[Dienstmededeling] Jeugd forums aangemaakt

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Maartje__

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-04 15:52

maar stel dat je 15 ofzo bent, mag je dan wel gewoon reageren in het gewone paardenpraat?

Meisje201

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-04 16:01

VET!
dat ding onderaan in mijn profiel!
heb direct dat verschrikkelijk irritante boktnieuws weggehaald en tijdelijke fora

makkelijk!

scooby

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-04 16:07

Aan de ene kant goed, kan me voorstellen dat voor de niet-jeugdige vervelend is om al die pennyverhaaltjes te horen. Maar aan de andere kant, wat is de grens??
Ik ben iemand die graag leert dus liever informatie van een ervaren persoon hoort waar ik veel ana heb en liever mijn vragen liever op de gewone fora, maar voel me dan ook flauw als mijn vraag als kinderachtig wordt beschouwd en verplaatst wrdt naar een jeugdfora

Maartje__

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-04 16:08

scooby schreef:
Aan de ene kant goed, kan me voorstellen dat voor de niet-jeugdige vervelend is om al die pennyverhaaltjes te horen. Maar aan de andere kant, wat is de grens??
Ik ben iemand die graag leert dus liever informatie van een ervaren persoon hoort waar ik veel ana heb en liever mijn vragen liever op de gewone fora, maar voel me dan ook flauw als mijn vraag als kinderachtig wordt beschouwd en verplaatst wrdt naar een jeugdfora

idd, die vraag had ik ook.. wat is de grens?

BartVB
Eigenaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-09-04 16:12

Tja, het is zo kinderachtig als je het zelf maakt Lachen

IMO is het grootste deel van de topics die nu op JVMR staan niet kinderachtig. Een aantal topics zijn wel van een ander nivo dan wat je gemiddeld op VMR ziet maar dat lijkt mij geen probleem eigenlijk? Wel zie je op JVMR wat vaker de 'basisvragen' terug komen die op VMR al 20.000x behandeld zijn en waar 99% van de VMR bezoekers ook al het antwoord op weet. Maar als jij een erg moeilijke vraag hebt waarvan je denkt dat mensen van jou leeftijd het antwoord niet weten dan mag je daar natuurlijk een topic over starten op VMR. Maar ook op JVMR zit een redelijke hoeveelheid volwassen gebruikers, je kan je vraag dus in 99 van de 100 gevallen gewoon daar stellen, ook als je een goed antwoord wilt hebben. De jeugd forums zijn zeker niet alleen bedoeld voor de 12 jarige 'penny' die al 12 jaar droomt van een eigen pony.

Maar er is niet echt een harde grens. Ik heb tot nu toe vooral de topics naar JVMR verplaatst die gestart zijn door iemand van onder de 20 (plus minus) en waarin ook voornamelijk gereageerd wordt door bokkers van rond die leeftijd.

Sundancer

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-04 16:15

Joooowww vet zeg! Chilluh plekkie Tong uitsteken

Gelukkig voel ik mij allang geen kind meer....dus ik plaats wel op de volwassen gedeelte Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-04 16:15

BartVB schreef:
Eeehm, Sammm, dat jij je te volwassen voelt voor alles dat Jeugd heet is zo langzamerhand wel duidelijk Haha!

Het is gewoon een vraag hoor. Scheve mond

En dat is de grootste onzin die er bestaat want ik kom heel vaak op jeugdhonk. Rolleyes Scheve mond Maargoed ik zal me er niet meer mee bemoeien, zo beter? Verward

scooby

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-04 16:23

ben vervelend, nog een vragje Knipoog

Als er op algemeen al een topic staat over een gebeurteni, mag er dan wel over dezelfde gebeurtenis een topic staan op een van de jeugdfora??

Meisje201

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-04 16:27

scooby schreef:
ben vervelend, nog een vragje Knipoog

Als er op algemeen al een topic staat over een gebeurteni, mag er dan wel over dezelfde gebeurtenis een topic staan op een van de jeugdfora??

hm...
denk het niet, omdat het dan weer word gezien als crosspost?!

SnelleMarz

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-04 16:39

What the fiets doen Shet foto's bij Jeugd in the picture?!
dan zouden mijn foto's ook bij JITP moeten komen omdat ik nog onder de 18 ben? Rolleyes

bakkabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-04 16:44

met jeugdpaardenpraat,jeugd in the picture en natuurlijk jeugdhonk ben ik het volledig eens,maar jeugd vraag maar raak...
ik denk dat,alleen de titel al ervoor zal zorgen dat het niveau van de inhoud een stukje daalt. Verder ben ik bang dat ja als je in de gewone VMR vies bekeken zal worden als je als 15 jarige daar wat post...

Shiloh

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-04 16:46

sorry ik vind het maar niks :s waarom jeugd in the picture? dat nut zie ik niet zo... ik vind het ook irritant staan zo tussen de paardenforums en tussen algemeen in Verward

ik vind het echt maar onzin, en eerlijkg ezegd behoorlijk irritant

en om eerlijk te zijn, vind ik het gewoon hartstikke stom om jeugd van volwassenen te scheiden, de jeugd heeft zijn eigen stekkie al! het jeugdhonk en als de oudjes daar zo'n last van hebben,d an moeten ze maar geowon NIET reageren... of NIET lezen, ik dacht dat er altijd niet zo makkelijk met nieuwe fora werd omgesprongen... en idd wat iemand anders al zei, ik zou als ik 15 was, uit principe gewoon die jeugdfora meiden, en dan zou ik daar op de gewone vmr alleen op aangekeken worden...
Laatst bijgewerkt door Shiloh op 23-09-04 16:48, in het totaal 1 keer bewerkt

Spirit

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-04 16:48

gijsenkim schreef:
Alsof de jonkies het advies van een volwassene willen horen, wordt altijd afgedaan als gezeik.

