Ach ik probeer de tjuhs, lovers, girl, girlke enzo fijn te vermijden. Ik hou van pittige discussies op niveau

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lunas schreef:Nu heb ik al enkele topics van dit forum bezocht en er worden echt interessante vragen gesteld. Maar de topics waar achter een mening wordt gevraagd, eindigen meestal met een woordenwisseling of ruzie (of zijn nog steeds bezig).
Bealy schreef:Het eerste waar ik aan dacht toen ik de titel van dit topic las is dat mensen 'ruzie' en 'pittige discussie' niet door elkaar moeten halen.![]()
Bvb bij het Lonsdale topic ging het er heftig aan toe maar er was zeer zeker geen sprake van ruzie , wel van een heftige discussie.
En dat is zoooo lekker op zijn tijd!
En leerzaam!
xtwisterx schreef:Ik ben het met je eens dat sommige bokkers hun antwoorden iets subtieler kunnen brengen. Toch blijft het internet, en is het heel moeilijk iets te zeggen zonder dat het verkeerd opgevat wordt.
Bealy schreef:Het eerste waar ik aan dacht toen ik de titel van dit topic las is dat mensen 'ruzie' en 'pittige discussie' niet door elkaar moeten halen.![]()
Bvb bij het Lonsdale topic ging het er heftig aan toe maar er was zeer zeker geen sprake van ruzie , wel van een heftige discussie.
En dat is zoooo lekker op zijn tijd!
En leerzaam!