Plaats jij nog foto's?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-04 21:18

Tijd om dan eens aan jezelf te gaan werken misschien..

Richtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-04 21:25

runningkawa schreef:
Tijd om dan eens aan jezelf te gaan werken misschien..

Maar ja, dat willen die mensen nou net niet inzien Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-04 21:27

Dan hebben ze simpelweg pech op bokt Tong uitsteken

En nog heel vaak in hun leventje in het echt

Richtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-04 21:28

runningkawa schreef:
Dan hebben ze simpelweg pech op bokt Tong uitsteken

En nog heel vaak in hun leventje in het echt

En dan worden ze boos Haha!
Zo, zijn we het kringetje weer rond Knipoog

Justy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-04 21:29

Maar ja, Bokt is maar internet, dat hoef je gelukkig niet serieus te nemen als je niet wil...

Sylvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-04 21:30

Maar veel mensen willen dat wel, en de hele wereld is tegen hen Ach gut

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-04 21:32

Waaaat, niet serieus nemen!!!??
Dus ik type hier altijd voor jan banketstaaf ? Boos!

Boehoeee Huilen Huilen
Dat wist ik niet
snif, nu ben ik snielug
Al 18228 berichtjes voor niets Verdrietig

Clown

Justy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-04 21:33

Zij zijn groot en ik is klein! Gerrum...

Sylvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-04 21:34

Idd Ach gut Misschien een troost dat jij 1 van de weinigen bent die ik wel serieus neem? Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-04 21:34

Jaja, die knipoog erachter bevalt me niet

Boehooeee Verdrietig

Justy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-04 21:35

Niemand hoeft mij hier serieus te nemen als ze niet willen hoor Haha! Ik zal er niet wakker van liggen Haha!

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-04 21:38

Haha! en je kan het uitzetten............... ik keneen bewuste bokker die als het even te heet wordt gewoon een week of drie/vier niet komt om dan ineens weer met allerlei stellingen te komen.

Ach eerlijk is eerlijk, sommige mensen vragen er ook wel een beetje om hoor. Net zoals ik in het Tiesto en Toronto topic, ik wist dat daar gezeik op zou komen, gewoonweg omdat er inderdaad mensen zijn die dan hun kans schoon zien om eens flink met mijn vingertje terug te zwaaien. geeft ook niks, als ik dat niet wil dan had ik geen foto's moeten plaatsen........ heel simpel.

Maar ik kan me ook wel voorstellen dat als jij het idee hebt dat je buitengewoon presteert op je paard, en je plaatst daar vol trots foto's van en je krijgt vervolgens half bokt over je heen omdat je met stang en trens en slof over 1.10 springt, tja dan valt je droomwereld wel even in barrels ja Haha! Haha! Haha!

Het heeft allemaal te maken met sociale vaardigheden en het kunnen omgaan met critiek, en dat moet je leren........... jonkies hebben dat nog niet zo goed in de gaten hoe het eigenlijk werkt.

ALs ze nou in plaats van gelijk in de aanval gaan, even de tijd nemen om te lezen wat er geschreven is, dat naar waarde in te schatten dan neemt zo een topic een hele andere wending. Voorbeeld hiervan is [PP] stage????

Dit meisje krijgt ook wat commentaar, maar slaat zich er kranig doorheen... ze is pas 14! en ik moet zeggen dat ik het best heel knap vind

Dennis

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-04 21:46

Ik heb net nog foto's geplaatst van Dennis.

Verrassend genoeg weinig commentaar dat ik VEEL te groot voor hem ben en dat hij zielig is. Heb zelfs heel veel positieve reacties gehad dit keer Lachen.

Marliesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-04 11:12

Ik plaats ook gewoon, het gekke is dat ik vrijwel nooit commentaar krijg, tenminste geen afkrakend commentaar.
Zelfs als ik zonder cap rij hoor ik er nooit iets van.

Lievemeid

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-04 19:41

Ik plaats bijna niets meer van foto's. Jullie kunnen de poekel op en af roetsjen. Knipoog
Nee ik zit niet meer te wachten op commentaar van ''wat een leuk paardje'' terwijl diegene het ook al hetzelfde bij 20 andere topics heeft getypt...
Vind bokt ook te groot worden eerlijk gezegd, maar daar doe je niets aan. Ik vind niet dat mensen nog hoeven te weten hoe ik en mijn paard eruit zien en hoe ik erop zit..