Ik wil dat heel graag horen ja.
Ik denk dat ik eerder de neiging heb om op de gewone VMR iets te plaatsen (dat is toch nog wel toegestaan? Ookal ben ik 16?) dan op JeugdVMR, omdat ik dan serieuzere antwoorden verwacht.

Leo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-04 16:57

Ik vind het echt de vréselijkste actie ooit op Bokt Scheve mond

JH was toch goed genoeg? Mij zul je in ieder geval niet vinden bij JVMR, JPP enz. >;) Ik zit niet te wachten op reacties van kinderen van 12, als ik wat te vragen heb ofzo.

En JITP? Mogen gewone foto's niet meer op JH? Ik vind het eerlijk gezegd nogal... tja... Oneerbiedig is mss een verkeerd woord, maar het eerste en enige wat in me opkomt Scheve mond

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-04 17:05

Spirit schreef:
Ik wil dat heel graag horen ja.
Ik denk dat ik eerder de neiging heb om op de gewone VMR iets te plaatsen (dat is toch nog wel toegestaan? Ookal ben ik 16?) dan op JeugdVMR, omdat ik dan serieuzere antwoorden verwacht.

Jij misschien, maar ik kan me nog tig topic's herinneren van penny's die gewoon -dit-wil-lezen-reacties selecteerden en de goede(juiste)adviezen links lieten liggen.En dit laatste zullen er in het Jeugd gedeelte minder vaak komen.

scooby

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-04 17:10

Leo_ke schreef:

En JITP? Mogen gewone foto's niet meer op JH? Ik vind het eerlijk gezegd nogal... tja... Oneerbiedig is mss een verkeerd woord, maar het eerste en enige wat in me opkomt Scheve mond

Vind beetje dat je jeugd nu minderwaardig behandeld wordt, misschien dat het woord wat je zoekt??
Beetje dat de jeugd niet goed genoeg is om op andere fora te plaatsen, zal vast niet de gedachte erachter zijn maar zo voelt dat een beetje

Spirit

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-04 17:12

Sammie schreef:
Jij misschien, maar ik kan me nog tig topic's herinneren van penny's die gewoon -dit-wil-lezen-reacties selecteerden en de goede(juiste)adviezen links lieten liggen.En dit laatste zullen er in het Jeugd gedeelte minder vaak komen.

Maar dan hoop ik dus dat ik gewoon mijn vraag mag stellen op VMR en dat niet meteen mijn topic wordt verplaatst als de moderators zien dat ik 16 ben.

Leo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-04 17:13

Ik heb nog een vraagje:

Stel dat ik Alle jeugdfora op JH eruit filter, en foto's van bijv. op school gewoon op Jh plaats...
Worden die dan verplaatst naar naar bijv JITP? Verward Maar dan zou ik ze toch niet meer kunnen zien? Of mogen ze blijven staan in Jh...?

Mireille

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-04 17:21

Of ik het makkelijk vind weet ik nog niet, maar het is zeker geen slecht idee.

Nu hoop ik alleen niet dat je gek aan gekeken zult worden wanneer je als (bv.) 16-jarige je gezicht daar nog laat zien.
Niet om heibel te schoppen, maar om ervaring op te doen en serieus een mening te laten zien.

Betreft de plaats ben ik het denk ik wel met je eens, Bart.
Bovendien zijn het nog enigzins paarden gerelateerde onderwerpen, dus horen ze sowieso wat meer boven aan.

Ook denk ik dat het voornamelijk jeugd/jongeren is wat internet/bokt. Belangrijk is dus om de doelgroep aan te trekken.
Goed overnagedacht Lachen

Ziet er netjes uit zo! OK dan!

(Misschien over een tijdje een evaluatie houden doormiddel van een poll oid of dit een succes is?)

Yessy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-04 17:30

Spirit schreef:
Maar dan hoop ik dus dat ik gewoon mijn vraag mag stellen op VMR en dat niet meteen mijn topic wordt verplaatst als de moderators zien dat ik 16 ben.

in dat geval zou ik gewoon mn leeftijd iets omhoog schoppen in m'n profiel, dus dat zal toch wel niet?

BartVB
Eigenaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-09-04 17:43

Kunnen we aub eerst het hele topic lezen voor we verontwaardigd gaan reageren? Thanks Lachen

Leo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-04 17:48

Ik heb het hele topic gelezen Lachen

BartVB
Eigenaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-09-04 18:13

Leo_ke; bij het verplaatsen kunnen (en willen) we natuurlijk geen rekening houden met welke forums iemand allemaal verborgen heeft.

Overigens zie je berichten in 1 van je verborgen forums nog wel bij 'bekijk je berichten'.

Leo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-04 18:16

Ok, bedankt Lachen

Is ook wel logisch natuurlijk. Ik denk dat het hele systeem nogal wennen zal worden, maar op sommige punten idd beter functionerend..

cooper

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-04 18:29

word vijftien dan ook verstaan onder jeugd? want heb namelijk ook niet bepaald zin om al die penny verhalen te lezen!