te bekennen dat jullie een inschattingsfout hebben gemaakt en die OW's weer intrekken?
Lijkt mij de beste oplossing waar het merendeel van de gebruikers zich achter kan scharen ...
Bealy schreef:Helemaal mee eens, die OW's zijn hartstikke onterecht
Ik sta er helemaal buiten maar ik vind het ècht schandalig hoe iemand die commerciële activiteiten ontplooit op Bokt zó haar klanten te kakken zet....
Lielle schreef:+:)+
/edit met wat overwegingen
of een echte gedegen motivering waarom het ene deel wel (pipo e.a) en de andere (DPB) niet een OW heeft verdiend. Dit riekt naar absolute willekeur, voortrekken en vriendjespolitiek en de motivering van heike hiervoor raakt ook kant nog wal.