Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
yvvv schreef:Of omdat de rest niet weer waar het over gaat en toch geen goede
antwoorden kan geven!![]()
Pfff, ik wist het, ik ken mezelf te goed. Ik zei dat ik geen zin meer had
om te antwoorden in dit zinloze topic, maar kan me toch niet inhouden..
Chantalleke schreef::O Ik word zo moe van dit topic
yvvv schreef:Okee Maya bij deze:
Bye bye!!!
yvvv"]
Oh en Sylvia, ik denk dat jij een uitzondering bent dan...
Want jij bent er wel eentje van ik pik iets uit elke tak ,en rijd daarmee
mijn paardje...
[/quote]
Maar dan zijn Sylvia en ik dus twee uitzonderingen. En wellicht zijn er nog meerdere zo? Maar die voelen niet de behoefte om hier te reageren?
[quote="yvvv schreef:Maar hoeveel van die fietsing engelse ruiters staan niet langs de kant:
Ah, kijk die sporen, kijk die wieltjes, ach man, laat iedereen z'n bek
houden. Het gros van wat hier op bokt komt, geeft zulke reacties!
Naar zulke mensen is mijn reactie bedoeld okee...
En Maya, nu je het toch zegt![]()
Bye Bye!
Maya schreef:Beledigd? Waarom? Jij geeft wel duidelijk jouw mening en dat waardeer ik ook. Iemand die enkel post dat ze moe wordt van dit topic, dat kan ik niet bepaald een nuttig en constructieve bijdrage aan dit topic noemenJij verwoordt wel wat je vind, en dat waardeer ik ook hoor. Maar als je er geen zin meer in hebt, das je volste recht hoor
yvvv schreef:Oh en Sylvia, ik denk dat jij een uitzondering bent dan...
Want jij bent er wel eentje van ik pik iets uit elke tak ,en rijd daarmee
mijn paardje...
Maar hoeveel van die fietsing engelse ruiters staan niet langs de kant:
Ah, kijk die sporen, kijk die wieltjes, ach man, laat iedereen z'n bek
houden. Het gros van wat hier op bokt komt, geeft zulke reacties!
Naar zulke mensen is mijn reactie bedoeld okee...
En Maya, nu je het toch zegt![]()
Bye Bye!
yvvv schreef:Tuuuuurlijk heb je uitzonderingen, maar de meeste hier kijken ontzettend
neer op western. Moeten ze zelf weten, als ze maar weten dat ze ook geen
respect van mij zullen krijgen.
Maya schreef:Over dat topic wat je aanhaalt, daar sluit ik me bij aan voor Sylvia... Trouwens, zei jij daarniet niet iets over andere dingen aanhalen![]()
Maar ik herinner me dat er op WN ook zo'n verzameltopic was voor westernspullen, of iig een verzameltopic waar je links kon plaatsen als je wat te koop had... Herinner ik me nu ineens, waarom is dat dan vervangen door dat je enkel een post met een link mag plaatsen? Als we toch zoals dat Belgische advertentie's systeem willen, dan kan daar toch naar teruggegaan worden?
Sylvia schreef:Het topic wat je aanhaalt is mijn inziens een verzameltopic, nl van Belgische ads ivm de verzendkosten. Zo kun je meerdere aankopen mogelijk combineren... Maak dan een verzameltopic van fotolinks in WN? Dan krijg je iig niet al die losse flodders..
Geen zin, of niets toe te voegenCitaat:Bart kan mijn inziens ook zonder dat ik hem erbij roep reageren, hij ziet het topic ongetwijfeld staan in de topiclijst. Hij reageert in andere topics wel, en gezien de opmerking van SM heeft hij geen zin om een reactie te plaatsen
Maya schreef:Niemand die je verplicht te lezen en te reagerenDat jij dit topic etc onzinnig etc. vind, is heel goed je mening hoor
Maar als je je er toch in wilt mengen, verwacht ik wel een iets meer constructievere en/of onderbouwde mening, dan dat je er moe van wordt. Dat moet je ook niet van mij, maar dat zou wel makkelijker discussiëren wezen