Ireen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-04 19:57

ja hoor ik plaats gewoon foto's Lachen
je kunt er toch ook iets van opsteken, als je commentaar krijgt? alleen reacties als "leuke pony" zijn ook niet leuk.. niet dat ik alles zomaar klakkeloos aanneem, daar heb ik les voor Knipoog maar je kunt er op z'n minst even over nadenken en op een andere manier naar je eigen foto's kijken.

reacties als "waar is je cap?" enzo doen me niet zo veel, dat is toch je eigen keuze Lachen

waar ik me wel eens aan erger is dat sommige bokkers heilig lijken te zijn.. dingen waardoor een gemiddelde bokker een hele lading kritiek krijgt worden bij de wat meer bekende bokkers niet eens gezien (of er wordt gewoon niks over gezegd Knipoog )

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-04 20:09

Ik plaats ook nog gewoon. En de foto's van Jippie zijn ondertussen wel zonder zonnebril. Maar nog altijd zonder cap en met slof. En ik krijg er ook steeds minder commentaar over Ik heb ook niet zo veel moeite met dat commentaar.
Iedereen mag bij me thuis in de training komen kijken als ze dat willen. Dan kunnen ze zelf komen kijken hoe dat er nu aan toe gaat met Jippie en die slof.

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-04 20:20

Jij kreeg inderdaad ook zo van katoen Haha! Haha! Haha! was een soort van wedstrijd wie de meeste paginas ging halen..............

WAT een drama!!!

_Sammy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-04 20:26

o raar

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-04 20:50

Ach ik kijk er ook meestal wel naar van WIE de kritiek komt... met de serieuse kritiek van mensen die echt weten waar ze het over hebben doe ik ook echt wat. "penny" kritiek gaat bij mij het ene oor in en het andere oor weer uit Haha!

Als ik een keer iemand vind die van mij wat foto's wil schieten zullen ze er ook allemaal op komen, ik vind het rijden de laatste tijd zelf namelijk erg lekker gaan Cool
Maar misschien zien de bokkers wel dingen die ik over het hoofd zie Lachen

dus bereid U voor op een stevige feed-back ronde op XchantjuhX }>
De rij-foto's komen er (hopelijk Scheve mond ) binnenkort aan Clown

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-04 21:31

Ireentjuh schreef:
waar ik me wel eens aan erger is dat sommige bokkers heilig lijken te zijn.. dingen waardoor een gemiddelde bokker een hele lading kritiek krijgt worden bij de wat meer bekende bokkers niet eens gezien (of er wordt gewoon niks over gezegd Knipoog )

idd, daar kan ik me ook vreselijk aan ergeren

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-04 21:33

Als je dan de topics van Jippie en Kim bekijkt, lijkt dat toch niet te kloppen Haha!
Daar werd meer gezegt dan bij wie ook.

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-04 21:49

@ Ireentjuh en AV: Dat komt weer doordat niemand dit aandurft denk ik, dit is vooral bij Bokkers die altijd wel een woordje klaar hebben en ook vaak met goed commentaar komen.
En zodra een iemand er iets van durft te zeggen, gaat iedereen oppeens spuien met zijn commentaar, dan staan ze niet meer alleen (kom ik dus terug op het commentaar van runningkawa)
Ik heb ook wel mensen waar ik geen commentaar op ga leveren ook al zie ik wel dingen die anders kunnen, maar dit komt vooral doordat ik dan ook weet dat degene er écht aan werkt, les heeft en er moeite voor doet om alles te verbeteren.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-04 21:53

Annetje schreef:
@ Ireentjuh en AV: Dat komt weer doordat niemand dit aandurft denk ik, dit is vooral bij Bokkers die altijd wel een woordje klaar hebben en ook vaak met goed commentaar komen.
En zodra een iemand er iets van durft te zeggen, gaat iedereen oppeens spuien met zijn commentaar, dan staan ze niet meer alleen (kom ik dus terug op het commentaar van runningkawa)
Ik heb ook wel mensen waar ik geen commentaar op ga leveren ook al zie ik wel dingen die anders kunnen, maar dit komt vooral doordat ik dan ook weet dat degene er écht aan werkt, les heeft en er moeite voor doet om alles te verbeteren.

dat is dus precies wat ik bedoel!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-04 21:57

Dus geen verschil, imo Lachen

Want bij een minder bekende bokker is het ook eerst, leuk paard, 10 x
En dan zegt er 1, je zit te trekken, dan komen daar ineens 10 reacties van

Dus zie dat verschil eigenlijk niet zo Vingers aflikken Blond

En nog iets, wat is een bekende bokker?
Iemand die op algemeen bekend is, is niet bekend op Rt
of iemand die op rt bekend is, weer niet op jeugdhonk enz.