Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
scooby schreef:Aan de ene kant goed, kan me voorstellen dat voor de niet-jeugdige vervelend is om al die pennyverhaaltjes te horen. Maar aan de andere kant, wat is de grens??
Ik ben iemand die graag leert dus liever informatie van een ervaren persoon hoort waar ik veel ana heb en liever mijn vragen liever op de gewone fora, maar voel me dan ook flauw als mijn vraag als kinderachtig wordt beschouwd en verplaatst wrdt naar een jeugdfora
gijsenkim schreef:Alsof de jonkies het advies van een volwassene willen horen, wordt altijd afgedaan als gezeik.
Spirit schreef:Ik wil dat heel graag horen ja.
Ik denk dat ik eerder de neiging heb om op de gewone VMR iets te plaatsen (dat is toch nog wel toegestaan? Ookal ben ik 16?) dan op JeugdVMR, omdat ik dan serieuzere antwoorden verwacht.
Leo_ke schreef:
En JITP? Mogen gewone foto's niet meer op JH? Ik vind het eerlijk gezegd nogal... tja... Oneerbiedig is mss een verkeerd woord, maar het eerste en enige wat in me opkomt
Sammie schreef:Jij misschien, maar ik kan me nog tig topic's herinneren van penny's die gewoon -dit-wil-lezen-reacties selecteerden en de goede(juiste)adviezen links lieten liggen.En dit laatste zullen er in het Jeugd gedeelte minder vaak komen.