Sjuimpje schreef:Het valt me steeds meer op dat de smaakmakers van Bokt worden aangepakt.
Nee, eigenlijk valt het je op juist omdat het smaakmakers zijn... De anderen die hetzelfde hebben en onbekend zijn, daar kijk je overheen of die melden het niet zo publiekelijk een UN of OW te hebben ontvangen...
Over het terecht of onterecht zijn van de UN ga ik me niet uitspreken... ik ken geen details e.d. Ik vind het alleen wel spijtig als dit moet leiden tot afscheid van Sonja... Ik 'ken' haar enkel van haar berichtjes en omdat ze al wat langer meedraait dan de gemiddelde bokker...

Un waardig
valt is dat al bijna goed voor een OW, terwijl het gewoon in een discussie ter sprake kan komen.

Je wilt niet weten hoeveel van die dingen er verstuurd worden
Dus nee, er is (iig IMO) geen sprake van willekeur en nee, de 'smaakmakers' van Bokt worden niet aangepakt. In tegendeel juist. De mensen die in het verleden hebben laten zien dat ze op een leuke manier bezig zijn op Bokt komen over het algemeen met veel meer weg dan mensen die net op Bokt zitten. En idd, als iemand als Sonja klaagt over een UN of OW dan valt dit veeeeeel meer op dan wanneer vlekkielover het niet eens is met haar UN of OW mbt MSN taal.