Is er nog een forum die niet op ruzie uitdraait?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-04 21:02

Als in "hoe tem ik een wild manegepaardjuh" Haha! Haha! Haha! Haha!

Ach ik probeer de tjuhs, lovers, girl, girlke enzo fijn te vermijden. Ik hou van pittige discussies op niveau Haha! Haha! Haha!

LuvdaTossa

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-04 21:05

gijsenkim schreef:
Ach ik probeer de tjuhs, lovers, girl, girlke enzo fijn te vermijden. Ik hou van pittige discussies op niveau Haha! Haha! Haha!

Huilen

Heike, Bart ik wil mijn naam veranderen

Huilen

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-04 21:07

LuvdaTossa schreef:
|(

Huilen

Haha! Haha! Haha! Haha! Luvda gaat nog, die zitten vaak in de overgangsfase Knipoog Haha!

MarijeR

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-04 21:19

LuvdaTossa schreef:
|(

Huilen

Daarom wilde ik ook niet letterlijk zeggen dat de -tjuhs en -lovers allemaal penny's zijn Ach gut

Loolapelooza

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-04 21:21

MarijeR schreef:
Daarom wilde ik ook niet letterlijk zeggen dat de -tjuhs en -lovers allemaal penny's zijn Ach gut

Die hebben het meestal gewoon in hun onderschrift staan, te herkennen aan die lid van Penny Brigade kul. >;)

Jaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-04 21:22

gijsenkim schreef:
:D Haha! Haha! Haha! Luvda gaat nog, die zitten vaak in de overgangsfase Knipoog Haha!

hahaha, wat gemeen zeggen Extreme duivel Haha!

Maar het wordt toch nog een leuk topic Knipoog

_Jody_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-04 22:26

Loolapelooza schreef:
Die hebben het meestal gewoon in hun onderschrift staan, te herkennen aan die lid van Penny Brigade kul. >;)

Die speuren pennymeisjes op, die zijn het niet hoor

Nerwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-04 22:28

Loolapelooza schreef:

Haha!
Bedankt Haha!
We zijn allemaal eens penny geweest Clown

Lowara

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-04 00:24

Citaat:
te herkennen aan die lid van Penny Brigade kul

excuse moi? wij zijn het, die jullie beschermen tegen de Penny's hoor! zonder ons kon je niet veilig bokt.nl bezoeken!

LuvdaTossa

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-04 08:21

Jullie kunnen wel.... Scheve mond

Arme meisjes klieren Huilen

Ik ga hier weg Boos!

Meisje201

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-04 08:52

Luvdatossa vind ik geen pennymeisje naam Clown

ben ik even blij dat ik mijn naam ilkkah heb gemaakt ipv love_ilkkah wat ik wilde doen Clown

Guess001

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-04 09:27

Het eerste waar ik aan dacht toen ik de titel van dit topic las is dat mensen 'ruzie' en 'pittige discussie' niet door elkaar moeten halen. Knipoog
Bvb bij het Lonsdale topic ging het er heftig aan toe maar er was zeer zeker geen sprake van ruzie , wel van een heftige discussie.
En dat is zoooo lekker op zijn tijd! Haha!
En leerzaam!

Nadir

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-04 11:44

Jeetje we zijn ondertussen al behoorlijk offtopic gegaan... Haha!

Lunas schreef:
Nu heb ik al enkele topics van dit forum bezocht en er worden echt interessante vragen gesteld. Maar de topics waar achter een mening wordt gevraagd, eindigen meestal met een woordenwisseling of ruzie (of zijn nog steeds bezig).

Oke, hoe komt dit... Mensen voelen zich nou eenmaal snel aangevallen. Ze schieten in de verdediging, vaak worden vriendjes en vriendinnetjes er bij gehaald, en de boktrel kan beginnen... Clown

Ik ben het met je eens dat sommige bokkers hun antwoorden iets subtieler kunnen brengen. Toch blijft het internet, en is het heel moeilijk iets te zeggen zonder dat het verkeerd opgevat wordt.

Ik ben het met je eens dat je niet met z'n allen op 1 persoon moet gaan staan inhakken, maar vaak gebeurt dat al zo snel, dat de moddies er niet op tijd bij kunnen zijn. Ook omdat er simpelweg niet op de TeM knop geramt wordt, sommige bokkers houden wel van rellen...

Ik zou zeggen, kijk nog een tijdje rond hier... Het valt allemaal wel mee, je hebt behoorlijk pech gehad met je eerste topics, bokt valt daar nou eenmaal over. Mensen zijn hier niet haatdragend en zitten hier niet om jou de grond in te stampen... Lachen

Meisje201

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-04 14:35

Bealy schreef:
Het eerste waar ik aan dacht toen ik de titel van dit topic las is dat mensen 'ruzie' en 'pittige discussie' niet door elkaar moeten halen. Knipoog
Bvb bij het Lonsdale topic ging het er heftig aan toe maar er was zeer zeker geen sprake van ruzie , wel van een heftige discussie.
En leerzaam!

maar door veel mensen word een "pittige discussie" ook als ruzie opgevat

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-04 16:27

xtwisterx schreef:
Ik ben het met je eens dat sommige bokkers hun antwoorden iets subtieler kunnen brengen. Toch blijft het internet, en is het heel moeilijk iets te zeggen zonder dat het verkeerd opgevat wordt.

Met de eerste zin ben ik het ten dele mee eens en ten dele niet. Een wat bottere reactie kan wel degelijk wakker schudden en beter aankomen dan een voorzichtig geformuleerd antwoord. Want om een subtiel antwoord te kunnen begrijpen, zul je zelf wat sensibeler moeten zijn afgesteld. Is net zo bij paarden, je hebt lomperds en heel teer besnaarde poppetjes. Een lomperd een aanwijzing geven die niet doorkomt is verspilde energie. Een teer besnaard poppetje een lompe aanwijzing geven, komt wel aan (en soms te hard aan). Ideaal is de balans. Maar aangezien die via het internet niet in te schatten valt (en in mijn ogen lompe opmerkingen nieteens aankomen), zeg ik liever recht voor zijn raap waar het om staat, in plaats van om de pot heen te draaien.

Frantic

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-04 18:06

Bealy schreef:
En leerzaam!

Ja, dat was een mooi topic, al hebben we er maar 1 bereikt dan was al dat getik toch ergens goed voor. Wel blij dat ik er een punt achtergezet heb, mens wat wordt je moe van die wannabees. Die zijn veel erger dan Penny's

Nadir

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-04 18:13

Ik ben het voor een groot deel met je eens Cassidy...
Je hoeft ook niet altijd maar lief en aardig tegen elkaar te zijn, dan leef je IMO in een scheinheilige wereld.

Om maar even een onderwerp aan te snijden, er zit een groot verschil tussen deze 2 zinnen:
-Lompe trrien, ik vind het zielig dat je je pony met die rotsporen rijdt!!
-Tip: Misschien kan je beter je sporen af doen als je gaat rijden, naar mijn idee ben je nog niet gevorderd genoeg om er mee te rijden. Lachen

Maar ik vind jouw reacties niet lomp Cassidy, het is gewoon de waarheid. Knipoog

Guess001

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-04 18:17

Noem me maar vredelievend (:D) maar persoonlijk zou ik altijd voor de tweede manier kiezen.
Vind het ook een stukje beleefdheid (al hebben sommige mensen idd een bord voor hun kop en een andere aanpak nodig Knipoog )
Maar ik probeer zelf altijd de wijste te blijven in een discussie en me niet te verlagen tot een ordinair scheldniveau.
Maar sommige mensen gooien nog al snel dingen eruit op het i-net, terwijl ze dat IRL, tegenover iemand staande, waarschijnlijk niet eens zouden durven zeggen.. Nagelbijten / Gniffelen

LuvdaTossa

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-04 21:19

Ilkkah schreef:
maar door veel mensen word een "pittige discussie" ook als ruzie opgevat

Klopt, op FA zou er ook altijd ruzie zijn..... Verward Nou dat valt echt wel mee hoor!

Nerwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-04 21:22

LuvdaTossa schreef:
Klopt, op FA zou er ook altijd ruzie zijn..... Verward Nou dat valt echt wel mee hoor!

Ja klopt, ik ben FA een tijdje aan het lezen geweest, en vind er helemaal niet zoveel ruzie enzo..
Wel stevige discussies, maar dat is juist leuk.

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-04 21:24

Bealy schreef:
Maar ik probeer zelf altijd de wijste te blijven in een discussie en me niet te verlagen tot een ordinair scheldniveau.

Maar ik vind het altijd wel heel grappig als de "tegenparty" dit wel doet Haha! Haha! Haha! Haha!

SDE

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-09-04 13:58

Maar als je hoort dat er zoveel PB's worden gestuurd waarin de andere vollen bak wordt uitgescholden. Dan kun je toch niet meer spreken van een discussie.

Ik begin pas rotopmerkingen te maken wanneer ze tegen mij rotopmerkingen maken (of intensie tot).

Een ferme discussie mag er van mij ook zijn, maar ik lees soms dat mensen meer hun wil opleggen dan hun mening.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-04 15:02

gijsenkim schreef:
Maar ik vind het altijd wel heel grappig als de "tegenparty" dit wel doet Haha! Haha! Haha! Haha!

Dan voel ik me zelf altijd zoveel wijzer Knipoog

Kaiya

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-04 18:59

Ik vind ook dat er snel dingen over je worden gezegd.
Met hulpteugels ben je vaak al meteen verkeerd bezig, en je verprutst je paard, en je moet maar eens goed les nemen blablablabla..
En als je een hengst rijdt dan wordt je al meteen uitgemaakt voor penny ..
Ik vind dat je eerst meer dingen moet weten voordat je een antwoord geeft.

"Een mening vormen kan pas als u alle feiten kent" Schijnheilig Haha!

Meisje201

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-04 19:02

LuvdaTossa schreef:

ja, maar dat zal je toch echt altijd houden hoor
sommige mensen kunnen gewoon niet zogoed discusseren ook

*duikt weg*